Υγρα φρενων
+2
Gregory
JOHN4589
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Υγρα φρενων
Τα υγρά φρένων χαρακτηρίζονται από το «ξηρό σημείο βρασμού» που όπως και οι λέξεις φανερώνουν εκφράζει την θερμοκρασία στην οποία ένα υγρό φρένων, με 0% διαλυμένο μέσα, του βράζει. Το δεύτερο και πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό τους είναι το «υγρό σημείο βρασμού» που εκφράζει την θερμοκρασία βρασμού με 3,7% κατ' όγκο περιεκτικότητα σε νερό μέσα στο υγρό.
Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά ανάφερα το νερό και για κάποιον που δεν ξέρει είναι λογικό να δημιουργηθεί η απορία: καλά τι δουλεία έχει το νερό στα υγρά φρένων???? Δυστυχώς και ευτυχώς μαζί τα υγρά των φρένων είναι «υγροσκοπικά» έχουν δηλαδή την ιδιότητα να απορροφούν νερό. Το δυστυχώς της υπόθεσης είναι ότι το σημείο βρασμού του νερού είναι πολύ χαμηλότερο από το σημείο βρασμού των υγρών φρένων κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα και μια ελάχιστη ποσότητα νερού είναι ικανή να χαμηλώσει το σημείο βρασμού κατά 1/3. Δυστυχώς επίσης το νερό έχει την «μαγική» ικανότητα να τρυπώνει παντού και στην περίπτωση μας βρίσκει τον δρόμο του μέσα από τους πόρους που έχουν τα ελαστικά σωληνάκια των φρένων, από τις τσιμούχες στεγανοποίησης στα εμβολάκια της δαγκάνας, από το πλαστικό ρεζερβουάρ των υγρών κλπ. Γι' αυτό είναι σημαντικό κάθε φορά που αλλάζουμε υγρά φρένων αυτά να προέρχονται από σφραγισμένο κουτί.
Το ευτυχώς τώρα της υπόθεσης και αυτός είναι και ο λόγος που οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα υγρά με υγροσκοπικές ιδιότητες είναι ότι όπως είπαμε και πιο πάνω το νερό ούτος ή άλλως θα «βρει τον δρόμο» να τρυπώσει στο κύκλωμα αν λοιπόν τα υγρά δεν είχαν την ιδιότητα να το απορροφούν το νερό θα δημιουργούσε σταγόνες που θα αύξαναν το ρυθμό διάβρωσης στο σύστημα και επίσης σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας θα είχαμε φαινόμενα δημιουργίας κρυστάλλων πάγου γεγονός σαφώς ανεπιθύμητο.
Ας δούμε λοιπόν τώρα τις ιδιότητες των υγρών φρένων σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση του Αμερικάνικου υπουργείου μεταφορών (DOT) που είναι και οι ποιο ευρέως γνωστές.
Το DOT λοιπόν έχει καθορίσει κάποιες ιδιότητες (14 τον αριθμό) που πρέπει τα υγρά φρένων να έχουν και που ανάλογα με τον βαθμό που διαθέτουν τις ιδιότητες αυτές κατηγοριοποιούνται DOT3 DOT4 κλπ.
Η ιδιότητα που αφορά περισσότερο εμάς τους ιδιώτες είναι τα σημεία ξηρού και υγρού βρασμού. Έτσι λοιπόν τα υγρά φρένων με βάση την προδιαγραφή τους κατά DOT πρέπει να έχουν κατ' ελάχιστο τις παρακάτω προδιαγραφές:
DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 284C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 356C
Θα σκεφτεί λοιπόν κάποιος: «ωραία πάω το εργαλείο στο συνεργείο και του χώνω υγρά DOT5 και είμαι αρχηγός» μόνο που δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα και ας δούμε γιατί.
Τα υγρά προδιαγραφών DOT3 έχουν σαν βάση γλυκόλη και αιθέρα και αυτό όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο απλά με αυτά τα υλικά είναι οικονομικότερη η κατασκευή τους και ταυτόχρονα καλύπτονται οι προδιαγραφές.
Τα υγρά προδιαγραφών DOT4 έχουν την ίδια βάση με τα DOT3 με τη διαφορά ότι τα DOT4 περιέχουν και μια ποσότητα εστέρων βορικού οξέως, υλικό που τους προσδίδει μια σχετική «ανοσία» στην απορρόφηση του νερού. Αυτό που πρακτικά συμβαίνει είναι ότι τα υγρά DOT4 παρουσιάζουν μια πιο σταθερή συμπεριφορά ως προς το σημείο βρασμού τους τουλάχιστον κατά την πρώτη φάση της ζωής τους. Δυστυχώς όμως μόλις το υγρό αρχίσει να απορροφά νερό το σημείο βρασμού του θα πέσει πιο γρήγορα από ένα υγρό προδιαγραφών DOT3, γεγονός που σημαίνει ότι απαιτείται συχνότερη αλλαγή (τουλάχιστον μια φορά ετησίως) στα υγρά DOT4.
Και πάμε στα υγρά προδιαγραφών DOT5. Τα υγρά αυτά έχουν σαν βάση την σιλικόνη υλικό που μας προσφέρει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα:
1. είναι λιγότερο υγροσκοπικό από το υλικό κατασκευής των DOT3 & DOT4
2. έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού
έχει όμως ένα σημαντικό σημαντικότατο μειονέκτημα η σιλικόνη: είναι αρκετά συμπιέσιμη γεγονός που προκαλεί «μαλακή» και ασαφή αίσθηση στο πεντάλ γεγονός που κανείς ενθουσιώδης οδηγός που έχει απαιτήσεις από τα φρένα του δεν επιθυμεί. Άρα τα ξεχνάμε.
«Ναι αλλά δεν μας είπες τίποτα για τα υγρά προδιαγραφών 5.1» θα πει ο ψαγμένος και έτσι ακριβώς είναι.
Αρχικά οι προδιαγραφές DOT5 μπορούσαν να καλυφθούν μόνο από τα υγρά με βάση σιλικόνη με την πρόοδο όμως της τεχνολογίας βρέθηκαν πρόσθετα που κατάφεραν να κάνουν τα υγρά με βάση την γλυκόλη και τον αιθέρα ικανά να καλύψουν τις προδιαγραφές DOT5.1 για τον λόγο αυτό, της στενής χημικής συγγένειας, είναι δυνατόν να συναντήσουμε τα υγρά αυτά και σαν DOT4 plus ή Super DOT4. Τα υγρά αυτά έχουν όλα τα πλεονεκτήματα των υγρών DOT4 και επιπρόσθετα καλύπτουν τις προδιαγραφές DOT5 στα σημεία βρασμού. Μειονέκτημα; Βεβαίως και έχουν την τιμή αγοράς που είναι 2 ή και 3 φορές υψηλότερη από αυτή τον υγρών DOT4.
Κλείνοντας λοιπόν αυτό που τελικά πρέπει να μας μείνει είναι ότι τα υγρά των φρένων μας χρειάζονται λίγο περισσότερη προσοχή από αυτήν που οι περισσότεροι τους δίνουμε δηλαδή αλλαγή τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και σε περίπτωση που για κάποιο λόγο «βράσουμε» τα υγρά μας καλό θα είναι να τα αλλάξουμε με την πρώτη ευκαιρία μια που όταν κρυώσουν θα επανέλθουν αλλά η αντοχή τους θα έχει μειωθεί αρκετά και την επόμενη φορά θα «μαλακώσουν» πιο γρήγορα. Επίσης στο τέλος μιας απαιτητικής για τα φρένα διαδρομής μην σταματήσετε το αυτοκίνητο κατευθείαν αλλά κάντε τα τελευταία 2-3 χιλιόμετρα σε αργούς ρυθμούς έτσι ώστε ο αέρας που κυκλοφορεί να ψύξει τα φρένα καλύτερα και όταν σταματήσετε αποφύγετε να ασφαλίσετε το αυτοκίνητο με χειρόφρενο γιατί όλη η συσσωρευμένη στους δίσκους θερμότητα θα μεταφερθεί διαμέσου των εμβόλων στα υγρά και μπορεί να τα βράσετε σταματημένοι.
Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά ανάφερα το νερό και για κάποιον που δεν ξέρει είναι λογικό να δημιουργηθεί η απορία: καλά τι δουλεία έχει το νερό στα υγρά φρένων???? Δυστυχώς και ευτυχώς μαζί τα υγρά των φρένων είναι «υγροσκοπικά» έχουν δηλαδή την ιδιότητα να απορροφούν νερό. Το δυστυχώς της υπόθεσης είναι ότι το σημείο βρασμού του νερού είναι πολύ χαμηλότερο από το σημείο βρασμού των υγρών φρένων κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι ακόμα και μια ελάχιστη ποσότητα νερού είναι ικανή να χαμηλώσει το σημείο βρασμού κατά 1/3. Δυστυχώς επίσης το νερό έχει την «μαγική» ικανότητα να τρυπώνει παντού και στην περίπτωση μας βρίσκει τον δρόμο του μέσα από τους πόρους που έχουν τα ελαστικά σωληνάκια των φρένων, από τις τσιμούχες στεγανοποίησης στα εμβολάκια της δαγκάνας, από το πλαστικό ρεζερβουάρ των υγρών κλπ. Γι' αυτό είναι σημαντικό κάθε φορά που αλλάζουμε υγρά φρένων αυτά να προέρχονται από σφραγισμένο κουτί.
Το ευτυχώς τώρα της υπόθεσης και αυτός είναι και ο λόγος που οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα υγρά με υγροσκοπικές ιδιότητες είναι ότι όπως είπαμε και πιο πάνω το νερό ούτος ή άλλως θα «βρει τον δρόμο» να τρυπώσει στο κύκλωμα αν λοιπόν τα υγρά δεν είχαν την ιδιότητα να το απορροφούν το νερό θα δημιουργούσε σταγόνες που θα αύξαναν το ρυθμό διάβρωσης στο σύστημα και επίσης σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας θα είχαμε φαινόμενα δημιουργίας κρυστάλλων πάγου γεγονός σαφώς ανεπιθύμητο.
Ας δούμε λοιπόν τώρα τις ιδιότητες των υγρών φρένων σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση του Αμερικάνικου υπουργείου μεταφορών (DOT) που είναι και οι ποιο ευρέως γνωστές.
Το DOT λοιπόν έχει καθορίσει κάποιες ιδιότητες (14 τον αριθμό) που πρέπει τα υγρά φρένων να έχουν και που ανάλογα με τον βαθμό που διαθέτουν τις ιδιότητες αυτές κατηγοριοποιούνται DOT3 DOT4 κλπ.
Η ιδιότητα που αφορά περισσότερο εμάς τους ιδιώτες είναι τα σημεία ξηρού και υγρού βρασμού. Έτσι λοιπόν τα υγρά φρένων με βάση την προδιαγραφή τους κατά DOT πρέπει να έχουν κατ' ελάχιστο τις παρακάτω προδιαγραφές:
DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 284C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 356C
Θα σκεφτεί λοιπόν κάποιος: «ωραία πάω το εργαλείο στο συνεργείο και του χώνω υγρά DOT5 και είμαι αρχηγός» μόνο που δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα και ας δούμε γιατί.
Τα υγρά προδιαγραφών DOT3 έχουν σαν βάση γλυκόλη και αιθέρα και αυτό όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο απλά με αυτά τα υλικά είναι οικονομικότερη η κατασκευή τους και ταυτόχρονα καλύπτονται οι προδιαγραφές.
Τα υγρά προδιαγραφών DOT4 έχουν την ίδια βάση με τα DOT3 με τη διαφορά ότι τα DOT4 περιέχουν και μια ποσότητα εστέρων βορικού οξέως, υλικό που τους προσδίδει μια σχετική «ανοσία» στην απορρόφηση του νερού. Αυτό που πρακτικά συμβαίνει είναι ότι τα υγρά DOT4 παρουσιάζουν μια πιο σταθερή συμπεριφορά ως προς το σημείο βρασμού τους τουλάχιστον κατά την πρώτη φάση της ζωής τους. Δυστυχώς όμως μόλις το υγρό αρχίσει να απορροφά νερό το σημείο βρασμού του θα πέσει πιο γρήγορα από ένα υγρό προδιαγραφών DOT3, γεγονός που σημαίνει ότι απαιτείται συχνότερη αλλαγή (τουλάχιστον μια φορά ετησίως) στα υγρά DOT4.
Και πάμε στα υγρά προδιαγραφών DOT5. Τα υγρά αυτά έχουν σαν βάση την σιλικόνη υλικό που μας προσφέρει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα:
1. είναι λιγότερο υγροσκοπικό από το υλικό κατασκευής των DOT3 & DOT4
2. έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού
έχει όμως ένα σημαντικό σημαντικότατο μειονέκτημα η σιλικόνη: είναι αρκετά συμπιέσιμη γεγονός που προκαλεί «μαλακή» και ασαφή αίσθηση στο πεντάλ γεγονός που κανείς ενθουσιώδης οδηγός που έχει απαιτήσεις από τα φρένα του δεν επιθυμεί. Άρα τα ξεχνάμε.
«Ναι αλλά δεν μας είπες τίποτα για τα υγρά προδιαγραφών 5.1» θα πει ο ψαγμένος και έτσι ακριβώς είναι.
Αρχικά οι προδιαγραφές DOT5 μπορούσαν να καλυφθούν μόνο από τα υγρά με βάση σιλικόνη με την πρόοδο όμως της τεχνολογίας βρέθηκαν πρόσθετα που κατάφεραν να κάνουν τα υγρά με βάση την γλυκόλη και τον αιθέρα ικανά να καλύψουν τις προδιαγραφές DOT5.1 για τον λόγο αυτό, της στενής χημικής συγγένειας, είναι δυνατόν να συναντήσουμε τα υγρά αυτά και σαν DOT4 plus ή Super DOT4. Τα υγρά αυτά έχουν όλα τα πλεονεκτήματα των υγρών DOT4 και επιπρόσθετα καλύπτουν τις προδιαγραφές DOT5 στα σημεία βρασμού. Μειονέκτημα; Βεβαίως και έχουν την τιμή αγοράς που είναι 2 ή και 3 φορές υψηλότερη από αυτή τον υγρών DOT4.
Κλείνοντας λοιπόν αυτό που τελικά πρέπει να μας μείνει είναι ότι τα υγρά των φρένων μας χρειάζονται λίγο περισσότερη προσοχή από αυτήν που οι περισσότεροι τους δίνουμε δηλαδή αλλαγή τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο και σε περίπτωση που για κάποιο λόγο «βράσουμε» τα υγρά μας καλό θα είναι να τα αλλάξουμε με την πρώτη ευκαιρία μια που όταν κρυώσουν θα επανέλθουν αλλά η αντοχή τους θα έχει μειωθεί αρκετά και την επόμενη φορά θα «μαλακώσουν» πιο γρήγορα. Επίσης στο τέλος μιας απαιτητικής για τα φρένα διαδρομής μην σταματήσετε το αυτοκίνητο κατευθείαν αλλά κάντε τα τελευταία 2-3 χιλιόμετρα σε αργούς ρυθμούς έτσι ώστε ο αέρας που κυκλοφορεί να ψύξει τα φρένα καλύτερα και όταν σταματήσετε αποφύγετε να ασφαλίσετε το αυτοκίνητο με χειρόφρενο γιατί όλη η συσσωρευμένη στους δίσκους θερμότητα θα μεταφερθεί διαμέσου των εμβόλων στα υγρά και μπορεί να τα βράσετε σταματημένοι.
JOHN4589- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 216
Join date : 03/08/2009
Απ: Υγρα φρενων
DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 284C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 356C
Καποιο λαθος υπαρχει εδω
Μαλλον μπερδεψες τους Κελσιου με τους Φαρεναϊτ
DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 140C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 180C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 356C
Καποιο λαθος υπαρχει εδω
Μαλλον μπερδεψες τους Κελσιου με τους Φαρεναϊτ
DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 140C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 180C
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: Υγρα φρενων
Gregory έγραψε:DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 284C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 356C
Καποιο λαθος υπαρχει εδω
Μαλλον μπερδεψες τους Κελσιου με τους Φαρεναϊτ
DOT3: σημείο ξηρού βρασμού: 205C σημείο υγρού βρασμού: 140C
DOT4: σημείο ξηρού βρασμού: 230C σημείο υγρού βρασμού: 155C
DOT5: σημείο ξηρού βρασμού: 265C σημείο υγρού βρασμού: 180C
Σωστος Greg !!
Boiling points for common braking fluids
------------------------- Dry boiling point --------------------------Wet boiling point
DOT 3--------------------205 °C (401 °F) ------------------------ 140 °C (284 °F)
DOT 4--------------------230 °C (446 °F) --------------------------155 °C (311 °F)
DOT 5--------------------260 °C (500 °F)---------------------------180 °C (356 °F)
DOT 5.1----------------- 270 °C (518 °F)---------------------------190 °C (374 °F)
Wet boiling point defined as 3.7% water by volume.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_fluid
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Υγρα φρενων
Γνωριζει κανεις ποσα λιτρα υγρα φρενων παιρνει το αυτοκινητο? εχει αλλαξει κανεις? πρεπει να προσεξουμε κατι?
JOHN4589- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 216
Join date : 03/08/2009
Απ: Υγρα φρενων
....αρχηγε...μην ανοιγεις νεο topic καθε φορα που θες να γραψεις κατι!!
''post reply'' παταμε για να απαντησουμε ή να ρωτησουμε κατι σε ενα υπαρχον θεμα,
οχι ''new topic'' !!
Εχεις ανοιξει 2 ιδια για τα υγρα φρενων...γι αυτο στο αναφερω!!
Προσφατα που τα αλλαξα σε αντιπροσωπεια,χρεωσαν ενα τεμαχιο 500ml ,5 € ,τα μαμισια!!
''post reply'' παταμε για να απαντησουμε ή να ρωτησουμε κατι σε ενα υπαρχον θεμα,
οχι ''new topic'' !!
Εχεις ανοιξει 2 ιδια για τα υγρα φρενων...γι αυτο στο αναφερω!!
Προσφατα που τα αλλαξα σε αντιπροσωπεια,χρεωσαν ενα τεμαχιο 500ml ,5 € ,τα μαμισια!!
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Υγρα φρενων
DOT 3 ειναι τα μαμα ??
αν ναι, μπορουμε να βαλουμε DOT 4 ή DOT 5.1 (προσοχη οχι απλα 5)
αν ναι, μπορουμε να βαλουμε DOT 4 ή DOT 5.1 (προσοχη οχι απλα 5)
claus- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013
Απ: Υγρα φρενων
τελικά ποιά είναι τα δικά μας?? τι προτεινεται για καλύτερο?
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Απ: Υγρα φρενων
DOT 3 ειναι τα μαμα,με boiling point 205 βαθμους
ενω το DOT 5.1 εχει τουλαχιστον 260
ενω το DOT 5.1 εχει τουλαχιστον 260
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Υγρα φρενων
MEGAS έγραψε:DOT 3 ειναι τα μαμα,με boiling point 205 βαθμους
ενω το DOT 5.1 εχει τουλαχιστον 260
παω για αλλαγή τον άλλο μήνα μαζί με λαδάκια. να προτεινω 5.1 δλδ??
ευχαριστω ο σπαζοκλαμπανιας
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Απ: Υγρα φρενων
Ειναι πολυ πιο υδροφιλα ομως...
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Υγρα φρενων
αν θελετε το maximum απο τα φρενα σας, καλο ειναι να αλλαζονται καθε 2 χρονια το αργοτερο.
επιλογες:
MOTUL
FERODO
DELPHI LOCKHEED
VALVOLINE
CASTROL
______________________________
για αγορα απο UK
http://www.opieoils.co.uk/c-450-brake-fluid-clutch-fluid.aspx
και απο Helanda:
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=13&option=com_virtuemart&Itemid=57&vmcchk=1&Itemid=57
ΜΙΧΑΗΛ ΛΑΜΠΡΙΑΝΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΕΕ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 4111569 & 210 4221442 κα Καράμπελα , Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-16:00
Κεντρικό: Αλιπεδου 21-23, Πειραιάς
Υποκατάστημα: Καλλιρόης 39, Νέος Κόσμος 210 9243081
Υποκατάστημα: Αμβροσίου Φραντζή 17 , Νέος Κόσμος 210 9239323
επιλογες:
MOTUL
FERODO
DELPHI LOCKHEED
VALVOLINE
CASTROL
______________________________
για αγορα απο UK
http://www.opieoils.co.uk/c-450-brake-fluid-clutch-fluid.aspx
και απο Helanda:
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=13&option=com_virtuemart&Itemid=57&vmcchk=1&Itemid=57
ΜΙΧΑΗΛ ΛΑΜΠΡΙΑΝΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΕΕ
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 210 4111569 & 210 4221442 κα Καράμπελα , Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-16:00
Κεντρικό: Αλιπεδου 21-23, Πειραιάς
Υποκατάστημα: Καλλιρόης 39, Νέος Κόσμος 210 9243081
Υποκατάστημα: Αμβροσίου Φραντζή 17 , Νέος Κόσμος 210 9239323
claus- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013
Παρόμοια θέματα
» ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
» Φρενα...
» Σωληνακια Φρενων Υψηλης Π.
» Custom Εισαγωγή ψύξης φρένων στον προφυλακτήρα
» Φρενα...
» Σωληνακια Φρενων Υψηλης Π.
» Custom Εισαγωγή ψύξης φρένων στον προφυλακτήρα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης