ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
+10
vauxascoupe
johnnys
iliasGT
Arab
MEGAS
Kagem
Gregory
paf
gio
vasilis gt
14 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 3
Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Απλά το πήγαμε για ευθυγράμμιση και μας ρώτησαν για τί χρήση το θέλουμε. Ο paf που ήθελε στροφιλίκια του το ρυθμίσανε αναλόγως με μπόλικο camber, εμένα κάτι ενδιάμεσο. Άρα μάλλον δεν υπάρχουν εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά κάτι custom ανάλογα με τις οδηγικές προτιμήσεις του καθενός. Υπ'όψην πως άν κάποια στιγμή αλλάξεις το ύψος, απο 2+ πόντους θες ξανά ευθυγράμμιση. Αφού το χαμηλώσεις, όταν μετά απο κάποια χλμ δουλέψει η ανάρτηση θα κάτσει κι άλλο, ίσως γι'αυτό το λόγο με τον 1 πόντο που το χαμηλώσαμε μας φαίνεται πλέον πως είναι περισσότερο....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
σας ευχαριστουμε για τα καλα λογια guys!! πιστευω πως την Τεταρτη θα εχουμε να πουμε πολλα......
(στο γνωστο σημειο)... παιδια βαλτετο στοχο.... εστω τα ελατηρια (weitec) οπως εκανε ο vauxascoupe (john), αυτες τις μερες!! ξεχαστε τα "εντο" και τις "σουζες". τα πισω "χορευτικα" και τα πλαγια βυθισματα!! και οποιος πριν το "φοβοταν" απλα θα του ειναι παρελθον ο "φοβος"!!
Υ.Γ. πιστευω να μην σας κουρασα!!! DO IT GUY'S!!! θα το περισσοτερο....
Οτι λεγανε και τα παιδια που εχουν αλλαξει αναρτησεις η ελατηρια. Αλλα, αλλο να στο λενε και αλλο να το νιωθεις στο δρομο!!!
(στο γνωστο σημειο)... παιδια βαλτετο στοχο.... εστω τα ελατηρια (weitec) οπως εκανε ο vauxascoupe (john), αυτες τις μερες!! ξεχαστε τα "εντο" και τις "σουζες". τα πισω "χορευτικα" και τα πλαγια βυθισματα!! και οποιος πριν το "φοβοταν" απλα θα του ειναι παρελθον ο "φοβος"!!
Υ.Γ. πιστευω να μην σας κουρασα!!! DO IT GUY'S!!! θα το περισσοτερο....
Οτι λεγανε και τα παιδια που εχουν αλλαξει αναρτησεις η ελατηρια. Αλλα, αλλο να στο λενε και αλλο να το νιωθεις στο δρομο!!!
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
paf έγραψε:σας ευχαριστουμε για τα καλα λογια guys!! πιστευω πως την Τεταρτη θα εχουμε να πουμε πολλα......
(στο γνωστο σημειο)... παιδια βαλτετο στοχο.... εστω τα ελατηρια (weitec) οπως εκανε ο vauxascoupe (john), αυτες τις μερες!! ξεχαστε τα "εντο" και τις "σουζες". τα πισω "χορευτικα" και τα πλαγια βυθισματα!! και οποιος πριν το "φοβοταν" απλα θα του ειναι παρελθον ο "φοβος"!!
Υ.Γ. πιστευω να μην σας κουρασα!!! DO IT GUY'S!!! θα το περισσοτερο....
Οτι λεγανε και τα παιδια που εχουν αλλαξει αναρτησεις η ελατηρια. Αλλα, αλλο να στο λενε και αλλο να το νιωθεις στο δρομο!!!
vauxascoupe- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 227
Join date : 22/09/2009
Ηλικία : 45
Τόπος : Χαϊδάρι
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Μπραβο παιδια καλοριζικια να ειναι και καλες βολτες, ευχομαι ολοι σιγα σιγα να παρουν σειρα και να την αλλαξουν γιατι παιζει να ειναι η καλυτερη και πιο ουσιαστικη αναβαθμιση για το αμαξι μας μαζι με τα φρενα....
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
lolosgp έγραψε:Μπραβο παιδια καλοριζικια να ειναι και καλες βολτες, ευχομαι ολοι σιγα σιγα να παρουν σειρα και να την αλλαξουν γιατι παιζει να ειναι η καλυτερη και πιο ουσιαστικη αναβαθμιση για το αμαξι μας μαζι με τα φρενα....
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Να'σαι καλά Γιώργο! Τι μας το θύμισες με τα φρένα....lolosgp έγραψε:Μπραβο παιδια καλοριζικια να ειναι και καλες βολτες, ευχομαι ολοι σιγα σιγα να παρουν σειρα και να την αλλαξουν γιατι παιζει να ειναι η καλυτερη και πιο ουσιαστικη αναβαθμιση για το αμαξι μας μαζι με τα φρενα....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Kagem έγραψε:Να'σαι καλά Γιώργο! Τι μας το θύμισες με τα φρένα....lolosgp έγραψε:Μπραβο παιδια καλοριζικια να ειναι και καλες βολτες, ευχομαι ολοι σιγα σιγα να παρουν σειρα και να την αλλαξουν γιατι παιζει να ειναι η καλυτερη και πιο ουσιαστικη αναβαθμιση για το αμαξι μας μαζι με τα φρενα....
αντε Τονυ το τελευταιο σου εμεινε, μιας και τα υπολοιπα τα εχεις βαλει.....εκτος και αν κανεις καμια πατεντα φρεναρισματος δικια σου.........
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Έχω έχω, το πιο αποδοτικό φρένο απ'όλα.... ''ΚΟΨΕΕΕΕΕΕΕ''
Τ'ακούς και πετάς άγκυρα
Τ'ακούς και πετάς άγκυρα
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Σήμερα τελικά έβαλα τις αναρτήσεις κ πραγματικά η διαφορά στην αίσθηση σε σχέση με πριν είναι τεράστια.Ένα πόντο χαμήλωμα κλασσικά κ ευθυγράμμιση σε 1000 περίπου χλμ. για να κάτσουν.Μιας κ είχα την ευκαιρία είπα στον μηχανικό να σφίξει όλες τις βίδες απ'τα δεσίματα κ τα ρουλεμάν των πίσω τροχών,τα οποία είχαν αρκετή λάσκα.Η ανάρτηση είναι πιο άνετη σε σχέση με πριν με την έννοια οτι δεν έχεις το ντάπα ντούπα που έκαναν οι μαμίσιες αναρτήσεις ενώ ο σπορ χαρακτήρας πλέον είναι εμφανής.Ταυτόχρονα το αμάξι το αισθάνεσαι κ όντως είναι πιο δεμένο κ στιβαρό,ενώ πλέον οι κλίσεις είναι σχεδόν ανύπαρκτες.Αυτά απο μια χαλαρή βόλτα χωρίς μπασίματα.Μετά απο κάποια χλμ κ την ευθυγράμμιση θα δώ πως τα πάει σε πιο έντονους ρυθμούς....Τις προτείνω ανεπιφύλακτα όπως κ τα παιδιά που τις έβαλαν κ θεωρώ οτι είναι οτι πιο value for money μπορείς να βάλεις για coilover στο αμάξι.
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Μεγειές Λιάκο, καλορίζικες! Αν θυμάμαι καλά έχεις και πιο σκληρά ελατήρια πίσω σε σχέση με εμάς, αλλά δεν ξέρω αν μπορούμε να έχουμε σύγκριση....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Τony τσέκαρες τα χαρακτηριστικά των ελατηρίων σου?Τα δικά μου είναι κ τα τέσσερα 50Nm,τα μπροστά 25 cm, κ τα πίσω 20cm.Kagem έγραψε:Μεγειές Λιάκο, καλορίζικες! Αν θυμάμαι καλά έχεις και πιο σκληρά ελατήρια πίσω σε σχέση με εμάς, αλλά δεν ξέρω αν μπορούμε να έχουμε σύγκριση....
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Έχω κρατήσει το κουτί, λέει πάνω? Επίσης είχε και ένα φυλλάδιο μέσα, που και αυτό πιθανώς έχω κρατήσει....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Σε λακούβες και σαμαράκια πως είναι???
Κοπανάει????
Κοπανάει????
AXELOS- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 443
Join date : 28/09/2009
Ηλικία : 41
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Tony λογικά στο φυλλάδιο θα το γράφει.Εμένα εκεί τις είχε τις info για τα ελατήρια.Στο κουτί δεν νομίζω να γράφει κάτιKagem έγραψε:Έχω κρατήσει το κουτί, λέει πάνω? Επίσης είχε και ένα φυλλάδιο μέσα, που και αυτό πιθανώς έχω κρατήσει....
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Σε λακούβες κ σαμαράκια αν και δεν έχει στρώσει ακόμη η ανάρτηση εγώ μπορώ να πω οτι είναι πολύ πιο καλή απ'την μαμίσια.Η μαμίσα κοπανούσε κ τραντάζονταν το είναι σου Αυτή τα περνάει στο ντούκου Πάντως ο μηχανικός που μου τις έβαλε κ έχει εμπειρία κ απο άλλες που βάζει σε αγωνιστικά κ ντριφτάδικα οταν πήγαμε μια βόλτα μου είπε πολύ καλά λόγια. Ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και τον σπορ χαρακτήρα.Το αμάξι δεν παίρνει κλίσεις και δεν κοπανάει όπως έκανε με τη μαμίσια.Τα παιδιά που την έχουν λίγο παραπάνω απο μένα ελπίζω να επιβεβαιώσουν αυτά που λέω.Επίσης οταν τις έβαλα πριν τις ρίξω έναν πόντο δηλ. με το ύψος που τις είχαν το αμάξι ήταν περίπου 1cm πιο ψηλό απ'ότι με τις μαμίσιες.Αν δηλαδή τις αφήσεις ως έχουν απ'το κουτί, αφού στρώσουν, θα έρθουν στο ίδιο ύψος με τις μαμά.Οπότε αν κάποιος θέλει stock ύψος το έχει.AXELOS έγραψε:Σε λακούβες και σαμαράκια πως είναι???
Κοπανάει????
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
I second that! Όπως τα είπες Λιάκο, και επίσης την μεγαλύτερη εντύπωση μου την έκανε το γεγονός ότι όταν μπήκε συνοδηγός ο johnnys που είναι 1,90 και 90 κιλά το αμάξι δεν έκατσε καθόλου, σα να μην έκατσε συνοδηγός, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός τι θέλω να εξηγήσω. Όταν δηλαδή μπαίνει 2ο άτομο στο αμάξι το καταλαβαίνεις απο το rebound, ενώ τώρα πλέον δεν αντιδράει το ίδιο, μπορεί το παράδειγμα να είναι μικρής σημασίας αλλά εμένα μου έμεινε....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Σήμερα άλλαξα τα δύο πίσω ελατήρια με άλλα σκληρότερα.Το p/n των παλιών είναι 60110123 κ τα χαρακτηριστικά τους είναι 50Nm 71 mm διάμετρο κ 200mm ύψος.Τα καινούργια που έβαλα έχουν p/n 60110241 και είναι 60 Nm 71 mm διάμετρο κ 200mm ύψος.Τα ελατήρια βρίσκονται προφανώς στον κατάλογο της KW.Τα πήρα μέσω του γερμανού GTW (Werner) ο οποίος εμπορεύεται προιόντα KW,Weitec κ LSD.Τα δύο ελατήρια με τα έξοδα μεταφοράς απο Γερμανία (15 ευρώ) κόστισαν 150 ευρώ.Ο Τροχός ζητούσε αν θυμάμαι καλά 80-85 ευρώ το ένα κ 15 ευρώ courier.Εαν κάποιος ενδιαφέρεται για προιόντα KW,Weitec κ LSD αν θέλει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του.Ο λόγος που άλλαξα τα ελατήρια ήταν η συνομιλία που είχα με τον αμερικάνο snaponbob...
Hi Bob!!!
Can you help with the alignment of my Weitec Hicon GT coilovers.The spring rates are for front
50Nm and 250 mm and rear 50Nm and 200mm.How much do you think i have to lower them and what allignements do you suggest for Camber,Camber Cross Tolerance ,Caster,Caster Cross Tolerance and Total Toe front and rear for road use (twisty roads)?
Greetings,
Ilias
In no order --
Toe - set to factory specs. MORE toe in or out will wear the tires on the road.
Caster - FRONT should be as close to 8 degrees (factory setting) as possible. Left and right caster should be dead equal. REAR caster CAN be adjusted but requires the factory electronic caster tool. If it is not available, the alignment mechanic should use ONLY the camber eccentric. Caster is not very critical on the rear. If the mechanic will either let you sit in the car, or place you body weight in the driver's seat, that would be best.
Camber is a matter of choic -. If you use the GT as a daily driver and/or put a lot of miles on it, big camber changes will somewhat effect wear. If you dial in 2 degrees negative front camber and 1.5 negative rear camber the car will be transformed.
Ride height - for non-racing use, 1 " drop is plenty. Any more and there can be clearance issues.
Spring rates - It seems that all of the companies that supply pre-built coil overs screw up the rates. Factory rates are about 32Nm front and 38Nm rear. With 50Nm rates front and rear the car will be more pushy (more likely to understeer), and the RL/GXP/GT platform already is basically built to understeer in stock trim. If you like the way tyhe 50Nm rates feel, fine. But if the car is pushy, switch to 60Nm rear. The car will be far more neutral.
Hope that helps.
--
Bob Buxbaum
Lees Summit, Mo.
SCCA Solo 99 ASP
Την επόμενη βδομάδα θα κάνω ζυγοστάθμιση κ ευθυγράμμιση.Για ευθυγράμμιση οι μόνες αλλαγές που θα κάνω θα είναι το camber.Μπροστά -1.70 και πίσω -1.30 που είναι κ πιο φιλικό στα λάστιχα απ'οτι το -2.0 κ -1.5 αντίστοιχα.
Hi Bob!!!
Can you help with the alignment of my Weitec Hicon GT coilovers.The spring rates are for front
50Nm and 250 mm and rear 50Nm and 200mm.How much do you think i have to lower them and what allignements do you suggest for Camber,Camber Cross Tolerance ,Caster,Caster Cross Tolerance and Total Toe front and rear for road use (twisty roads)?
Greetings,
Ilias
In no order --
Toe - set to factory specs. MORE toe in or out will wear the tires on the road.
Caster - FRONT should be as close to 8 degrees (factory setting) as possible. Left and right caster should be dead equal. REAR caster CAN be adjusted but requires the factory electronic caster tool. If it is not available, the alignment mechanic should use ONLY the camber eccentric. Caster is not very critical on the rear. If the mechanic will either let you sit in the car, or place you body weight in the driver's seat, that would be best.
Camber is a matter of choic -. If you use the GT as a daily driver and/or put a lot of miles on it, big camber changes will somewhat effect wear. If you dial in 2 degrees negative front camber and 1.5 negative rear camber the car will be transformed.
Ride height - for non-racing use, 1 " drop is plenty. Any more and there can be clearance issues.
Spring rates - It seems that all of the companies that supply pre-built coil overs screw up the rates. Factory rates are about 32Nm front and 38Nm rear. With 50Nm rates front and rear the car will be more pushy (more likely to understeer), and the RL/GXP/GT platform already is basically built to understeer in stock trim. If you like the way tyhe 50Nm rates feel, fine. But if the car is pushy, switch to 60Nm rear. The car will be far more neutral.
Hope that helps.
--
Bob Buxbaum
Lees Summit, Mo.
SCCA Solo 99 ASP
Την επόμενη βδομάδα θα κάνω ζυγοστάθμιση κ ευθυγράμμιση.Για ευθυγράμμιση οι μόνες αλλαγές που θα κάνω θα είναι το camber.Μπροστά -1.70 και πίσω -1.30 που είναι κ πιο φιλικό στα λάστιχα απ'οτι το -2.0 κ -1.5 αντίστοιχα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την iliasGT στις Δευ Ιουλ 02, 2012 6:45 am, 3 φορές συνολικά
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Τελικά αυτά που είχε ήταν ήδη σκληρότερα απο αυτά που δίνει η weitec, και εσύ έβαλες ακόμα σκληρότερα? Περιμένουμε εντυπώσεις....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Aρχικά η KW/Weitec στις V1,V3 κ Hicon GT έβαζαν πίσω 40 Nm σκληρότητας ελατήρια.Αυτό μέχρι τον Απρίλιο του 2010.Έκτοτε αντικατέστησαν τα πίσω με 50Nm κ για ένα διάστημα δεχόντουσαν δωρεάν ανταλλαγή τα μεταχειρισμένα 40Nm με καινούργια 50Nm.Πιστεύω Tony οτι κ συ φοράς πίσω 50Nm κ γενικά όποιος πήρε αυτές τις αναρτήσεις μετά την άνοιξη του 2010.Την επόμενη βδομάδα με την ευθυγράμμιση θα δούμε τι καπνό φουμάρει...Kagem έγραψε:Τελικά αυτά που είχε ήταν ήδη σκληρότερα απο αυτά που δίνει η weitec, και εσύ έβαλες ακόμα σκληρότερα? Περιμένουμε εντυπώσεις....
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Γιατι εβαλες σκληροτερα πισω, ειχες καποιο θεμα?
csaris- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 215
Join date : 22/11/2011
Ηλικία : 42
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Όχι.Κανένα απολύτως θέμα.Καθαρά για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.csaris έγραψε:Γιατι εβαλες σκληροτερα πισω, ειχες καποιο θεμα?
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Σήμερα πήγα για ευθυγράμμιση.Έβαλα -1.75 camber μπροστά,-1.30 πίσω ,caster +8.00 μπροστά και toe 0 μπρος πίσω.Τ Ρ Ε Ν Ο
Κ Α Ρ Τ Α Κ Ι 'Έπαιζα γκαζιές ακόμη κ σε άσφαλτο γυαλί κ οταν ξεκολλούσε ήταν τόσο γλυκό κ προβλέψιμο που ενώ κατά την έξοδο έδινα γκάζι αυτό προσπαθούσε να το παίξει κυρία κ να μην κουνήσει καθόλου τον κώλο.Όταν έφευγε, έφευγε με τα τέσσερα σαν τραπέζι κ δεν αγχωνόσουν για κανένα λόγο μην κάνει καμία στραβή.Τα πίσω ελατήρια κάνουν δουλειά κ είναι αισθητή.Ο κώλος βιδώνει κάτω.Η υποστροφή με τα λίγα που ξέρω κ καταλαβαίνω οδηγικά έχει εξαλειφθεί σχεδόν τελείως.Το έδωσα για μια μικρή βόλτα στον μηχανικό μου που ασχολείται με project για drift κ ο ίδιος έχει πολυετή εμπειρία σε αγώνες κ βγήκε με ένα μεγάλο χαμόγελο μέχρι τ αυτιά.Αυτές τις ρυθμίσεις τις προτείνω ανεπιφύλαχτα όπως επίσης κ την αλλαγή των πίσω ελατηρίων.Η διαφορά είναι κάτι παραπάνω απο αισθητή.
Κ Α Ρ Τ Α Κ Ι 'Έπαιζα γκαζιές ακόμη κ σε άσφαλτο γυαλί κ οταν ξεκολλούσε ήταν τόσο γλυκό κ προβλέψιμο που ενώ κατά την έξοδο έδινα γκάζι αυτό προσπαθούσε να το παίξει κυρία κ να μην κουνήσει καθόλου τον κώλο.Όταν έφευγε, έφευγε με τα τέσσερα σαν τραπέζι κ δεν αγχωνόσουν για κανένα λόγο μην κάνει καμία στραβή.Τα πίσω ελατήρια κάνουν δουλειά κ είναι αισθητή.Ο κώλος βιδώνει κάτω.Η υποστροφή με τα λίγα που ξέρω κ καταλαβαίνω οδηγικά έχει εξαλειφθεί σχεδόν τελείως.Το έδωσα για μια μικρή βόλτα στον μηχανικό μου που ασχολείται με project για drift κ ο ίδιος έχει πολυετή εμπειρία σε αγώνες κ βγήκε με ένα μεγάλο χαμόγελο μέχρι τ αυτιά.Αυτές τις ρυθμίσεις τις προτείνω ανεπιφύλαχτα όπως επίσης κ την αλλαγή των πίσω ελατηρίων.Η διαφορά είναι κάτι παραπάνω απο αισθητή.
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Μεγειές Λιάκο! Για διαφώτισε λίγο, η veitec σαν αίσθηση είναι αρκετά κοντά στην oem όσο αφορά την οδηγική άνεση, δεν είναι σκληρή ώστε να κοπανάει. Με τα σκληρότερα ελατήρια που έβαλες πίσω αυτό άλλαξε? Επίσης, όταν πήγα για ευθυγράμμιση με ρώτησαν αν το θέλω για drift ή για ευθείες, τους είπα και για τα δύο και το ρύθμισαν ανάλογα. Εσύ αυτή την ρύθμιση την ζήτησες αποκλειστικά για drift? Εντωμεταξύ εκτός της ανάρτησης φοράς και άλλα πράγματα όσο αφορά το στήσιμο, τα οποία παίζουν ρόλο καθώς έχεις επεμβεί στην ακαμψία του αυτοκινήτου, τρένο κάρτ και λίγα λές....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Σαν σύνολο η ανάρτηση είναι σε πολύ καλό επίπεδο για τα λεφτά της.Στο δρόμο νιώθεις άνετα (βέβαια είναι πιο σφιχτή απ'την oem,αλλά σε καμία περίπτωση κουραστική) εννοώντας οτι 1) δεν έχεις τα γκαπα γκουπα που είχες με την εργοστασιακή στις λακκούβες,που εμένα πραγματικά απο ένα σημείο κ μετά μου έσπαγε τα @ρχιδι@..... κ 2) δεν έχεις τις κλίσεις κ τη μεταφορά βάρους που πριν ήταν πανταχού παρών.Προφανώς τα προηγούμενα δεν εξαφανίζονται με την ανάρτηση αλλά μειώνονται πάρα πάρα πολύ.Με την αλλαγή στα πίσω ελατήρια που είναι 10 Nm πιο σκληρά καταφέρνεις να κάνεις το αμάξι απο υποστροφικό που ήταν πριν σχεδόν ουδέτερο στο όριο.Όσους ρώτησα για τα ελατήρια μου είπαν οτι πίσω πρέπει να είναι λίγο πιο σκληρά απο μπροστά.Για τους ελληνικούς δρόμους τα 50 Nm μπροστά κ τα 60Νm πίσω θεωρώ οτι είναι η χρυσή τομή σπορ οδήγησης κ άνεσης.Όσοι θέλουν άνεση επιπέδου εργοστασίου ας μείνουν καλύτερα με την oem.Δεν γίνεται να τα έχεις όλα.Ελατήρια μεγαλύτερης σκληρότητας θα είναι κουραστικά στο δρόμο κ όσοι έχουν προβλήματα μέσης ας το σκεφτούν...Προφανώς με ακόμη πιο σκληρά ελατήρια οι κλίσεις θα μειωθούν ακόμη περισσότερο αλλά η άνεση πάει περίπατο.Για τα δικά μου δεδομένα κ για χρήση δρόμου κ όχι πίστας οι αλλαγές που έκανα είναι το ταβάνι.Οτιδήποτε παραπάνω θα ήταν υπερβολικό κ κουραστικό στο δρόμο.Στην ευθυγράμμιση οι ρυθμίσεις που του ζήτησα να μου βάλει κ του τις είπα εγώ αφού ρώτησα κάποια άτομα (όπως τον snaponbob απο kappaperformance) δεν είναι για drift.Είναι για να τονίσω τον ουδέτερο χαρακτήρα στο όριο.Όπως κατάλαβες Tony θέλω το αμάξι να μπαίνει στη στροφή κ να μην κουνιέται.Αλλά ακόμη κ όταν κουνιέται να είναι εύκολο στο όριο,να μην σε φοβίζει,να σε προειδοποιεί.Για drift γενικά βάζουν πολύ σκληρά ελατήρια (ειδικά πίσω), δίνουν μπόλικο αρνητικό camber μπροστά κ πίσω οι τροχοί θέλουν να είναι σχεδόν κάθετοι.Τα δεσίματα που έχω βάλει σαφώς βοηθάνε στην ενίσχυση της ακαμψίας.Πιστεύω είναι πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος ασχέτως αν θα συνεχίσει τη βελτίωση στο αμάξι.
Οι μαμά ρυθμίσεις για ευθυγράμμιση:
Front Suspension
Camber -0.50° ± 0.60°
Camber Cross Tolerance 0.00° ± 0.60°
Caster 8.00° ± 0.60°
Caster Cross Tolerance 0.00 ± 0.60°
Total Toe 0.10° ± 0.20
Steering Wheel Angle 0.00°± 3.50°
Rear Suspension
Camber -0.50° ± 0.50°
Camber Cross Tolerance 0.00° ± 0.50°
Caster -4.00°± 0.75°
Total Toe 0.10° ± 0.20
Thrust Angle 0.00° ± 0.20
Οι ρυθμίσεις τις ZOK που είναι καλές για χρήση δρόμου:
Z0K Spec:
Camber Front -1.75 +/- .75 deg.
Camber Rear -1.5 +/- .75 deg.
Caster Front 7.75 +/- .5 deg.
Caster Rear -4.0 +/- .5 deg.
Toe Front .10 +/- .2 deg.
Toe Rear .10 +/- .2 deg.
Ρυθμίσεις για αγώνες:
AutoX recommendations
Street tires:
Camber Front 2.2-2.5
Camber Rear 1.3-1.5
Caster Front 8 (critical to have left and right the same)
Caster Rear 4 (not critical if you can't get the tool, critical to have left and right the same)
Toe Front .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Toe Rear .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Hoosiers:
Camber Front 2.6-2.8
Camber Rear 1.6-1.8
Caster Front 8 (critical to have left and right the same)
Caster Rear 4 (not critical if you can't get the tool, critical to have left and right the same)
Toe Front .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Toe Rear .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Οι μαμά ρυθμίσεις για ευθυγράμμιση:
Front Suspension
Camber -0.50° ± 0.60°
Camber Cross Tolerance 0.00° ± 0.60°
Caster 8.00° ± 0.60°
Caster Cross Tolerance 0.00 ± 0.60°
Total Toe 0.10° ± 0.20
Steering Wheel Angle 0.00°± 3.50°
Rear Suspension
Camber -0.50° ± 0.50°
Camber Cross Tolerance 0.00° ± 0.50°
Caster -4.00°± 0.75°
Total Toe 0.10° ± 0.20
Thrust Angle 0.00° ± 0.20
Οι ρυθμίσεις τις ZOK που είναι καλές για χρήση δρόμου:
Z0K Spec:
Camber Front -1.75 +/- .75 deg.
Camber Rear -1.5 +/- .75 deg.
Caster Front 7.75 +/- .5 deg.
Caster Rear -4.0 +/- .5 deg.
Toe Front .10 +/- .2 deg.
Toe Rear .10 +/- .2 deg.
Ρυθμίσεις για αγώνες:
AutoX recommendations
Street tires:
Camber Front 2.2-2.5
Camber Rear 1.3-1.5
Caster Front 8 (critical to have left and right the same)
Caster Rear 4 (not critical if you can't get the tool, critical to have left and right the same)
Toe Front .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Toe Rear .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Hoosiers:
Camber Front 2.6-2.8
Camber Rear 1.6-1.8
Caster Front 8 (critical to have left and right the same)
Caster Rear 4 (not critical if you can't get the tool, critical to have left and right the same)
Toe Front .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
Toe Rear .10 +/- .2 deg. same as Z0K Spec?
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘ ΥΨΟΣ WEITEC HICON GT
Μου βάζεις μπρίζες να τα παραγγείλω κι εγώ, βαριέμαι λίγο το πήγαινε να το ξαναμοντάρεις και μετά άντε πάλι ευθυγράμμιση. Όταν του κάνεις λίγα χλμ και κάτσει πάλι η ανάρτηση ενημέρωσε αν κοπανάει σε σημείο που να γίνεται ενοχλητικό ή αν συνεχίζει να έχει την άνεση που είχε πρίν, παίζει σημαντικό ρόλο κυρίως για την οδήγηση μέσα στην πόλη....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» ΠΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ KW ΑΝΑΡΤΗΣΗ ?
» weitec hicon gt
» KW VARIANT 1 VS WEITEC HICON GT
» KW-Weitec rear springs
» ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ GT
» weitec hicon gt
» KW VARIANT 1 VS WEITEC HICON GT
» KW-Weitec rear springs
» ΜΑΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ GT
Σελίδα 2 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης