GT Team
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

+10
vauxascoupe
johnnys
iliasGT
Arab
MEGAS
Kagem
Gregory
paf
gio
vasilis gt
14 απαντήσεις

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  iliasGT Τετ Ιουν 27, 2012 9:09 pm

Είναι όντως λίγο ταλαιπωρία αλλαγή ελατηρίων, ξανά ευθυγράμμιση (περίπου 250 ευρώ όλα) αλλά για μένα αξίζει.Το καλύτερο Tony θα ήταν να έμπαινες στο αμάξι για να καταλάβαινες τη διαφορά στην συμπεριφορά στο δρόμο αλλά κ για να δεις αν είσαι ικανοποιημένος σε επίπεδο άνεσης.Πάντως μη φανταστείς οτι με 10 Nm παραπάνω κοπανάει κ σε πονάει η μέση...Πιστεύω οτι για οδήγηση μέσα σε πόλη είναι αποδεκτό.Πιο σκληρά θα ψιλοταλαιπωρούσαν.Για οτιδήποτε νέο θα ενημερώσω.
iliasGT
iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  Kagem Τετ Ιουν 27, 2012 11:17 pm

Ok, σου'ρχομαι για demonstration Very Happy
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να το δοκίμαζα πρίν, αλλά είσαι στο νησί ρε Λιάκο, εκτός απο τα ελατήρια θέλω να δω πως συμπεριφέρεται και με τα υπόλοιπα backbone probeam lvcb κ.τ.λ. Πιστεύω πως πέρα απο την ανάρτηση θα είναι μακράν καλύτερο με όλα αυτα πάνω....
Kagem
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  csaris Τετ Ιουν 27, 2012 11:23 pm

Hλια εσυ εχεις βαλει τις ρυθμισεις Ζ0Κ?

Γιατι σκεφτομαι αν τις περασω και γω καποια στισγμη ετσι γι αλλαγη.
csaris
csaris
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 215
Join date : 22/11/2011
Ηλικία : 41

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  iliasGT Πεμ Ιουν 28, 2012 3:09 am

Kagem έγραψε:Ok, σου'ρχομαι για demonstration Very Happy
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να το δοκίμαζα πρίν, αλλά είσαι στο νησί ρε Λιάκο, εκτός απο τα ελατήρια θέλω να δω πως συμπεριφέρεται και με τα υπόλοιπα backbone probeam lvcb κ.τ.λ. Πιστεύω πως πέρα απο την ανάρτηση θα είναι μακράν καλύτερο με όλα αυτα πάνω....
Απο Σεπτέμβριο έρχομαι Πάτρα τελικά οπότε θα είναι πιο εύκολη η συνάντηση.Κ μην ξεχνάς κ την αντιστρεπτική της ZOK η οποία για μένα κάνει κ αυτή καλή δουλειά.Σίγουρα βέβαια ο συνδυασμός όλων δίνει ένα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα.Τον Ιούλιο σκέφτομαι για Trifecta Budget tune ή
WERKSracing Rear Frame Brace....Ίσως πάω για το δεύτερο ώστε να τελειώσουμε κάποια στιγμή με τα δεσίματα.
iliasGT
iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  iliasGT Πεμ Ιουν 28, 2012 3:26 am

csaris έγραψε:Hλια εσυ εχεις βαλει τις ρυθμισεις Ζ0Κ?

Γιατι σκεφτομαι αν τις περασω και γω καποια στισγμη ετσι γι αλλαγη.
Βασικά είναι σχεδόν οι ίδιες.Πίσω έβαλα camber -1.30 ενώ αυτοί προτείνουν -1.50 κ caster έβαλα +8.00,ενώ αυτοί λένε +7.75 (σχεδόν ίδιο caster).O snaponbob μου είχε πει οτι με -2.00 μπροστά ,-1.5 πίσω ,caster +8.00 κ toe 0 μπρος πίσω το αμάξι κυριολεκτικά μεταμορφώνεται.Επίσης είπε οτι δεν είναι τόσο το camber που τρώει το λάστιχο όσο η τιμή του toe.Γι'αυτό κ είπε το toe 0 ώστε να μην υπάρχει φθορά.Απο γερμανία μεριά για χρήση δρόμου πρότειναν τα εξής:
FRONT
camber -1° 30'
toe 0° 04' (total toe 0° 08')
caster 8°00"

REAR
camber -2° 00'
toe 0° 02' (total toe 0° 04')
caster not adjustable

Adjust camber at the rear axle with smaller values (-0°30' bis - 1°30") for longer tire lifetime.
Adjust camber at front axle with larger values if car is driven on the racetrack (-2°00' bis - 2°30").

Πάντως κ απο άτομα που ρώτησα απο Ελλάδα μου είπαν μπροστά όχι πάνω απο -1.80 κ πίσω όχι πάνω απο -1.40 για να μην υπάρχει φθορά.Πιο μεγάλα camber είναι για πίστα.
iliasGT
iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  Kagem Πεμ Ιουν 28, 2012 4:14 am

Αρκετά το έδεσες βρε παιδί, πόσο πιά. Το πρόγραμμα θα είναι κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα, εκεί θα δείς μεγάλη αλλαγή. Με το καλό ότι αποφασίσεις thumbs up
Kagem
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  atanaz Πεμ Ιουν 28, 2012 5:00 pm

iliasgt ψαχτηκες πολυ με το θεμα... well done !!
atanaz
atanaz
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 42
Τόπος : St. Friday

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT - Σελίδα 3 Empty Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT

Δημοσίευση  iliasGT Πεμ Ιουν 28, 2012 8:45 pm

atanaz έγραψε:iliasgt ψαχτηκες πολυ με το θεμα... well done !!
Βασικά εξ αρχής με ενδιέφερε η ακαμψία του πλαισίου κ το στήσιμο.Πιστεύω είναι η βάση για οποιαδήποτε μετέπειτα αναβάθμιση στο αμάξι.Βέβαια είναι κ το προσωπικό γούστο του καθενός κ με τι είναι ικανοποιημένος...τι ζητάει απ'το αμάξι.Εαν κάποιος είναι οκ με το αμάξι του όπως έρχεται απ'το εργοστάσιο δεν υπάρχει λόγος να σκάσει λεφτά σε upgrades.Εγώ είδα κάποιες τρύπες,κενά που είχε, οι οποίες γινόνταν εντονότερες καθώς μάθαινα το αμάξι.Δεν καιγόμουν τόσο πολύ για tune γιατί έβλεπα πως για να υποστηριχθεί σωστά το tune κ να αναδείξει τις "χάρες" του κάρου έπρεπε να βελτιωθούν πρώτα κάποια άλλα "μελανά" σημεία σύμφωνα με αυτά που καταλάβαινα οδηγώντας το.Άσε που κ τα άλογά του είναι νορμάλ για ελληνικούς δρόμους.Καθαρό κοντράμαξο δεν είναι,αλλά με tune τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας του.Κοινώς δεν χαντακώνεται τόσο εξαιτίας του σασμάν του.Ψάχτηκα αρκετά γιατί οταν δίνεις ένα άλφα ποσό,θέλεις ουσιαστικά τα λεφτά αυτά να πιάσουν τόπο...δηλ να δείς κ να καταλάβεις αλλαγές που να είναι προς το καλύτερο.Πιστεύω πως πλέον έφερα το αμάξι στο επιθυμητό επίπεδο όσον αφορά ακαμψία κ στήσιμο για χρήση δρόμου σύμφωνα με τα δικά μου στάνταρ.
iliasGT
iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης