Φρενα...
+35
csaris
JOHN4589
msgt
vauxascoupe
iliasGT
SESARE
basilisgt2
DIMI
yannis-supras
drh
Kyriakos
AXELOS
ace
gratipa
diogo
Gregory
Aloperidin
MEGAS
lolosgp
Beballer
Apostolis
johnnys
emik
dartman1980
gio
paf
Johny26
paradisos
Geo GT
Petr@n
Arab
Kagem
Vagos
Nasos
lazanton
39 απαντήσεις
Σελίδα 8 από 12
Σελίδα 8 από 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Απ: Φρενα...
Την επόμενη φορά βάλε το 325 να μας πεις
paradisos- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47
Απ: Φρενα...
Δεν μπορεί να το βάλει γιατί δεν φοράει εξάτμιση Πάνο.paradisos έγραψε:Την επόμενη φορά βάλε το 325 να μας πεις
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Φρενα...
Ωραίος Κυριάκο! Νομίζω πως του φίλου σου είναι 310 άλογα, το cayman βγαίνει με 320. Παρ'όλα αυτά είναι αρκετά δυνατό και με ένα κιβώτιο χίλιες φορές ανώτερο του δικού μας, αλλά έχει και τα διπλάσια τουλάχιστον χρήματα. Φίλος μου και εμένα οδηγούσε συχνά το spyder της κοπέλας του φτιαγμένο απο την porsche και ο ήχος που έκανε απλά ήθελα να σταματήσω σε μια γωνιά και να κλάψω. Τότε ήμουν μαμά και απο στάση μέχρι 150 χλμ έτρωγα 2 αυτοκίνητα, μόνο απο 4ες με 50 χλμ που είχαμε ανοίξει τον είχα περάσει ελάχιστα. Πάρτον καμμιά μέρα και ελάτε σε συνάντηση να τον γνωρίσουμε να δούμε και το εργαλείο....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Φρενα...
Kyriakos έγραψε:Ενα μικρο review απο μενα που ισως να βοηθησει καποιους που εχουν αποριες για τα συγκεκριμενα φρενα....
Σαν αισθηση δεν εχουν καμια διαφορα με τα μαμα σε καραφλους δρομους. Ειναι το ιδιο πραγμα! Αυτο λιγο με προβληματισε αλλα ειναι λογικο γιατι μπαινουν συνεχως τα ABS και τα φρενα δεν ανταποκρινονται σωστα. Επισις για να αποδωσουν πρεπει να ζεσταθουν καλα. Εκει που καταλαβα πραγματικα την διαφορα ηταν σε δρομους με καλο grip και γενικα σωστη ασφαλτο. Εκανα και αποτομα φρεναρισματα συνεχομενα σε χαμηλες ταχυτητες αλλα και πλακωμα απο αρκετα χιλιομετρα (160+). Παρολα αυτα, ενω ειδα διαφορες, δεν ειχα πειστει 100% για το αν αξιζε που τα εβαλα και ετσι κανονισαμε ενα κυνηγητο με κολλητο μου που εχει την καινουρια Boxster S. Πανω στην Κηφησιας ενω πηγαιναμε του σκοτομου εκατσα πισω του και κολλαγα εκει μεχρι να φρεναρει και να φρεναρω και γω. Νομιζω οτι τα μαμα σε εκεινες τις φασεις θα με ειχαν προδωσει! Τελικα το αυτοκινητο σταματουσε πολυ ευκολα και στιγμιαια σε διαφορα πολυ μικρων αποστασεων μεταξυ του Boxster και του GT. Δεν ξερω ομως πως θα συμπεριφερονταν εαν ειχαν θερμανθει παρα πολυ! Σαν συμπερασμα μπορω να πω οτι αυτη τη στιγμη ειμαι πιο ανετος στη οδηγηση και ασφαλεις με τα φρενα που εβαλα. Σιγουρα δεν ειναι η καλυτερη αγορα για να πεις οτι εχεις πολυ ποιοτικα φρενα αλλα τουλαχιστον μπορεις να καταλαβεις οτι εχεις πολυ καλυτερα φρενα απο τα προηγουμενα...Ισως και με καλυτερη αναρτηση να εχουμε πιο σωστα αποτελεσματα γιατι οπως και να το κανουμε φανηκε οτι το αμαξι μου με τις μαμα αναρτησεις και αυτα τα φρεναρισματα εριχνε τη μουρη μπροστα!
φιλε μου ετσι οπως τα λες ειναι τα πραγματα για τα φρενα, και να προσθεσω οτι αμα βαλεις και αναρτηση (KW3), θα λυσεις και το προβλημα της ασφαλειας και του κρατηματος......εγω που εχω αυτο το πακετο ειμαι
Απ: Φρενα...
ωραίος Κυριάκο! μεγειές! όπως έχουμε συζητήσει, όταν ζεσταθούν αυτά τα φρένα αποδίδουν πολύ καλύτερα (λόγω πάστας ferodo υποθέτω) καθώς και στα απανωτά φρεναρίσματα.
όσο γ το Πορσικό, είναι πάντα ένα αυτοκίνητο πολύ ψαγμένο κ πολύ πιο ακριβό απ το GT, όμως με το 325, καταλύτη κ εξάτμιση απο 2ες κ οι δύο, νομίζω ότι θα είστε κόπιες. πρέπει ν έχει τέλειο κιβώτιο το Πορσικό κ respect, όμως όπως έχω ζήσει τα διάφορα tunes, νομίζω ότι η διαφορά είναι έντονη από το 310-320 στα 325-330. το λέω γτ ήμουν κ στα δύο επίπεδα προγράμματος κ με σταθερό σημείο αναφοράς (άλλα GT), τη μία κυνηγουσα κ δν έφτανα κ την άλλη ήμουν κόπιες.
αν δεν εχεις προλάβει να τα στρώσεις με τον τρόπο π γνωρίζεις εσύ, απλά ν παραθέσω τον τρόπο π τ είχα στρώσει εγώ (τώρα θυμήθηκα αυτό το link απ τα favorites μου)
http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
όσο γ το Πορσικό, είναι πάντα ένα αυτοκίνητο πολύ ψαγμένο κ πολύ πιο ακριβό απ το GT, όμως με το 325, καταλύτη κ εξάτμιση απο 2ες κ οι δύο, νομίζω ότι θα είστε κόπιες. πρέπει ν έχει τέλειο κιβώτιο το Πορσικό κ respect, όμως όπως έχω ζήσει τα διάφορα tunes, νομίζω ότι η διαφορά είναι έντονη από το 310-320 στα 325-330. το λέω γτ ήμουν κ στα δύο επίπεδα προγράμματος κ με σταθερό σημείο αναφοράς (άλλα GT), τη μία κυνηγουσα κ δν έφτανα κ την άλλη ήμουν κόπιες.
αν δεν εχεις προλάβει να τα στρώσεις με τον τρόπο π γνωρίζεις εσύ, απλά ν παραθέσω τον τρόπο π τ είχα στρώσει εγώ (τώρα θυμήθηκα αυτό το link απ τα favorites μου)
http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
Thanks για το link Γιωργο. Νομιζω οτι ειναι αρκετα χρησιμο!Arab έγραψε:ωραίος Κυριάκο! μεγειές! όπως έχουμε συζητήσει, όταν ζεσταθούν αυτά τα φρένα αποδίδουν πολύ καλύτερα (λόγω πάστας ferodo υποθέτω) καθώς και στα απανωτά φρεναρίσματα.
όσο γ το Πορσικό, είναι πάντα ένα αυτοκίνητο πολύ ψαγμένο κ πολύ πιο ακριβό απ το GT, όμως με το 325, καταλύτη κ εξάτμιση απο 2ες κ οι δύο, νομίζω ότι θα είστε κόπιες. πρέπει ν έχει τέλειο κιβώτιο το Πορσικό κ respect, όμως όπως έχω ζήσει τα διάφορα tunes, νομίζω ότι η διαφορά είναι έντονη από το 310-320 στα 325-330. το λέω γτ ήμουν κ στα δύο επίπεδα προγράμματος κ με σταθερό σημείο αναφοράς (άλλα GT), τη μία κυνηγουσα κ δν έφτανα κ την άλλη ήμουν κόπιες.
αν δεν εχεις προλάβει να τα στρώσεις με τον τρόπο π γνωρίζεις εσύ, απλά ν παραθέσω τον τρόπο π τ είχα στρώσει εγώ (τώρα θυμήθηκα αυτό το link απ τα favorites μου)
http://www.zeckhausen.com/bedding_in_brakes.htm
Kyriakos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Join date : 04/05/2009
Ηλικία : 43
Απ: Φρενα...
Εξατμιση δεν σκεφτομαι να βαλω γιατι με ενοχλει ο εντονος θορυβος οταν οδηγω για πολυ ωρα.johnnys έγραψε:Δεν μπορεί να το βάλει γιατί δεν φοράει εξάτμιση Πάνο.paradisos έγραψε:Την επόμενη φορά βάλε το 325 να μας πεις
Kyriakos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Join date : 04/05/2009
Ηλικία : 43
Απ: Φρενα...
Θα του το πω να ερθει καμια μερα και να ειμαι και γω να γελασουμε με κανα ανοιγμα. Απλως σαν οδηγος ειναι αρκετα συντηρητικος και δεν εχει εμπειρια σε κοντρες οπως και γω. Του αρεσουν ομως!Kagem έγραψε:Ωραίος Κυριάκο! Νομίζω πως του φίλου σου είναι 310 άλογα, το cayman βγαίνει με 320. Παρ'όλα αυτά είναι αρκετά δυνατό και με ένα κιβώτιο χίλιες φορές ανώτερο του δικού μας, αλλά έχει και τα διπλάσια τουλάχιστον χρήματα. Φίλος μου και εμένα οδηγούσε συχνά το spyder της κοπέλας του φτιαγμένο απο την porsche και ο ήχος που έκανε απλά ήθελα να σταματήσω σε μια γωνιά και να κλάψω. Τότε ήμουν μαμά και απο στάση μέχρι 150 χλμ έτρωγα 2 αυτοκίνητα, μόνο απο 4ες με 50 χλμ που είχαμε ανοίξει τον είχα περάσει ελάχιστα. Πάρτον καμμιά μέρα και ελάτε σε συνάντηση να τον γνωρίσουμε να δούμε και το εργαλείο....
Υπαρχει και ενα αλλο αμαξι απο φιλο μου επισης με το οποιο εχω ανοιξει αλλα το αποτελεσμα ηταν απλα αστειο! Νομιζα οτι το GT κατι επαθε και μπηκε σε safe mode
Μιλαω για το 360 Modena με το κιβωτιο F1. Παρολο που ειναι 400 hp η διαφορα μας ηταν πραγματικα τεραστια. Σαν να ανοιγα με 2πλασια αλογα αυτοκινητο! Δεν μπορω ακομα τα το χωνεψω!
Kyriakos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Join date : 04/05/2009
Ηλικία : 43
Απ: Φρενα...
Kyriakos έγραψε:Αντωνη καλα εκανες και το αναφερες γιατι εχω κανει καποια ανοιγματακια για πλακα με το φιλαρακι και το αποτελεσμα ηταν πολυ ικανοποιητικο θα ελεγα!Kagem έγραψε:Πολύ βοηθητική η περιγραφή, αυτό έλειπε να πλήρωνες 1000+ ευρώ και να μην έβλεπες αποτέλεσμα. Μια ερώτηση, τώρα με το tune πως πάς σε σχεση με το boxster s του φίλου σου? Νομίζω πολλοί θα θέλαμε να μάθουμε....
Το Boxster S ειναι το 2010 μοντελο με 320 hp απο οτι θυμαμαι, PDK και chrono pack. Του στοιχισε μια περιουσια, αν και προσωπικα δεν θα τα εδινα αυτα τα χρηματα γι'αυτο το αυτοκινητο και ποσο μαλλον για καινουριο! Εγω ειμαι μονο με EDS 320 hp προγραμμα και τιποτε αλλο.
Τελος παντων, ανοιξαμε τρεις φορες απο ρολαριστες 2ερες εγω και 3τες αυτος στην Κηφησιας με κατευθυνση προς Αθηνα. Τονιζω οτι εγω ημουν σε competitive mode, το Porsche με ESP, καινουρια λαστιχα και 100αρα βενζινη και οι δυο. Τα λαστιχα τα δικα μου ειναι σχετικα παλια και το αμαξι δεν παταει και ευκολα κατω σε κακο οδοστρομα. Παρολα αυτα την πρωτη φορα μεχρι τα 120 Km ημασταν μαζι αλλα κοψαμε λογο κινησης! Την δευτερη παλι με τον ιδιο τροπο μεχρι τα 140 Km ημουν περιπου μισο αμαξι μπροστα απο την αρχη αλλα και παλι μας κοψανε. Την τελευταια απλως τον κυνηγουσα αλλα μου ανοιγε την διαφορα σιγα σιγα. Πιστευω οτι σε μπαμ οπως μου λεει και ο φιλος μου τον τρωμε ή παμε μαζι, αλλα μετα απο καποια Km δεν εχει νοημα λογο κυβικων. Εννοειται οτι το Porsche ειναι σε ολα κατα πολυ ανωτερο απο το GT. Σχεδον ασυγκριτα μεταξυ τους ποιοτικα και τεχνολογικα. Ομως επειδη του το εχω δωσει να το οδηγησει μου ειπε τα καλυτερα λογια για την θεση οδηγησης και το γκαζι που εχουμε αλλα δεν αισθανοταν λεει την ασφαλεια και το κρατημα της Porsche οπως και δεν του αρεσαν τα φρενα τα μαμα. Επισης σαν ομορφια μου λεει δεν συγκρινεται ουτε με αυτοκινητα 2πλασιας αξιας και του αρεσει παρα πολυ και εκεινου. Τελειωνοντας τον ειδα τρομαγμενο οταν του εδωσα να το οδηγησει χωρις ESP!! Μου ειπε οτι ειναι πολυ παιχνιδιαρικο αυτοκινητο και θελει προσοχη στο δρομο. Εγω το Porsche το οδηγησα και ειναι πραγματικα καταπληκτικο στη συμπεριφορα του και με πολυ ωραιο ηχο, απλως εμενα δεν μου αρεσουν τα αυτοματα ουτε τα F1 κιβωτια! Προτιμω manual και παλι manual! Συζητησαμε να κανουμε καμια μερα και κανα πατημα σε Αττικη οδο απο σταση και δοκιμες με περισσοτερα km για να φανουν καποια πραγματα ποιο καθαρα. Αυτα...
Πολυ καλα τα πηγες και να ξερεις οτι το pdk ειναι αρκετα πιο γρηγορο απο το απλο manual
Επισης ,αν ειχες off ολα τα ηλεκτρονικα...δλδ και το esp θα πηγαινες καλυτερα...το esp σε κοβει αρκετα οταν δεν βρισκει προσφυση!
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Φρενα...
Συγχαρητήρια για τη προαγωγή... πόσα καφεδάκια;tounelakias έγραψε:τα τακακια θα ερθουν απτην εξης εταιρεια oπου και ειμαι ο αντιπροσοπως πλεον για την ελλαδα www.moto-concept.de
Κι εγώ μόνο για μπροστινά ενδιαφέρομαι αλλά αν υπάρχει θέμα παίρνω και τα πίσω (αυτή τη φορά!).
Μέσα λοιπόν, πότε θα τα έχουμε αντιπρόσωπε;
drh- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Join date : 21/03/2010
Τόπος : Π. Φάληρο
Απ: Φρενα...
Μαζί με μεταφορικά;
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Φρενα...
Μολις γυρισα απο τη τοποθετηση των EBC , αντε να δουμε τι θα δουμε
Ευχαριστω πολυ τον Δημητρη (τουνελ) για την εξυπηρετηση.
Ευχαριστω πολυ τον Δημητρη (τουνελ) για την εξυπηρετηση.
Απ: Φρενα...
[quote="Arab"]
Γιωργο (δυστυχως κατα την προσωπικη μου αποψη) τα Kappa platform εχουν κατανομη πεδησης 70% εμπρος, 30% πισω. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να κανει τα φρενα του αυτοκινητου να φαινονται ανεπαρκη. Λεω "να φαινονται ανεπαρκη" γιατι στην ουσια θα ηταν μια χαρα αν υπηρχε καλυτερη ισορροπια εμπρος-πισω (60%-40%) αλλα βεβαια σε τετοια περιπτωση τα πισω φρενα (που λαμπουν δια της απουσιας τους) θα βγαιναν οντως ανεπαρκη μιας και λογω μεγεθους και σχεδιασμου (μονομπλοκ, μη αεριζομενη δισκοπλακα σε αυτοκινητο επιδοσεων εν ετη 2006-07 κ.ο.κ. ) θα παρεδιδαν το πνευμα σε ωρα μηδεν!
Ετσι λοιπον δυστυχως σε εντονο φρεναρισμα εχουμε συνεχως το λεγομενο μπροστινο skid που προκαλει το ABS να δουλευει υπερωριες. Αυτο και μονο ειναι αποδειξη οτι υπαρχει δυναμη στο συστημα πεδησης εμπρος, απλα δεν υποστηριζεται και προδιδεται απο το πισω (plus το αυτονοητο προβλημα προσφυσης που αντιμετωπιζουμε λογω ελληνικης ασφαλτου που για να ειμαστε σοβαροι απλα θα πρεπει να το αποδεχτουμε σαν αλλη μια σταθερα και απλα να το συνυπολογιζουμε σε οποιαδηποτε αλλαγη, βελτιωση κτλ και βεβαια και το θεμα της στοκ αναρτησης του αυτοκινητου που και αυτη με τη σειρα της επιβαρυνει την οδικη του συμπεριφορα, ακομα και στο φρεναρισμα σε εντονους ρυθμους). Η τοποθετηση ενος μεγαλυτερου συνδυασμου εμπρος δυστυχως αποφερει επαυξημενα τις παρενεργειες του στοκ setup, δηλ. το ABS μπαινει πολυ πιο ευκολα, φρεναρεις ακριβως το ιδιο οπως φρεναρε το στοκ setup στην ευθεια αλλα εχεις καλυτερη διαρκεια και καθυστερεις το fade.
Ο μονος ουσιαστικος τροπος για να βελτιωθουν τα φρενα του αυτοκινητου συνολικα ειναι να μεταβληθει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased. Αυτο μπορει να επιτευχθει με μεγαλυτερη επιφανεια δισκοπλακας (αρα δισκοπλακα μεγαλυτερης διαμετρου), μεγαλυτερη πιεση και ευρυτερα διανεμημενη (μεγαλυτερο πιστονι η περισσοτερα του ενος που συνολικα να εχουν μεγαλυτερη επιφανεια πιεσης του στοκ) και βεβαια καλυτερα υλικα τριβης (τακακια).
Αυτο βεβαια ειναι αρκετα δυσκολο γιατι πισω λογω χειροφρενου οι επιλογες αναβαθμισης ειναι πολυ λιγες και αρα ακριβες.
Η πιο φτηνη και ευκολη λυση ειναι να δημιουργηθει ενα στοιχειωδες rear bias χρησιμοποιωντας υψηλοτερης τριβης τακακια πισω απο οτι εμπρος, ακομα και σε εντελως στοκ setup κατα τ'αλλα αυτο θα εκανε ουσιαστικη διαφορα προς το καλυτερο.
Τωρα εχοντας αλλαξει τις μπροστινες δισκοπλακες με μεγαλυτερες οπως καταλαβαινεις μεγαλωνει ακομα περισσοτερο το χασμα ισορροπιας πεδησης εμπρος-πισω. Μια σχετικα οικονομικη λυση ειναι η χρηση και των πισω δισκοπλακων απο Vectra 2.8 turbo οι οποιες ειναι μεγαλυτερες σε διαμετρο απο τις στοκ (290mm) αλλα εχουν σχεδον ιδιο παχος με τις πισω δισκοπλακες του GT (Vectra 2.8 turbo 20 mm, GT 18mm) και ετσι μπορουν να μπουν με τις στοκ δαγκανες. Βεβαια οπως και με την αντιστοιχη μετατροπη εμπρος, και εδω χρειαζονται ανταπτορες για να "καθισουν" οι δαγκανες στη μεγαλυτερη διαμετρο.
Εμ πασι περιπτωσι ολο αυτο το παραληρημα πολυλογιας παραπανω ( ) ηταν για να σου εξηγησω γιατι προτιμαται να χρησιμοποιουμε υψηλοτερης τριβης τακακια πισω απο οτι εμπρος...
Πισω στο καβουκι μου παλι...
ace έγραψε:
καλως ήρθες στο φόρουμ.
μιας κ το θέμα φρένα είναι μεγάλο κεφάλαιο, θες ν μοιραστείς μαζί μας γτ επέλεξες γ μπροστά κίτρινα κ πίσω κόκκινα?
επίσης τιμές κ από πού.
σε λίγο σκέφτομαι κ εγώ γ πίσω κ νομίζω ότι γ τα EBC έχουν πει πολλοί καλά λόγια
Γιωργο (δυστυχως κατα την προσωπικη μου αποψη) τα Kappa platform εχουν κατανομη πεδησης 70% εμπρος, 30% πισω. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να κανει τα φρενα του αυτοκινητου να φαινονται ανεπαρκη. Λεω "να φαινονται ανεπαρκη" γιατι στην ουσια θα ηταν μια χαρα αν υπηρχε καλυτερη ισορροπια εμπρος-πισω (60%-40%) αλλα βεβαια σε τετοια περιπτωση τα πισω φρενα (που λαμπουν δια της απουσιας τους) θα βγαιναν οντως ανεπαρκη μιας και λογω μεγεθους και σχεδιασμου (μονομπλοκ, μη αεριζομενη δισκοπλακα σε αυτοκινητο επιδοσεων εν ετη 2006-07 κ.ο.κ. ) θα παρεδιδαν το πνευμα σε ωρα μηδεν!
Ετσι λοιπον δυστυχως σε εντονο φρεναρισμα εχουμε συνεχως το λεγομενο μπροστινο skid που προκαλει το ABS να δουλευει υπερωριες. Αυτο και μονο ειναι αποδειξη οτι υπαρχει δυναμη στο συστημα πεδησης εμπρος, απλα δεν υποστηριζεται και προδιδεται απο το πισω (plus το αυτονοητο προβλημα προσφυσης που αντιμετωπιζουμε λογω ελληνικης ασφαλτου που για να ειμαστε σοβαροι απλα θα πρεπει να το αποδεχτουμε σαν αλλη μια σταθερα και απλα να το συνυπολογιζουμε σε οποιαδηποτε αλλαγη, βελτιωση κτλ και βεβαια και το θεμα της στοκ αναρτησης του αυτοκινητου που και αυτη με τη σειρα της επιβαρυνει την οδικη του συμπεριφορα, ακομα και στο φρεναρισμα σε εντονους ρυθμους). Η τοποθετηση ενος μεγαλυτερου συνδυασμου εμπρος δυστυχως αποφερει επαυξημενα τις παρενεργειες του στοκ setup, δηλ. το ABS μπαινει πολυ πιο ευκολα, φρεναρεις ακριβως το ιδιο οπως φρεναρε το στοκ setup στην ευθεια αλλα εχεις καλυτερη διαρκεια και καθυστερεις το fade.
Ο μονος ουσιαστικος τροπος για να βελτιωθουν τα φρενα του αυτοκινητου συνολικα ειναι να μεταβληθει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased. Αυτο μπορει να επιτευχθει με μεγαλυτερη επιφανεια δισκοπλακας (αρα δισκοπλακα μεγαλυτερης διαμετρου), μεγαλυτερη πιεση και ευρυτερα διανεμημενη (μεγαλυτερο πιστονι η περισσοτερα του ενος που συνολικα να εχουν μεγαλυτερη επιφανεια πιεσης του στοκ) και βεβαια καλυτερα υλικα τριβης (τακακια).
Αυτο βεβαια ειναι αρκετα δυσκολο γιατι πισω λογω χειροφρενου οι επιλογες αναβαθμισης ειναι πολυ λιγες και αρα ακριβες.
Η πιο φτηνη και ευκολη λυση ειναι να δημιουργηθει ενα στοιχειωδες rear bias χρησιμοποιωντας υψηλοτερης τριβης τακακια πισω απο οτι εμπρος, ακομα και σε εντελως στοκ setup κατα τ'αλλα αυτο θα εκανε ουσιαστικη διαφορα προς το καλυτερο.
Τωρα εχοντας αλλαξει τις μπροστινες δισκοπλακες με μεγαλυτερες οπως καταλαβαινεις μεγαλωνει ακομα περισσοτερο το χασμα ισορροπιας πεδησης εμπρος-πισω. Μια σχετικα οικονομικη λυση ειναι η χρηση και των πισω δισκοπλακων απο Vectra 2.8 turbo οι οποιες ειναι μεγαλυτερες σε διαμετρο απο τις στοκ (290mm) αλλα εχουν σχεδον ιδιο παχος με τις πισω δισκοπλακες του GT (Vectra 2.8 turbo 20 mm, GT 18mm) και ετσι μπορουν να μπουν με τις στοκ δαγκανες. Βεβαια οπως και με την αντιστοιχη μετατροπη εμπρος, και εδω χρειαζονται ανταπτορες για να "καθισουν" οι δαγκανες στη μεγαλυτερη διαμετρο.
Εμ πασι περιπτωσι ολο αυτο το παραληρημα πολυλογιας παραπανω ( ) ηταν για να σου εξηγησω γιατι προτιμαται να χρησιμοποιουμε υψηλοτερης τριβης τακακια πισω απο οτι εμπρος...
Πισω στο καβουκι μου παλι...
yannis-supras- Αριθμός μηνυμάτων : 8
Join date : 13/04/2010
Ηλικία : 52
Τόπος : Athens
Απ: Φρενα...
[quote="yannis-supras"]
Σωστος!!!
κ χαβαλες!!
Arab έγραψε:ace έγραψε:
καλως ήρθες στο φόρουμ.
μιας κ το θέμα φρένα είναι μεγάλο κεφάλαιο, θες ν μοιραστείς μαζί μας γτ επέλεξες γ μπροστά κίτρινα κ πίσω κόκκινα?
επίσης τιμές κ από πού.
σε λίγο σκέφτομαι κ εγώ γ πίσω κ νομίζω ότι γ τα EBC έχουν πει πολλοί καλά λόγια
Γιωργο (δυστυχως κατα την προσωπικη μου αποψη) τα Kappa platform εχουν κατανομη πεδησης 70% εμπρος, 30% πισω. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να κανει τα φρενα του αυτοκινητου να φαινονται ανεπαρκη. Λεω "να φαινονται ανεπαρκη" γιατι στην ουσια θα ηταν μια χαρα αν υπηρχε καλυτερη ισορροπια εμπρος-πισω (60%-40%) αλλα βεβαια σε τετοια περιπτωση τα πισω φρενα (που λαμπουν δια της απουσιας τους) θα βγαιναν οντως ανεπαρκη μιας και λογω μεγεθους και σχεδιασμου (μονομπλοκ, μη αεριζομενη δισκοπλακα σε αυτοκινητο επιδοσεων εν ετη 2006-07 κ.ο.κ. ) θα παρεδιδαν το πνευμα σε ωρα μηδεν!
Ετσι λοιπον δυστυχως σε εντονο φρεναρισμα εχουμε συνεχως το λεγομενο μπροστινο skid που προκαλει το ABS να δουλευει υπερωριες. Αυτο και μονο ειναι αποδειξη οτι υπαρχει δυναμη στο συστημα πεδησης εμπρος, απλα δεν υποστηριζεται και προδιδεται απο το πισω (plus το αυτονοητο προβλημα προσφυσης που αντιμετωπιζουμε λογω ελληνικης ασφαλτου που για να ειμαστε σοβαροι απλα θα πρεπει να το αποδεχτουμε σαν αλλη μια σταθερα και απλα να το συνυπολογιζουμε σε οποιαδηποτε αλλαγη, βελτιωση κτλ και βεβαια και το θεμα της στοκ αναρτησης του αυτοκινητου που και αυτη με τη σειρα της επιβαρυνει την οδικη του συμπεριφορα, ακομα και στο φρεναρισμα σε εντονους ρυθμους). Η τοποθετηση ενος μεγαλυτερου συνδυασμου εμπρος δυστυχως αποφερει επαυξημενα τις παρενεργειες του στοκ setup, δηλ. το ABS μπαινει πολυ πιο ευκολα, φρεναρεις ακριβως το ιδιο οπως φρεναρε το στοκ setup στην ευθεια αλλα εχεις καλυτερη διαρκεια και καθυστερεις το fade.
Ο μονος ουσιαστικος τροπος για να βελτιωθουν τα φρενα του αυτοκινητου συνολικα ειναι να μεταβληθει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased. Αυτο μπορει να επιτευχθει με μεγαλυτερη επιφανεια δισκοπλακας (αρα δισκοπλακα μεγαλυτερης διαμετρου), μεγαλυτερη πιεση και ευρυτερα διανεμημενη (μεγαλυτερο πιστονι η περισσοτερα του ενος που συνολικα να εχουν μεγαλυτερη επιφανεια πιεσης του στοκ) και βεβαια καλυτερα υλικα τριβης (τακακια).
Αυτο βεβαια ειναι αρκετα δυσκολο γιατι πισω λογω χειροφρενου οι επιλογες αναβαθμισης ειναι πολυ λιγες και αρα ακριβες.
Η πιο φτηνη και ευκολη λυση ειναι να δημιουργηθει ενα στοιχειωδες rear bias χρησιμοποιωντας υψηλοτερης τριβης τακακια πισω απο οτι εμπρος, ακομα και σε εντελως στοκ setup κατα τ'αλλα αυτο θα εκανε ουσιαστικη διαφορα προς το καλυτερο.
Τωρα εχοντας αλλαξει τις μπροστινες δισκοπλακες με μεγαλυτερες οπως καταλαβαινεις μεγαλωνει ακομα περισσοτερο το χασμα ισορροπιας πεδησης εμπρος-πισω. Μια σχετικα οικονομικη λυση ειναι η χρηση και των πισω δισκοπλακων απο Vectra 2.8 turbo οι οποιες ειναι μεγαλυτερες σε διαμετρο απο τις στοκ (290mm) αλλα εχουν σχεδον ιδιο παχος με τις πισω δισκοπλακες του GT (Vectra 2.8 turbo 20 mm, GT 18mm) και ετσι μπορουν να μπουν με τις στοκ δαγκανες. Βεβαια οπως και με την αντιστοιχη μετατροπη εμπρος, και εδω χρειαζονται ανταπτορες για να "καθισουν" οι δαγκανες στη μεγαλυτερη διαμετρο.
Εμ πασι περιπτωσι ολο αυτο το παραληρημα πολυλογιας παραπανω ( ) ηταν για να σου εξηγησω γιατι προτιμαται να χρησιμοποιουμε υψηλοτερης τριβης τακακια πισω απο οτι εμπρος...
Πισω στο καβουκι μου παλι...
Σωστος!!!
κ χαβαλες!!
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρενα...
σωστός Γιάννη!
για να αλλάξει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased, δυστυχώς όπως είπες είναι πανάκριβη ιστορία κ ελάχιστοι την έχουν ψάξει..
η πιο συμφερουσα λύση γ πισω φαινεται ν είναι αλλαγή με καλύτερη δισκόπλακα κ καλύτερο τακάκι.
παρ όλα αυτά, γ άλλη μια φορά ανατροπή: με καλύτερα φρένα μπροστά, το φρεναρισμα βελτιώνεται. τουλάχιστον αυτό έχω αποκομίσει εγώ σαν αίσθηση..
ααα, κ καλως ήρθες στο φόρουμ!
για να αλλάξει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased, δυστυχώς όπως είπες είναι πανάκριβη ιστορία κ ελάχιστοι την έχουν ψάξει..
η πιο συμφερουσα λύση γ πισω φαινεται ν είναι αλλαγή με καλύτερη δισκόπλακα κ καλύτερο τακάκι.
παρ όλα αυτά, γ άλλη μια φορά ανατροπή: με καλύτερα φρένα μπροστά, το φρεναρισμα βελτιώνεται. τουλάχιστον αυτό έχω αποκομίσει εγώ σαν αίσθηση..
ααα, κ καλως ήρθες στο φόρουμ!
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι το σύστημα πέδησης είναι ήδη "rear biased";
Και εξηγούμαι (για να μην παρεξηγούμαι ): Μετά από ενδελεχή επιστημονικό έλεγχο (κάθε φορά που το πλένω κοιτάω την ποσότητα από τα υλικά τρικά τριβής που έχουν επικαθήσει στις ζάντες ) βλέπω πως κάθε φορά η "μαυρίλα" είναι αρκετά περισσότερη σταους πίσω τροχούς από ότι στους μπροστά. Αυτό όμως το καταλαβαίνω και φρενάροντας όταν το αυτοκίνητο δεν "γονατίζει".
Σαν σημείο αναφοράς τώρα να σας πω ότι αντίστοιχα στο RX8, οι μπροστά ζάντες έχουν γίνει κατράμι πριν οι πίσω να αρχίσουν απλά να λερώνονται από τα υλικά τριβής, κάτι που δείχνει έμφαση στη μπροστά φρένα, ενώ και το αυτοκίνητο σε δυνατά φρεναρίσματα κλίνει προς τα μπροστά.
'Εχει παρατηρήσει άλλος κάτι παρόμοιο;
Και εξηγούμαι (για να μην παρεξηγούμαι ): Μετά από ενδελεχή επιστημονικό έλεγχο (κάθε φορά που το πλένω κοιτάω την ποσότητα από τα υλικά τρικά τριβής που έχουν επικαθήσει στις ζάντες ) βλέπω πως κάθε φορά η "μαυρίλα" είναι αρκετά περισσότερη σταους πίσω τροχούς από ότι στους μπροστά. Αυτό όμως το καταλαβαίνω και φρενάροντας όταν το αυτοκίνητο δεν "γονατίζει".
Σαν σημείο αναφοράς τώρα να σας πω ότι αντίστοιχα στο RX8, οι μπροστά ζάντες έχουν γίνει κατράμι πριν οι πίσω να αρχίσουν απλά να λερώνονται από τα υλικά τριβής, κάτι που δείχνει έμφαση στη μπροστά φρένα, ενώ και το αυτοκίνητο σε δυνατά φρεναρίσματα κλίνει προς τα μπροστά.
'Εχει παρατηρήσει άλλος κάτι παρόμοιο;
DIMI- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 190
Join date : 10/03/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : Λαγονήσι
Απ: Φρενα...
Όταν οδηγάς με ηλεκτρονικά ή έστω με competitive τότε δουλεύουν τα πίσω φρένα για την επαναφορά, και για να βλέπεις μαυρίλα πίσω σημαίνει οτι είσαι παιχνιδιάρης....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Φρενα...
Καλή παρατήρηση όσον αφορά τις επικαθήσεις , αλλά ως προς την αίσθηση ότι δεν ρίχνει βάρος μπροστά;
DIMI- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 190
Join date : 10/03/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : Λαγονήσι
Απ: Φρενα...
Arab έγραψε:σωστός Γιάννη!
για να αλλάξει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased, δυστυχώς όπως είπες είναι πανάκριβη ιστορία κ ελάχιστοι την έχουν ψάξει..
η πιο συμφερουσα λύση γ πισω φαινεται ν είναι αλλαγή με καλύτερη δισκόπλακα κ καλύτερο τακάκι.
παρ όλα αυτά, γ άλλη μια φορά ανατροπή: με καλύτερα φρένα μπροστά, το φρεναρισμα βελτιώνεται. τουλάχιστον αυτό έχω αποκομίσει εγώ σαν αίσθηση..
ααα, κ καλως ήρθες στο φόρουμ!
Ευχαριστω για το καλωσορισμα στη φιλικη σας παρεα !
Για την αλλαγη του bias πισω Γιωργο δεν εχει να κανει η ποιοτητα αυτου καθε αυτου της δισκοπλακας (μιας και ειναι μονομπλοκ η μονη διαφορα σε μια καλυτερης ποιοτητας δισκοπλακα πισω θα ειναι η ανθεκτικοτητα της σε φθορα και ρωγμες, οχι σε αποτελεσματικοτητα φρεναρισματος, αν υπηρχε επιλογη αεριζομενης τοτε η αλλαγη θα ηταν ουσιαστικη και θεαματικη και αν ηταν και χαρακτη τοτε η βελτιωση θα ηταν ακομα μεγαλυτερη) οσο του τακακιου με υψηλοτερης τριβης απο οτι του μπροστινου. Μια μεγαλυτερης διαμετρου πισω δισκοπλακα σε συνδυασμο με τακακια υψηλοτερης τριβης θα μετετρεπαν το bias αρκετα (μπορει και μεχρι 63% - 37% που ειναι παρα πολυ κοντα στο επιθυμητο).
Και Γιωργο μη μπερδευεις την αισθηση που σου δινει το εντονοτερο και ευκολοτερο μπλοκαρισμα στον μπροστα αξονα με το καλυτερο φρεναρισμα που πολυ απλα σημαινει να σταματας σε μικροτερη αποσταση απ'οτι με τα στοκ φρενα. Σιγουρα σε διαρκεια και σε καθυστερηση εμφανισης fade τα φρενα σου ειναι σκαλες ανωτερα αλλα οσον αφορα το φρεναρισμα σε αποσταση μετρο προς μετρο δεν ειμαι σιγουρος.
Εχω την εντυπωση οτι ο MEGAS ειχε παραθεσει ενα συγκριτικο τεστ φρεναρισματος μεταξυ στοκ setup και του GT της EDS που φοραγε Vectra Turbo 2.8 φρενα εμπρος και το στοκ ηταν καλυτερο οσον αφορα την αποσταση ακινητοποιησης ( ) σε μεμονομενες δοκιμες και οχι απανωτα φρεναρισματα...
DIMI το θεμα αισθησης ειναι αρκετα υποκειμενικο. Αν απ'οτι καταλαβα εχεις/οδηγεις και ενα RX8 το οποιο εχει φανταστικα φρενα (οχι μονο σε σχεση με το GT αλλα γενικοτερα) λογικα θα επρεπε να εχεις ηδη αυξημενη την αισθηση οτι το GT "βουταει" οταν φρεναρει. Και βεβαια μεγαλο μερος της ευθυνης σε αυτο εκτος του front bias των φρενων εχει και η πολυ μαλακη στοκ αναρτηση που αδικει αρκετα το αυτοκινητο.DIMI έγραψε:Καλή παρατήρηση όσον αφορά τις επικαθήσεις , αλλά ως προς την αίσθηση ότι δεν ρίχνει βάρος μπροστά;
Και DIMI θεαματικο το spec του GT σου!!!
Ολα εξτρα να υποθεσω η ειχες βυσμα στη αντιπροσωπεια που το πηρες και στα καναν ολα δωρακια???
yannis-supras- Αριθμός μηνυμάτων : 8
Join date : 13/04/2010
Ηλικία : 52
Τόπος : Athens
Απ: Φρενα...
yannis-supras έγραψε:Arab έγραψε:σωστός Γιάννη!
για να αλλάξει η στοκ ισορροπια του συστηματος πεδησης και να γινει πιο rear biased, δυστυχώς όπως είπες είναι πανάκριβη ιστορία κ ελάχιστοι την έχουν ψάξει..
η πιο συμφερουσα λύση γ πισω φαινεται ν είναι αλλαγή με καλύτερη δισκόπλακα κ καλύτερο τακάκι.
παρ όλα αυτά, γ άλλη μια φορά ανατροπή: με καλύτερα φρένα μπροστά, το φρεναρισμα βελτιώνεται. τουλάχιστον αυτό έχω αποκομίσει εγώ σαν αίσθηση..
ααα, κ καλως ήρθες στο φόρουμ!
Ευχαριστω για το καλωσορισμα στη φιλικη σας παρεα !
Για την αλλαγη του bias πισω Γιωργο δεν εχει να κανει η ποιοτητα αυτου καθε αυτου της δισκοπλακας (μιας και ειναι μονομπλοκ η μονη διαφορα σε μια καλυτερης ποιοτητας δισκοπλακα πισω θα ειναι η ανθεκτικοτητα της σε φθορα και ρωγμες, οχι σε αποτελεσματικοτητα φρεναρισματος, αν υπηρχε επιλογη αεριζομενης τοτε η αλλαγη θα ηταν ουσιαστικη και θεαματικη και αν ηταν και χαρακτη τοτε η βελτιωση θα ηταν ακομα μεγαλυτερη) οσο του τακακιου με υψηλοτερης τριβης απο οτι του μπροστινου. Μια μεγαλυτερης διαμετρου πισω δισκοπλακα σε συνδυασμο με τακακια υψηλοτερης τριβης θα μετετρεπαν το bias αρκετα (μπορει και μεχρι 63% - 37% που ειναι παρα πολυ κοντα στο επιθυμητο).
Και Γιωργο μη μπερδευεις την αισθηση που σου δινει το εντονοτερο και ευκολοτερο μπλοκαρισμα στον μπροστα αξονα με το καλυτερο φρεναρισμα που πολυ απλα σημαινει να σταματας σε μικροτερη αποσταση απ'οτι με τα στοκ φρενα. Σιγουρα σε διαρκεια και σε καθυστερηση εμφανισης fade τα φρενα σου ειναι σκαλες ανωτερα αλλα οσον αφορα το φρεναρισμα σε αποσταση μετρο προς μετρο δεν ειμαι σιγουρος.
Εχω την εντυπωση οτι ο MEGAS ειχε παραθεσει ενα συγκριτικο τεστ φρεναρισματος μεταξυ στοκ setup και του GT της EDS που φοραγε Vectra Turbo 2.8 φρενα εμπρος και το στοκ ηταν καλυτερο οσον αφορα την αποσταση ακινητοποιησης ( ) σε μεμονομενες δοκιμες και οχι απανωτα φρεναρισματα...DIMI το θεμα αισθησης ειναι αρκετα υποκειμενικο. Αν απ'οτι καταλαβα εχεις/οδηγεις και ενα RX8 το οποιο εχει φανταστικα φρενα (οχι μονο σε σχεση με το GT αλλα γενικοτερα) λογικα θα επρεπε να εχεις ηδη αυξημενη την αισθηση οτι το GT "βουταει" οταν φρεναρει. Και βεβαια μεγαλο μερος της ευθυνης σε αυτο εκτος του front bias των φρενων εχει και η πολυ μαλακη στοκ αναρτηση που αδικει αρκετα το αυτοκινητο.DIMI έγραψε:Καλή παρατήρηση όσον αφορά τις επικαθήσεις , αλλά ως προς την αίσθηση ότι δεν ρίχνει βάρος μπροστά;
Και DIMI θεαματικο το spec του GT σου!!!
Ολα εξτρα να υποθεσω η ειχες βυσμα στη αντιπροσωπεια που το πηρες και στα καναν ολα δωρακια???
Γεία σου Γιάννη! Ακόμα δεν το έχω νικήσει το θέμα "Φρένα GT". Καλά, πες η αίσθηση λανθασμένη, αλλά το θέμα με το ότι οι επικαθήσεις υλικών τριβής είναι περισσότερες στους πίσω τροχούς δεν δικαιολογείται μόνο από την επέμβαση των ηλεκτρονικών και δεν μου έχει ξανασυμβεί με άλλο αμάξι. Τέλος πάντων κουβέντα να γίνεται, δεν είναι κάτι το οποίο με ανησυχεί απλά το βρήκα άξιο λόγου.
Τώρα όσον αφορά τα έξτρα, βλέπω ότι σε έχω εντυπωσιάσει και πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά άλλωστε .
Όλα φυσικά δώρα κατευθείαν από την αγωνιστική ομάδα της GM στην Αμερική .
Περίμενε μόνο να δεις το πακετάκι με τις τσίχλες, ενώ και μετά την τοποθέτηση τιμονιού το GT έγινε άλλο αυτοκίνητο .
Επειδή μου φαίνεσαι εντάξει τύπος θα μεσολαβήσω και γιά σένα .
DIMI- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 190
Join date : 10/03/2010
Ηλικία : 53
Τόπος : Λαγονήσι
Απ: Φρενα...
DIMI έγραψε:
...
Τώρα όσον αφορά τα έξτρα, βλέπω ότι σε έχω εντυπωσιάσει και πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά άλλωστε .
Όλα φυσικά δώρα κατευθείαν από την αγωνιστική ομάδα της GM στην Αμερική .
Περίμενε μόνο να δεις το πακετάκι με τις τσίχλες, ενώ και μετά την τοποθέτηση τιμονιού το GT έγινε άλλο αυτοκίνητο .
Επειδή μου φαίνεσαι εντάξει τύπος θα μεσολαβήσω και γιά σένα .
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ απαιχτος!!!!!!!
Φιλε μεσολαβησε τουλαχιστον για το upgrade του τιμονιου. Ετσι οπως ακουγεται θα εχει απιστευτα αποτελεσματα χαχαχαχαχαχ
yannis-supras- Αριθμός μηνυμάτων : 8
Join date : 13/04/2010
Ηλικία : 52
Τόπος : Athens
Απ: Φρενα...
Οταν ειχατε παει στη GALFER ειχατε μιλησει και για πισω φρενα; Ειναι δικο μας η απο αλλου το επεισοδιο;;;
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: Φρενα...
Υπήρχε δαγκάνα για πίσω κομπλέ με το χειρόφρενο 300 ευρώ αν θυμάμαι καλά!
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Σελίδα 8 από 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Παρόμοια θέματα
» Φρένα Galfer
» Πωλούνται εργοστασιακά φρένα GΤ
» Πουλάω και εγώ τα εργοστασιακά φρένα του GT
» ΦΡΕΝΑ KSPORT ΜΕ 775 ΛΙΡΕΣ????
» Stock φρένα - δισκοπλακες
» Πωλούνται εργοστασιακά φρένα GΤ
» Πουλάω και εγώ τα εργοστασιακά φρένα του GT
» ΦΡΕΝΑ KSPORT ΜΕ 775 ΛΙΡΕΣ????
» Stock φρένα - δισκοπλακες
Σελίδα 8 από 12
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης