Φρενα...
+35
csaris
JOHN4589
msgt
vauxascoupe
iliasGT
SESARE
basilisgt2
DIMI
yannis-supras
drh
Kyriakos
AXELOS
ace
gratipa
diogo
Gregory
Aloperidin
MEGAS
lolosgp
Beballer
Apostolis
johnnys
emik
dartman1980
gio
paf
Johny26
paradisos
Geo GT
Petr@n
Arab
Kagem
Vagos
Nasos
lazanton
39 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 12
Σελίδα 2 από 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Απ: Φρενα...
NikK έγραψε:Ρε παιδια τοσο χαλια ειναι δλδ ? Εμενα θα μου ερθει την δευτερα και με φοβιζει που λετε οτι με 40-50 χιλιομετρα δεν φρεναρει καλα...Δλδ ενα αμαξι που μεχρι πριν λιγο καιρο κοστιζε 40.000ε να μην εχει καλα φρενα ? Δλδ το Astra H 1.8 που ειχα ειχε καλυτερα ??????? Με εχετε τρομαξει ομολογω
Παντως ΑΝ μπορεσετε να βρειτε κιτακι απο Ιαπωνια, Κινα, Ταιβαν, Γερμανια, Αυστρια επειδη εχω πολλα κονε εκει ισως μπορεσω να μας τα φερω χωρις προβληματα με τελωνεια.
Koita na deis, enta3ei mhn apogohteuesai, gia sunthrhtikh xrhsh kala einai... me th monh diafora oti to ama3i auto den einai kai polu gia sunthrhtikh xrhsh... opote h alh8eia einai oti otan 8a xreiasteis me auto to ama3i (baros/ippodunamh) frena isws se prodwsoun... opote gia to sugkekrimeno ama3i ta mama frena egw ta krinw aneparkh...
Johny26- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1813
Join date : 14/04/2009
Απ: Φρενα...
Μετά από αρκετό ψάξιμο με τα φρένα κατέληξα στο εξής και ηθέλα να το μοιραστώ μαζί σας (θα είναι λίγο μεγάλη η ανάλυση).
Ως γνωστόν το φρενάρισμα δεν το μετράμε σε δύναμη -στη φυσική-, αλλά σε αποτελεσματικότητα επιβράδυνσης.
ουσιαστικά πρόκειται για μία "δύναμη" αντίθετη της ροπής του τροχού. οπότε το μέγεθός της ορίζεται από τον τύπο Τ= r X F, οπου Τ η ροπή του τροχού (αντίθετη της ροπής του τροχού), F η δύναμη (ασκείται από το τακάκι μέσω της δαγκάνας) και r η απόσταση μεταξύ του ακριανού σημείου (θεωρητικό κέντρο του τακακιου) και του κέντρου του τροχού. το κρατάμε αυτό.
το πρόβλημα στο δικό μας αυτοκίνητο δεν είναι η η θέρμανση του δίσκου, γτ στους δίσκους, όσο θερμαίνεται αυτός, τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται επάνω του από τις δαγκάνες αφού αυτός διογκώνεται λόγω της τριβής κ έτσι οι δαγκάνες πιάνουν ακλύτερα επάνω του. το πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση του δίσκου που προκαλεί λιώσιμο των τακακιων. κ αυτό γτ ο δίσκος ειναι κ μικρός, αλλά δεν αναπληρώνει τη χασούρα της μικρής του διάστασης σε ποιότητα...
πώς αυξάνουμε λοιπόν την αποτελεσματικότητα της πέδησης? σύμφωνα με τον τυπο Τ= r X F (θέλουμε το Τ μεγαλύτερο) οπότε μπορούμε να μεγαλώσουμε ένα από τα δύο ή και τα δύο μεγέθη.
λύσεις:
1. καλύτερα τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστη τριβής ή/ και καλύτερες δισκόπλακες ίδιων διαστάσεων (υπάρχουν στο εμπόριο μερικές νομίζω) αυξάνουμε το F
2.μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες και μεγαλύτερης επιφάνειας τακάκι (δλδ μεγαλύτερη δαγκάνα). εδώ αυξάνουμε κυρίως το r- μεγαλύτερη απόσταση σημείου π πιάνει το φρένο και του κέντρου του τροχού, λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκου. επίσης αυξάνεται και το F, γτ η δύναμη είναι συνάρτηση και της επιφάνειας επαφής δίσκου-τακακιού (λύση φρένων Vectra OPC)
3. μεγαλώνουμε τον δίσκο και τη δαγκάνα, κ επιπλέον φροντίζουμε η δύναμη απ το τακάκι ν είναι πιο ομοιόμορφη πάνω στο δίσκο και πιο έντονη και άμεση (4πίστονες κτλ). εδώ αυξάνουμε και το F και το r κ επιπλέον φροντίζουμε να εκμεταλλευόμαστε τη δύναμη της δαγκάνας στο έπακρο.
οι λύσεις πάνε απ' την πιο οικονομική στην πιο ακριβή, εγώ επέλεξα την μεσαία λύση και περιμένω να τα βάλω. εντυπώσεις θα πω όταν με το καλό....
ΟΜΩΣ, σε όλα αυτά υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας: η τρόμπα φρένων παραμένει η ίδια... π σημαίνει ότι η δύναμη από την τρόμπα είναι δεδομένη.... κ αν πάμε να κάνουμε xtreme δουλειά αλλαγής τρόμπας, μπαίνουμε σε άλλες περιπέτειες, με κατανεμητές πέδησης και κουραφέξαλα... εδώ απλά ελπίζουμε ότι η τρόμπα θα μπορεί ν ανταπεξέλθει στη μεγαλύτερη ροπή π πάμε ν ασκήσουμε στον τροχό. τέλος πρέπει να πούμε ότι το φρενάρισμα εξαρτάται από τα λάστιχα, οπότε μια xtreme λύση θα φρενάρει μεν, δεν θ ακούει όμως το λάστιχο, κ αν βάλουμε καλύτερο(σsuper duper ultra high performance), το GT μας δεν θα το ζεσταίνει ποτέ, οπότε θα είναι σαν να είναι λάστιχο από σούπερ μάρκετ....
Ως γνωστόν το φρενάρισμα δεν το μετράμε σε δύναμη -στη φυσική-, αλλά σε αποτελεσματικότητα επιβράδυνσης.
ουσιαστικά πρόκειται για μία "δύναμη" αντίθετη της ροπής του τροχού. οπότε το μέγεθός της ορίζεται από τον τύπο Τ= r X F, οπου Τ η ροπή του τροχού (αντίθετη της ροπής του τροχού), F η δύναμη (ασκείται από το τακάκι μέσω της δαγκάνας) και r η απόσταση μεταξύ του ακριανού σημείου (θεωρητικό κέντρο του τακακιου) και του κέντρου του τροχού. το κρατάμε αυτό.
το πρόβλημα στο δικό μας αυτοκίνητο δεν είναι η η θέρμανση του δίσκου, γτ στους δίσκους, όσο θερμαίνεται αυτός, τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται επάνω του από τις δαγκάνες αφού αυτός διογκώνεται λόγω της τριβής κ έτσι οι δαγκάνες πιάνουν ακλύτερα επάνω του. το πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση του δίσκου που προκαλεί λιώσιμο των τακακιων. κ αυτό γτ ο δίσκος ειναι κ μικρός, αλλά δεν αναπληρώνει τη χασούρα της μικρής του διάστασης σε ποιότητα...
πώς αυξάνουμε λοιπόν την αποτελεσματικότητα της πέδησης? σύμφωνα με τον τυπο Τ= r X F (θέλουμε το Τ μεγαλύτερο) οπότε μπορούμε να μεγαλώσουμε ένα από τα δύο ή και τα δύο μεγέθη.
λύσεις:
1. καλύτερα τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστη τριβής ή/ και καλύτερες δισκόπλακες ίδιων διαστάσεων (υπάρχουν στο εμπόριο μερικές νομίζω) αυξάνουμε το F
2.μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες και μεγαλύτερης επιφάνειας τακάκι (δλδ μεγαλύτερη δαγκάνα). εδώ αυξάνουμε κυρίως το r- μεγαλύτερη απόσταση σημείου π πιάνει το φρένο και του κέντρου του τροχού, λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκου. επίσης αυξάνεται και το F, γτ η δύναμη είναι συνάρτηση και της επιφάνειας επαφής δίσκου-τακακιού (λύση φρένων Vectra OPC)
3. μεγαλώνουμε τον δίσκο και τη δαγκάνα, κ επιπλέον φροντίζουμε η δύναμη απ το τακάκι ν είναι πιο ομοιόμορφη πάνω στο δίσκο και πιο έντονη και άμεση (4πίστονες κτλ). εδώ αυξάνουμε και το F και το r κ επιπλέον φροντίζουμε να εκμεταλλευόμαστε τη δύναμη της δαγκάνας στο έπακρο.
οι λύσεις πάνε απ' την πιο οικονομική στην πιο ακριβή, εγώ επέλεξα την μεσαία λύση και περιμένω να τα βάλω. εντυπώσεις θα πω όταν με το καλό....
ΟΜΩΣ, σε όλα αυτά υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας: η τρόμπα φρένων παραμένει η ίδια... π σημαίνει ότι η δύναμη από την τρόμπα είναι δεδομένη.... κ αν πάμε να κάνουμε xtreme δουλειά αλλαγής τρόμπας, μπαίνουμε σε άλλες περιπέτειες, με κατανεμητές πέδησης και κουραφέξαλα... εδώ απλά ελπίζουμε ότι η τρόμπα θα μπορεί ν ανταπεξέλθει στη μεγαλύτερη ροπή π πάμε ν ασκήσουμε στον τροχό. τέλος πρέπει να πούμε ότι το φρενάρισμα εξαρτάται από τα λάστιχα, οπότε μια xtreme λύση θα φρενάρει μεν, δεν θ ακούει όμως το λάστιχο, κ αν βάλουμε καλύτερο(σsuper duper ultra high performance), το GT μας δεν θα το ζεσταίνει ποτέ, οπότε θα είναι σαν να είναι λάστιχο από σούπερ μάρκετ....
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
Να σου πω, που το έχεις κρυμμένο το λυσάρι, η δασκάλα μας απαγόρευσε να το χρησιμοποιούμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μιλάμε είσαι τεράστιος, τον τύπο Τ= r X F που τον θυμήθηκες.............
Πες μας και στην πράξη τα αποτελέσματα οταν τα τσεκάρεις....Καλοφόρετα!
Μιλάμε είσαι τεράστιος, τον τύπο Τ= r X F που τον θυμήθηκες.............
Πες μας και στην πράξη τα αποτελέσματα οταν τα τσεκάρεις....Καλοφόρετα!
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Φρενα...
Arab έγραψε:Μετά από αρκετό ψάξιμο με τα φρένα κατέληξα στο εξής και ηθέλα να το μοιραστώ μαζί σας (θα είναι λίγο μεγάλη η ανάλυση).
Ως γνωστόν το φρενάρισμα δεν το μετράμε σε δύναμη -στη φυσική-, αλλά σε αποτελεσματικότητα επιβράδυνσης.
ουσιαστικά πρόκειται για μία "δύναμη" αντίθετη της ροπής του τροχού. οπότε το μέγεθός της ορίζεται από τον τύπο Τ= r X F, οπου Τ η ροπή του τροχού (αντίθετη της ροπής του τροχού), F η δύναμη (ασκείται από το τακάκι μέσω της δαγκάνας) και r η απόσταση μεταξύ του ακριανού σημείου (θεωρητικό κέντρο του τακακιου) και του κέντρου του τροχού. το κρατάμε αυτό.
το πρόβλημα στο δικό μας αυτοκίνητο δεν είναι η η θέρμανση του δίσκου, γτ στους δίσκους, όσο θερμαίνεται αυτός, τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται επάνω του από τις δαγκάνες αφού αυτός διογκώνεται λόγω της τριβής κ έτσι οι δαγκάνες πιάνουν ακλύτερα επάνω του. το πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση του δίσκου που προκαλεί λιώσιμο των τακακιων. κ αυτό γτ ο δίσκος ειναι κ μικρός, αλλά δεν αναπληρώνει τη χασούρα της μικρής του διάστασης σε ποιότητα...
πώς αυξάνουμε λοιπόν την αποτελεσματικότητα της πέδησης? σύμφωνα με τον τυπο Τ= r X F (θέλουμε το Τ μεγαλύτερο) οπότε μπορούμε να μεγαλώσουμε ένα από τα δύο ή και τα δύο μεγέθη.
λύσεις:
1. καλύτερα τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστη τριβής ή/ και καλύτερες δισκόπλακες ίδιων διαστάσεων (υπάρχουν στο εμπόριο μερικές νομίζω) αυξάνουμε το F
2.μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες και μεγαλύτερης επιφάνειας τακάκι (δλδ μεγαλύτερη δαγκάνα). εδώ αυξάνουμε κυρίως το r- μεγαλύτερη απόσταση σημείου π πιάνει το φρένο και του κέντρου του τροχού, λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκου. επίσης αυξάνεται και το F, γτ η δύναμη είναι συνάρτηση και της επιφάνειας επαφής δίσκου-τακακιού (λύση φρένων Vectra OPC)
3. μεγαλώνουμε τον δίσκο και τη δαγκάνα, κ επιπλέον φροντίζουμε η δύναμη απ το τακάκι ν είναι πιο ομοιόμορφη πάνω στο δίσκο και πιο έντονη και άμεση (4πίστονες κτλ). εδώ αυξάνουμε και το F και το r κ επιπλέον φροντίζουμε να εκμεταλλευόμαστε τη δύναμη της δαγκάνας στο έπακρο.
οι λύσεις πάνε απ' την πιο οικονομική στην πιο ακριβή, εγώ επέλεξα την μεσαία λύση και περιμένω να τα βάλω. εντυπώσεις θα πω όταν με το καλό....
ΟΜΩΣ, σε όλα αυτά υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας: η τρόμπα φρένων παραμένει η ίδια... π σημαίνει ότι η δύναμη από την τρόμπα είναι δεδομένη.... κ αν πάμε να κάνουμε xtreme δουλειά αλλαγής τρόμπας, μπαίνουμε σε άλλες περιπέτειες, με κατανεμητές πέδησης και κουραφέξαλα... εδώ απλά ελπίζουμε ότι η τρόμπα θα μπορεί ν ανταπεξέλθει στη μεγαλύτερη ροπή π πάμε ν ασκήσουμε στον τροχό. τέλος πρέπει να πούμε ότι το φρενάρισμα εξαρτάται από τα λάστιχα, οπότε μια xtreme λύση θα φρενάρει μεν, δεν θ ακούει όμως το λάστιχο, κ αν βάλουμε καλύτερο(σsuper duper ultra high performance), το GT μας δεν θα το ζεσταίνει ποτέ, οπότε θα είναι σαν να είναι λάστιχο από σούπερ μάρκετ....
Ωραιος! Μιλας εμπεριστατωμενα!
Αλλα φοβαμαι οτι το μεγαλυτερο προβλημα μας ειναι η τρομπα και/ή τα σωληνακια. Τουλαχιστον ετσι διαισθανομαι φρεναροντας το αυτοκινητο αλλα ολα παιζουν!
Ευχομαι το συστημα πεδησης του Ινσιγκνια ΟΠΙΣΙ να ταιριαζει στο αμαξι μας για να εχουμε ενα κιτακι ετοιμο! Παντος ειμαι λιγο ασχετος με αυτα τους τυπους τους πιανω γιατι ειναι φυσικη αλλα τα μηχανικα μου δεν πανε πολυ καλα!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Φρενα...
lazanton, τα σωληνάκια δεν είναι κάτι φοβερό, τ αλλάζεις ανα πάσα στιγμή, τα φτιάχνεις όπως θες κ το κόστος είναι μικρό. όμως προσφέρουν κατα κύριο λόγω μόνο καλύτερη αίσθηση.
η τρόμπα π λες είναι ένα θέμα καλό.... δν έχω καταφέρει να μάθω τι παίζει και πόσο καλή είναι, τι αντοχές κ τι δυνάμεις έχει.
όμως δν είμαι διατεθειμένος να πάω τόσο μακριά κ ν την αλλάξω. προτιμώ ν τ οδηγώ με το φόβο των Ιουδαίων, παρά ν αλλάξω τρόμπα κ ν μπλέξω...
όλοι οι φρενατζήδες πάνε ως εξής: κάνε την τάδε αλλαγή κ βλέπεις... μετά κάνε την άλλη αλλαγή κ βλέπεις ξανά...
οπότε είπα ν το πάρω λογικά κ ν κάνω μια κίνηση π ήθελα. ν βελτιώσω δλδ τη βάση (ανάρτηση, δέσιμο και φρένα).
περιμένω (πρώτα ο θεός) και 2 άλλα προιόντα γ ν δέσει πιο πολύ τ GT. όταν με το καλό, θα τα γράψω κ αυτά..
η τρόμπα π λες είναι ένα θέμα καλό.... δν έχω καταφέρει να μάθω τι παίζει και πόσο καλή είναι, τι αντοχές κ τι δυνάμεις έχει.
όμως δν είμαι διατεθειμένος να πάω τόσο μακριά κ ν την αλλάξω. προτιμώ ν τ οδηγώ με το φόβο των Ιουδαίων, παρά ν αλλάξω τρόμπα κ ν μπλέξω...
όλοι οι φρενατζήδες πάνε ως εξής: κάνε την τάδε αλλαγή κ βλέπεις... μετά κάνε την άλλη αλλαγή κ βλέπεις ξανά...
οπότε είπα ν το πάρω λογικά κ ν κάνω μια κίνηση π ήθελα. ν βελτιώσω δλδ τη βάση (ανάρτηση, δέσιμο και φρένα).
περιμένω (πρώτα ο θεός) και 2 άλλα προιόντα γ ν δέσει πιο πολύ τ GT. όταν με το καλό, θα τα γράψω κ αυτά..
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
Με τα σωληνάκια το μόνο που κάνουμε είναι να έχουμε το ίδιο αποτελεσματικό φρένο σε διαρκή xtreme καταστάσεις...εκεί δηλ που τα απλά αρχίζουν να μπαλοναρουν λόγο θερμοκρασιών
paradisos- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47
Απ: Φρενα...
Oson aforw to insignia OPC kai ta frena pou exei....
"Κινητήρας 2.8 λίτρων και με την υποστήριξη τούρμπο αποδίδει 325 ίππους ενώ η ροπή φθάνει τα 40,7 Kgm"
"Τα εμπρός φρένα είναι αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές αποτελούμενα από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι εμπνευσμένες από το πρωτότυπο GTS, όντας οι απολύτως… αναμενόμενες, με τους εμπρός προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους μεγάλους τροχούς (19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών) να πρωταγωνιστούν από όποια πλευρά κι αν αντικρύσει κανείς το νέο Insignia OPC." (4 troxoi)
"Τα εμπρός φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ζάντες αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών. Οι πρώτες συνδυάζονται με ελαστικά 245/40 και οι δεύτερες με λάστιχα 255/35." (Auto 24)
Apo oti katalabainete polu kala ta frena tou neou insignia opc... alla dustuxws gia tis dikes mas mama 18ares zantes ligo duskolo na xwresoun oi diskoi twn 355mm kai oi dagkanes...
"Κινητήρας 2.8 λίτρων και με την υποστήριξη τούρμπο αποδίδει 325 ίππους ενώ η ροπή φθάνει τα 40,7 Kgm"
"Τα εμπρός φρένα είναι αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές αποτελούμενα από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι εμπνευσμένες από το πρωτότυπο GTS, όντας οι απολύτως… αναμενόμενες, με τους εμπρός προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους μεγάλους τροχούς (19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών) να πρωταγωνιστούν από όποια πλευρά κι αν αντικρύσει κανείς το νέο Insignia OPC." (4 troxoi)
"Τα εμπρός φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ζάντες αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών. Οι πρώτες συνδυάζονται με ελαστικά 245/40 και οι δεύτερες με λάστιχα 255/35." (Auto 24)
Apo oti katalabainete polu kala ta frena tou neou insignia opc... alla dustuxws gia tis dikes mas mama 18ares zantes ligo duskolo na xwresoun oi diskoi twn 355mm kai oi dagkanes...
Johny26- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1813
Join date : 14/04/2009
Απ: Φρενα...
Johny26 έγραψε:Oson aforw to insignia OPC kai ta frena pou exei....
"Κινητήρας 2.8 λίτρων και με την υποστήριξη τούρμπο αποδίδει 325 ίππους ενώ η ροπή φθάνει τα 40,7 Kgm"
"Τα εμπρός φρένα είναι αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές αποτελούμενα από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι εμπνευσμένες από το πρωτότυπο GTS, όντας οι απολύτως… αναμενόμενες, με τους εμπρός προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους μεγάλους τροχούς (19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών) να πρωταγωνιστούν από όποια πλευρά κι αν αντικρύσει κανείς το νέο Insignia OPC." (4 troxoi)
"Τα εμπρός φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ζάντες αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών. Οι πρώτες συνδυάζονται με ελαστικά 245/40 και οι δεύτερες με λάστιχα 255/35." (Auto 24)
Apo oti katalabainete polu kala ta frena tou neou insignia opc... alla dustuxws gia tis dikes mas mama 18ares zantes ligo duskolo na xwresoun oi diskoi twn 355mm kai oi dagkanes...
john eipame pos i moni lusi gia frena einai apo vectra OPC. akoma!! tora, gia argotera tha deiksei.......
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: Φρενα...
Syntoma 8a to exoume dia8esimo kai to kit tou insignia !
Paketo me zantes + frena peri ta 4200-4600 euro (me 20"ares mallon) gia ergostasiaki douleia !
Paketo me zantes + frena peri ta 4200-4600 euro (me 20"ares mallon) gia ergostasiaki douleia !
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nasos στις Τετ Ιουλ 22, 2009 7:42 pm, 1 φορά
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: Φρενα...
Nasos έγραψε:Syntoma 8a to exoume dia8esimo kai to kit tou insignia !
Paketo me zantes + frena peri ta 4200 euro (me 20"ares mallon) gia ergostasiaki douleia !
kala re anthrope ok eipame.... me 4.200 ginete to ergaleio 400HP. opote megalo to dilima!!!!!!!!
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: Φρενα...
NikK έγραψε:Λοιπον το παρελαβα σημερα και ειλικρινα δεν ξερω για πιο πραγμα μιλατε...Τα φρενα το κοκαλουν απο 180 σε χρονο ρεκορ..Βεβαια δεν το πηγα παραπανω ακομα
kalotaxidos!! 180 ap tin prwti mera??? xaxa swraios!
akomi einai freskadoura t amaxi
isws argotera n deis k esy oyi tha tou tairiazan kalytera frena.
eipame, o kathenas exei tin proswpiki k apolyta sevasti tou apopsi
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
oxi re ! exei 9ari ! exei ais8isi diaforetiki sta pental (san tou corsa)! nio8ei asfaleia ! alla katse ligo na patisoun kai meta 8a nio8ei ...afou patao freno .... katevenei to pental giati den akouei ???
kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !
kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: Φρενα...
NikK έγραψε:Λοιπον το παρελαβα σημερα και ειλικρινα δεν ξερω για πιο πραγμα μιλατε...Τα φρενα το κοκαλουν απο 180 σε χρονο ρεκορ..Βεβαια δεν το πηγα παραπανω ακομα
Καλοριζικο φιλαρακι καλες βολτες !!
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρενα...
να σημειώσω ότι δεν είμαι απογοητευμένος από τα μαμά φρένα, απλά θέλω καλύτερο φρενάρισμα για τις φορές π το οδηγώ πιο επιθετικά. σε πιο γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακούς στριψόδρομους ένιωθα ότι τα φρένα θα έπρεπε να μου προσφέρουν περισσότερα.
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
Nasos έγραψε:oxi re ! exei 9ari ! exei ais8isi diaforetiki sta pental (san tou corsa)! nio8ei asfaleia ! alla katse ligo na patisoun kai meta 8a nio8ei ...afou patao freno .... katevenei to pental giati den akouei ???
kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !
Sorry για την εκφραση αλλα τα ιδια σκ@τα ειναι ... μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα δε σταματαει με τιποτα . Το λεω γιατι και γω 9αρι εχω.
Και επειδη σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αμμεση αλλαγη για TAROX εχει ακουσει κανενας τιποτα ? Εχω την εντυπωση οτι μπενουν στα μπαμ χωρις αλλαγη αποστατες , αλλες ζαντες κλπ κλπ ...
Για του λογου του αληθες http://www.tarox.com/en/galeria/galeria.php?id=80
Έχει επεξεργασθεί από τον/την dartman1980 στις Πεμ Ιουλ 23, 2009 12:50 am, 1 φορά
Απ: Φρενα...
NikK έγραψε:Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.
Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !
Ουτε εγω πηρα. Απλα φωτοτυπιες! Παραπονο δεν εχω!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Φρενα...
dartman1980 έγραψε:Για του λογου του αληθες http://www.tarox.com/en/galeria/galeria.php?id=80
Μου αρεσει... για πειτε! Αυτο αναμεσα στον δισκο και στην ζαντα τι ειναι??
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Φρενα...
lazanton έγραψε:NikK έγραψε:Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.
Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !
Ουτε εγω πηρα. Απλα φωτοτυπιες! Παραπονο δεν εχω!
παίδες, βάση νομοθεσίας υποχρεούνται όλοι οι λιανοπωλητές (είτε οι εισαγωγείς) να συνοδεύουν το προιόν π πουλάνε με manual και φυσικά στα ελληνικά. τα πρόστιμα είναι τσουχτερά. το ξέρω, το έχω επιμεληθεί, μια εταιρεία π δούλευα είχε φάει πολλά πρόστιμα. να το ζητήσετε και αν σας το παίξουν μάγκες, ρίξτε μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ. θα σας κάνουν κ τεμενάδες μετά..
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
dartman1980 έγραψε:Nasos έγραψε:oxi re ! exei 9ari ! exei ais8isi diaforetiki sta pental (san tou corsa)! nio8ei asfaleia ! alla katse ligo na patisoun kai meta 8a nio8ei ...afou patao freno .... katevenei to pental giati den akouei ???
kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !
Sorry για την εκφραση αλλα τα ιδια σκ@τα ειναι ... μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα δε σταματαει με τιποτα . Το λεω γιατι και γω 9αρι εχω.
Και επειδη σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αμμεση αλλαγη για TAROX εχει ακουσει κανενας τιποτα ? Εχω την εντυπωση οτι μπενουν στα μπαμ χωρις αλλαγη αποστατες , αλλες ζαντες κλπ κλπ ...
Για του λογου του αληθες http://www.tarox.com/en/galeria/galeria.php?id=80
στείλε mail και μάθε. αν μπαίνουν στα εργοστασιακά ή θέλει τρελές μόντες και φυσικά τιμή και πες μας φίλε. φαίνεται ενδιαφέρον
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
NikK έγραψε:Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.
Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !
Oute egw eixa parei ena xrono prin, me thn aitiologia oti den eixe metafrastei akoma sta ellhnika... meta apo merikous mhnes ton eixa parei thlefwno to pwlhth kai mou to eferan to manual sthn dynamotors kai perasa kai to phra... Opws epishs phra kai service book gia to ama3i afou thlefwnhsa se mia sta kentrika kai mou to esteile taxudromika sto spiti... ti na peis... Rezilhdes...
Johny26- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1813
Join date : 14/04/2009
Απ: Φρενα...
Καλημερα σας κυριοι.
Πηρα Αγγλια και ρωτησα για τα Tarox μου ειπε ο ανθρωπος οτι δεν χρειαζονται αποστατες (spacers) και ταιριαζουν 2 κιτακια τα Β34GT 10πιστονα και τα Β32 με 6πιστονα και 10πιστονα. Επισης βγαζει και πλακες για πισω αλλα χρησιμοποιει τις μαμα δαγκανες.
Το κιτακι ειναι δοκιμασμενο σε GT και για αντιπροσωπο στην Ελλαδα με παρεπεμψε στην AVC Weber στην Καλλιθεα τους οποιους και πηρα για να μου πουν αν εχουν δοκιμασει κανενα GT μιας και δεν κυκλοφορει στην Αγγλια το αμαξι για να το ξερουν οι Αγγλοι. Δυστυχως δεν εχουν βαλει σε κανενα εδω στην Ελλαδα αλλα και αυτος μου ειπε οτι επειδη μπαινει βαθεια ο δισκος στην ζαντα μαλλον κατα 95% δεν θελει αποστατες!
Τωρα στις τιμες: 3200 τα μπροστινα τα 10πιστονα για τα Β34 και για τα Β32 2400 για τα 6" και 2750 για τα 10" η τιμη θα αλλαξει φυσικα αν πανε πιο πολλα σετακια! Τωρα για τις δισκοπλακες πισω θελει 950€.
Αυτα απο εμενα. Αν θελετε τηλεφωνα και e-mail θα σας τα δωσω.
Πηρα Αγγλια και ρωτησα για τα Tarox μου ειπε ο ανθρωπος οτι δεν χρειαζονται αποστατες (spacers) και ταιριαζουν 2 κιτακια τα Β34GT 10πιστονα και τα Β32 με 6πιστονα και 10πιστονα. Επισης βγαζει και πλακες για πισω αλλα χρησιμοποιει τις μαμα δαγκανες.
Το κιτακι ειναι δοκιμασμενο σε GT και για αντιπροσωπο στην Ελλαδα με παρεπεμψε στην AVC Weber στην Καλλιθεα τους οποιους και πηρα για να μου πουν αν εχουν δοκιμασει κανενα GT μιας και δεν κυκλοφορει στην Αγγλια το αμαξι για να το ξερουν οι Αγγλοι. Δυστυχως δεν εχουν βαλει σε κανενα εδω στην Ελλαδα αλλα και αυτος μου ειπε οτι επειδη μπαινει βαθεια ο δισκος στην ζαντα μαλλον κατα 95% δεν θελει αποστατες!
Τωρα στις τιμες: 3200 τα μπροστινα τα 10πιστονα για τα Β34 και για τα Β32 2400 για τα 6" και 2750 για τα 10" η τιμη θα αλλαξει φυσικα αν πανε πιο πολλα σετακια! Τωρα για τις δισκοπλακες πισω θελει 950€.
Αυτα απο εμενα. Αν θελετε τηλεφωνα και e-mail θα σας τα δωσω.
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Φρενα...
lazanton έγραψε:Καλημερα σας κυριοι.
Πηρα Αγγλια και ρωτησα για τα Tarox μου ειπε ο ανθρωπος οτι δεν χρειαζονται αποστατες (spacers) και ταιριαζουν 2 κιτακια τα Β34GT 10πιστονα και τα Β32 με 6πιστονα και 10πιστονα. Επισης βγαζει και πλακες για πισω αλλα χρησιμοποιει τις μαμα δαγκανες.
Το κιτακι ειναι δοκιμασμενο σε GT και για αντιπροσωπο στην Ελλαδα με παρεπεμψε στην AVC Weber στην Καλλιθεα τους οποιους και πηρα για να μου πουν αν εχουν δοκιμασει κανενα GT μιας και δεν κυκλοφορει στην Αγγλια το αμαξι για να το ξερουν οι Αγγλοι. Δυστυχως δεν εχουν βαλει σε κανενα εδω στην Ελλαδα αλλα και αυτος μου ειπε οτι επειδη μπαινει βαθεια ο δισκος στην ζαντα μαλλον κατα 95% δεν θελει αποστατες!
Τωρα στις τιμες: 3200 τα μπροστινα τα 10πιστονα για τα Β34 και για τα Β32 2400 για τα 6" και 2750 για τα 10" η τιμη θα αλλαξει φυσικα αν πανε πιο πολλα σετακια! Τωρα για τις δισκοπλακες πισω θελει 950€.
Αυτα απο εμενα. Αν θελετε τηλεφωνα και e-mail θα σας τα δωσω.
Ωραίος! ευχαριστούμε γ τις χρήσιμες πληροφορίες φίλος!
είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές κ δν μ κάνει η απάντηση τους "κατά 95% δεν θέλει αποστάτες". νομίζω θα έπρεπε να είνια πιο ενημερωμένοι κ ν απαντήσουν με απόλυτη σιγουριά.
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Φρενα...
Arab έγραψε:lazanton έγραψε:Καλημερα σας κυριοι.
Πηρα Αγγλια και ρωτησα για τα Tarox μου ειπε ο ανθρωπος οτι δεν χρειαζονται αποστατες (spacers) και ταιριαζουν 2 κιτακια τα Β34GT 10πιστονα και τα Β32 με 6πιστονα και 10πιστονα. Επισης βγαζει και πλακες για πισω αλλα χρησιμοποιει τις μαμα δαγκανες.
Το κιτακι ειναι δοκιμασμενο σε GT και για αντιπροσωπο στην Ελλαδα με παρεπεμψε στην AVC Weber στην Καλλιθεα τους οποιους και πηρα για να μου πουν αν εχουν δοκιμασει κανενα GT μιας και δεν κυκλοφορει στην Αγγλια το αμαξι για να το ξερουν οι Αγγλοι. Δυστυχως δεν εχουν βαλει σε κανενα εδω στην Ελλαδα αλλα και αυτος μου ειπε οτι επειδη μπαινει βαθεια ο δισκος στην ζαντα μαλλον κατα 95% δεν θελει αποστατες!
Τωρα στις τιμες: 3200 τα μπροστινα τα 10πιστονα για τα Β34 και για τα Β32 2400 για τα 6" και 2750 για τα 10" η τιμη θα αλλαξει φυσικα αν πανε πιο πολλα σετακια! Τωρα για τις δισκοπλακες πισω θελει 950€.
Αυτα απο εμενα. Αν θελετε τηλεφωνα και e-mail θα σας τα δωσω.
Ωραίος! ευχαριστούμε γ τις χρήσιμες πληροφορίες φίλος!
είναι λίγο τσιμπημένες οι τιμές κ δν μ κάνει η απάντηση τους "κατά 95% δεν θέλει αποστάτες". νομίζω θα έπρεπε να είνια πιο ενημερωμένοι κ ν απαντήσουν με απόλυτη σιγουριά.
Ο Αγγλουρας μου ειπε σιγουρα οχι γιατι το εχει η εταιρια στο site της ο καταλογος το GT το αναφερει σαν δοκιμασμενο αρα χωρις αποστατες!
Να και ο καταλογος που αναφερει τα συμβατα κιτ με το αμαξι μας!
http://www.avcweber.gr/downloads/vendors/20080225144059.TAROX%20BRAKE%20KITS2008.pdf
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Φρενα...
Πριν λίγους μήνες είχε κυκλοφορήσει μια κόπια του GT για την Αγγλία...δεν μπορώ να θυμηθώ το όνομα του αυτοκινήτου! Νομίζω από Β άρχιζε...anyway είχε απίστευτα μεγάλα φρένα, πιθανόν να μπορέσουμε να βγάλουμε κάτι από αυτό αρκεί να θυμηθώ το όνομα...αν κάποιος το γνωρίζει ας βοηθήσει!
emik- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Join date : 15/04/2009
Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΛΛΗΝΗ
Σελίδα 2 από 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Παρόμοια θέματα
» Φρένα Galfer
» Πωλούνται εργοστασιακά φρένα GΤ
» Πουλάω και εγώ τα εργοστασιακά φρένα του GT
» ΦΡΕΝΑ KSPORT ΜΕ 775 ΛΙΡΕΣ????
» Stock φρένα - δισκοπλακες
» Πωλούνται εργοστασιακά φρένα GΤ
» Πουλάω και εγώ τα εργοστασιακά φρένα του GT
» ΦΡΕΝΑ KSPORT ΜΕ 775 ΛΙΡΕΣ????
» Stock φρένα - δισκοπλακες
Σελίδα 2 από 12
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης