ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
+10
vauxascoupe
johnnys
iliasGT
Arab
MEGAS
Kagem
Gregory
paf
gio
vasilis gt
14 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 3
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Είναι όντως λίγο ταλαιπωρία αλλαγή ελατηρίων, ξανά ευθυγράμμιση (περίπου 250 ευρώ όλα) αλλά για μένα αξίζει.Το καλύτερο Tony θα ήταν να έμπαινες στο αμάξι για να καταλάβαινες τη διαφορά στην συμπεριφορά στο δρόμο αλλά κ για να δεις αν είσαι ικανοποιημένος σε επίπεδο άνεσης.Πάντως μη φανταστείς οτι με 10 Nm παραπάνω κοπανάει κ σε πονάει η μέση...Πιστεύω οτι για οδήγηση μέσα σε πόλη είναι αποδεκτό.Πιο σκληρά θα ψιλοταλαιπωρούσαν.Για οτιδήποτε νέο θα ενημερώσω.
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Ok, σου'ρχομαι για demonstration
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να το δοκίμαζα πρίν, αλλά είσαι στο νησί ρε Λιάκο, εκτός απο τα ελατήρια θέλω να δω πως συμπεριφέρεται και με τα υπόλοιπα backbone probeam lvcb κ.τ.λ. Πιστεύω πως πέρα απο την ανάρτηση θα είναι μακράν καλύτερο με όλα αυτα πάνω....
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να το δοκίμαζα πρίν, αλλά είσαι στο νησί ρε Λιάκο, εκτός απο τα ελατήρια θέλω να δω πως συμπεριφέρεται και με τα υπόλοιπα backbone probeam lvcb κ.τ.λ. Πιστεύω πως πέρα απο την ανάρτηση θα είναι μακράν καλύτερο με όλα αυτα πάνω....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Hλια εσυ εχεις βαλει τις ρυθμισεις Ζ0Κ?
Γιατι σκεφτομαι αν τις περασω και γω καποια στισγμη ετσι γι αλλαγη.
Γιατι σκεφτομαι αν τις περασω και γω καποια στισγμη ετσι γι αλλαγη.
csaris- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 215
Join date : 22/11/2011
Ηλικία : 42
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Απο Σεπτέμβριο έρχομαι Πάτρα τελικά οπότε θα είναι πιο εύκολη η συνάντηση.Κ μην ξεχνάς κ την αντιστρεπτική της ZOK η οποία για μένα κάνει κ αυτή καλή δουλειά.Σίγουρα βέβαια ο συνδυασμός όλων δίνει ένα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα.Τον Ιούλιο σκέφτομαι για Trifecta Budget tune ήKagem έγραψε:Ok, σου'ρχομαι για demonstration
Σίγουρα το καλύτερο θα ήταν να το δοκίμαζα πρίν, αλλά είσαι στο νησί ρε Λιάκο, εκτός απο τα ελατήρια θέλω να δω πως συμπεριφέρεται και με τα υπόλοιπα backbone probeam lvcb κ.τ.λ. Πιστεύω πως πέρα απο την ανάρτηση θα είναι μακράν καλύτερο με όλα αυτα πάνω....
WERKSracing Rear Frame Brace....Ίσως πάω για το δεύτερο ώστε να τελειώσουμε κάποια στιγμή με τα δεσίματα.
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Βασικά είναι σχεδόν οι ίδιες.Πίσω έβαλα camber -1.30 ενώ αυτοί προτείνουν -1.50 κ caster έβαλα +8.00,ενώ αυτοί λένε +7.75 (σχεδόν ίδιο caster).O snaponbob μου είχε πει οτι με -2.00 μπροστά ,-1.5 πίσω ,caster +8.00 κ toe 0 μπρος πίσω το αμάξι κυριολεκτικά μεταμορφώνεται.Επίσης είπε οτι δεν είναι τόσο το camber που τρώει το λάστιχο όσο η τιμή του toe.Γι'αυτό κ είπε το toe 0 ώστε να μην υπάρχει φθορά.Απο γερμανία μεριά για χρήση δρόμου πρότειναν τα εξής:csaris έγραψε:Hλια εσυ εχεις βαλει τις ρυθμισεις Ζ0Κ?
Γιατι σκεφτομαι αν τις περασω και γω καποια στισγμη ετσι γι αλλαγη.
FRONT
camber -1° 30'
toe 0° 04' (total toe 0° 08')
caster 8°00"
REAR
camber -2° 00'
toe 0° 02' (total toe 0° 04')
caster not adjustable
Adjust camber at the rear axle with smaller values (-0°30' bis - 1°30") for longer tire lifetime.
Adjust camber at front axle with larger values if car is driven on the racetrack (-2°00' bis - 2°30").
Πάντως κ απο άτομα που ρώτησα απο Ελλάδα μου είπαν μπροστά όχι πάνω απο -1.80 κ πίσω όχι πάνω απο -1.40 για να μην υπάρχει φθορά.Πιο μεγάλα camber είναι για πίστα.
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Αρκετά το έδεσες βρε παιδί, πόσο πιά. Το πρόγραμμα θα είναι κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα, εκεί θα δείς μεγάλη αλλαγή. Με το καλό ότι αποφασίσεις
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
iliasgt ψαχτηκες πολυ με το θεμα... well done !!
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Βασικά εξ αρχής με ενδιέφερε η ακαμψία του πλαισίου κ το στήσιμο.Πιστεύω είναι η βάση για οποιαδήποτε μετέπειτα αναβάθμιση στο αμάξι.Βέβαια είναι κ το προσωπικό γούστο του καθενός κ με τι είναι ικανοποιημένος...τι ζητάει απ'το αμάξι.Εαν κάποιος είναι οκ με το αμάξι του όπως έρχεται απ'το εργοστάσιο δεν υπάρχει λόγος να σκάσει λεφτά σε upgrades.Εγώ είδα κάποιες τρύπες,κενά που είχε, οι οποίες γινόνταν εντονότερες καθώς μάθαινα το αμάξι.Δεν καιγόμουν τόσο πολύ για tune γιατί έβλεπα πως για να υποστηριχθεί σωστά το tune κ να αναδείξει τις "χάρες" του κάρου έπρεπε να βελτιωθούν πρώτα κάποια άλλα "μελανά" σημεία σύμφωνα με αυτά που καταλάβαινα οδηγώντας το.Άσε που κ τα άλογά του είναι νορμάλ για ελληνικούς δρόμους.Καθαρό κοντράμαξο δεν είναι,αλλά με tune τονίζεται ο σπορ χαρακτήρας του.Κοινώς δεν χαντακώνεται τόσο εξαιτίας του σασμάν του.Ψάχτηκα αρκετά γιατί οταν δίνεις ένα άλφα ποσό,θέλεις ουσιαστικά τα λεφτά αυτά να πιάσουν τόπο...δηλ να δείς κ να καταλάβεις αλλαγές που να είναι προς το καλύτερο.Πιστεύω πως πλέον έφερα το αμάξι στο επιθυμητό επίπεδο όσον αφορά ακαμψία κ στήσιμο για χρήση δρόμου σύμφωνα με τα δικά μου στάνταρ.atanaz έγραψε:iliasgt ψαχτηκες πολυ με το θεμα... well done !!
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» ΠΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ KW ΑΝΑΡΤΗΣΗ ?
» weitec hicon gt
» KW VARIANT 1 VS WEITEC HICON GT
» KW-Weitec rear springs
» ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ GT
» weitec hicon gt
» KW VARIANT 1 VS WEITEC HICON GT
» KW-Weitec rear springs
» ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ GT
Σελίδα 3 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης