ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
+25
nikolas.v
paf
JOHN4589
gio
drh
nickzazim
dartman1980
Beballer
vauxascoupe
C.Mos
GaTopardos
Gregory
johnnys
gratipa
paradisos
msgt
lazanton
Apostolis
Arab
MEGAS
emik
Geo GT
Kagem
Nasos
Vagos
29 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 8
Σελίδα 2 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Εμένα πάντως με διαφωτίσατε και για τη θεωρία και για την πράξη! Αυτές οι πληροφορίες πραγματικά αξίζουν !
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Ναι ωρε !!!
αλλα η θεωρια προσωπικα εχω καταλαβει οτι απεχει στη συγκεκριμενη ....παρα πολυ !
αλλα η θεωρια προσωπικα εχω καταλαβει οτι απεχει στη συγκεκριμενη ....παρα πολυ !
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Μπράβο σε όλους ρε παιδιά μας δώσατε τα φώτα σας thanks again για τις γνώσεις σας.
Vagos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 645
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Tkagem έγραψε:Εμένα πάντως με διαφωτίσατε και για τη θεωρία και για την πράξη! Αυτές οι πληροφορίες πραγματικά αξίζουν !
Οντως! Και εξακολουθω να πιστευω ακραδαντα οτι ενα αυτοκινητο πρεπει πρωτα να σταματαει και μετα να τρεχει! Αν και θεωρω οτι τα +3 κιλα δεν ειναι τοσο σημαντικο βαρος για το αυτοκινητο μιας και το βαρος του προστιθεται στο πιο χαμηλο σημειο του αυτοκινητου αρα θεωρητικα το αυτοκινητο "δενει" περισσοτερο (αν και πιστευω οτι +3 κιλα μπορει να παχυνει και ο ιδιος ο οδηγος μεσα σε μια εβδομαδα).
Επισης οι θεωριες ειναι καλες και ενδεικτικες για καποια πραγματα αλλα δεν εξεταζουν παντα ολες τις πλευρες ενος θεματος.
Σε μια πιστα οντως μπορει να σου κοψει μερικα δεκατα απο τον χρονο αλλα οπως πολυ σωστα διαβασα παραπανω το φρεναρισμα ειναι πιο αποτελεσματικο αρα κερδιζεις απο τα φρενα. Και ουτω η αλλως δεν νομιζω οτι κανενας απο εμας ενδιαφερεται για τοσο ακραιες συνθηκες οδηγησης.
Χαλαρα στο πρωτο μεγαλο σερβις αλλαζω κομπλε το συστημα πεδησης σε Brembo. Κοκκινα δερματα με κοκκινες δαγκανες πανω στο μαυρο!!!!
Ταπεινη μου αποψη παντα!!!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
lazanton έγραψε:Αν και θεωρω οτι τα +3 κιλα δεν ειναι τοσο σημαντικο βαρος για το αυτοκινητο μιας και το βαρος του προστιθεται στο πιο χαμηλο σημειο του αυτοκινητου αρα θεωρητικα το αυτοκινητο "δενει" περισσοτερο
Arab έγραψε:"""Επιπλέον καθοριστικής σημασίας είναι και η αναλογία αναρτώμενης μάζας προς μη αναρτώμενη μάζα. Όσο πιο ελαφριοί οι τροχοί ΤΟΣΟ το καλύτερο. 5 κιλά παραπάνω στην αναρτώμενη μάζα και σχεδόν δεν θα καταλάβουμε την διαφορά. 5 κιλά στους τροχούς παραπάνω και η μοτοσυκλέτα , θα κοπανάει πιο πολύ στις ανωμαλίες, θα βγαίνει πιο δύσκολα από αυτές, θα βαρύνει σαν αίσθηση γενικότερα και γενικότερα θα μειωθεί η καλή πλευρά της ανάρτησης ενώ θα αυξηθούν οι παρενέργειες παραπάνω σε βαθμό που δεν θα πιστεύουμε ότι έχουμε την ίδια μοτοσυκλέτα!
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Καλά θα ήταν αν χωρούσανε κιόλας θέλει αλλαγή ζάντας.lazanton έγραψε:Tkagem έγραψε:Εμένα πάντως με διαφωτίσατε και για τη θεωρία και για την πράξη! Αυτές οι πληροφορίες πραγματικά αξίζουν !
Χαλαρα στο πρωτο μεγαλο σερβις αλλαζω κομπλε το συστημα πεδησης σε Brembo. Κοκκινα δερματα με κοκκινες δαγκανες πανω στο μαυρο!!!!
Ταπεινη μου αποψη παντα!!!
Vagos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 645
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Tkagem έγραψε:lazanton έγραψε:Αν και θεωρω οτι τα +3 κιλα δεν ειναι τοσο σημαντικο βαρος για το αυτοκινητο μιας και το βαρος του προστιθεται στο πιο χαμηλο σημειο του αυτοκινητου αρα θεωρητικα το αυτοκινητο "δενει" περισσοτεροArab έγραψε:"""Επιπλέον καθοριστικής σημασίας είναι και η αναλογία αναρτώμενης μάζας προς μη αναρτώμενη μάζα. Όσο πιο ελαφριοί οι τροχοί ΤΟΣΟ το καλύτερο. 5 κιλά παραπάνω στην αναρτώμενη μάζα και σχεδόν δεν θα καταλάβουμε την διαφορά. 5 κιλά στους τροχούς παραπάνω και η μοτοσυκλέτα , θα κοπανάει πιο πολύ στις ανωμαλίες, θα βγαίνει πιο δύσκολα από αυτές, θα βαρύνει σαν αίσθηση γενικότερα και γενικότερα θα μειωθεί η καλή πλευρά της ανάρτησης ενώ θα αυξηθούν οι παρενέργειες παραπάνω σε βαθμό που δεν θα πιστεύουμε ότι έχουμε την ίδια μοτοσυκλέτα!
Το διαβασα αυτο και μιας και δεν ειμαι φυσικος ουτε μηχανολογος δεν μπορω να το αντικρουσω με παραδειγμα η θεωριες! Αλλα +5 στις ροδες της μηχανης ισως να αντιστιχοι με +10 στο αμαξι και επισης η μηχανη εχει πλαγιασματα ενω το αυτοκινητο οχι! Τελος παντων για να το λενε οι ειδικοι ετσι θα ειναι.
Για μενα παντως δεν αποτελει εμποδιο στο να αλλαξω τα φρενα μου (αν και εφ' οσον δεν με καλυπτουν επαρκως τα δικα του) μιας και δεν θυσιαζω για τιποτα την ασφαλεια μου!
Ισως να ψαξω να βαλω ελαφρου κραμματος αν υπαρχει κατι καλο ασχετως κοστους!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Αντώνη αν πηγαίνεις τις βόλτες σου χωρίς να είσαι συνεχώς στην τσίτα ίσως να μην αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Έχει φρένα το αμάξι, απλά στα πολλά ζόρια είναι ανεπαρκή....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Tkagem έγραψε:Αντώνη αν πηγαίνεις τις βόλτες σου χωρίς να είσαι συνεχώς στην τσίτα ίσως να μην αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Έχει φρένα το αμάξι, απλά στα πολλά ζόρια είναι ανεπαρκή....
Διαφωνω ....τις προαλλες οδηγησα το ΓΤ ενος φιλου ΗΡΕΜΑ απο Γλυφαδα ως αγια παρασκευη ....και παλι αισθανομουν περιεργα το πενταλ του φρενου με το που μπηκα Μεσογειων!
Ενημερωτικα Corsa OPC διασταση εμπρος δισκων 312 χιλ !!!!
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Καλημέρα πάιδες...
sorry αλλά είχα τρελή δουλειά το ΣΚ και δεν μπόρεσα να απαντήσω.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι το επιπλέον βάρος (μη αναρτώμενο) δεν διαφοροποιεί τις επιδόσεις του αυτοκινήτου παραπάνω από το βάρος στην καρότσα. Είναι ακριβώς το ίδιο. Δηλαδή όσο χάσεις με +3 κιλά βάρος στην καμπίνα τόσο θα χάσεις και με 3 κιλά στα φρένα.
Το μειονέκτημα γενικά έχει να κάνει με την καταπόνηση! Εξηγώ...
Αν ένα αυτοκίνητο πέσει σε ένα σαμαράκι τότε η ανάρτηση εφαρμόζει στιγμιαία μια δύναμη προς το σασσί που ισούται τόσα g* όσα προκάλεσε το σαμαράκι επί το μή αναρτώμενο βάρος.
Έτσι για παράδειγμα αν το σαμαράκι προκάλεσε ένα 3g shock και το μη αναρτώμενο βάρος είναι 30 κιλά τότε το σασσί δέχθηκε από την ανάρτηση δύναμη 3Χ30 = 90 κιλά.
Επομένως όταν αυξάνουμε το μη αναρτώμενο βάρος ουσιαστικά αυξάνονται οι δυνάμεις που εφαρμόζουν στο σασσί με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη καταπόνηση.
Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι ο λόγος του αναρτώμενου/μη αναρτώμενου βάρους. Δηλαδή αύξηση του μη αναρτώμενου βάρους κατά 10 κιλά θα επηρεάσει πολύ περισσότερο ένα σασσί 1000 κιλά παρά ένα σασσί 1800 κιλά. Έτσι πχ. σε ένα φορτηγό 3 τόννους το +10 κιλά είναι αμελητέο ενώ σε ένα MX-5 1050 κιλών θα επηρεάσει περισσότερο.
Τέλος αύξηση του μη αναρτώμενου βάρους έχει και μικρή επηροή στο τιμόνι με την έννοια οτι ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο οι τροχοί γυρίζουν πιο δύσκολα.
Αυτά τα τεχνικά...
Συμπέρασμα: το αμάξι του Νάσου μαμεί και δέρνει!!!
*Όπου g η επιτάχυνση της βαρύτητας...
sorry αλλά είχα τρελή δουλειά το ΣΚ και δεν μπόρεσα να απαντήσω.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι το επιπλέον βάρος (μη αναρτώμενο) δεν διαφοροποιεί τις επιδόσεις του αυτοκινήτου παραπάνω από το βάρος στην καρότσα. Είναι ακριβώς το ίδιο. Δηλαδή όσο χάσεις με +3 κιλά βάρος στην καμπίνα τόσο θα χάσεις και με 3 κιλά στα φρένα.
Το μειονέκτημα γενικά έχει να κάνει με την καταπόνηση! Εξηγώ...
Αν ένα αυτοκίνητο πέσει σε ένα σαμαράκι τότε η ανάρτηση εφαρμόζει στιγμιαία μια δύναμη προς το σασσί που ισούται τόσα g* όσα προκάλεσε το σαμαράκι επί το μή αναρτώμενο βάρος.
Έτσι για παράδειγμα αν το σαμαράκι προκάλεσε ένα 3g shock και το μη αναρτώμενο βάρος είναι 30 κιλά τότε το σασσί δέχθηκε από την ανάρτηση δύναμη 3Χ30 = 90 κιλά.
Επομένως όταν αυξάνουμε το μη αναρτώμενο βάρος ουσιαστικά αυξάνονται οι δυνάμεις που εφαρμόζουν στο σασσί με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη καταπόνηση.
Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι ο λόγος του αναρτώμενου/μη αναρτώμενου βάρους. Δηλαδή αύξηση του μη αναρτώμενου βάρους κατά 10 κιλά θα επηρεάσει πολύ περισσότερο ένα σασσί 1000 κιλά παρά ένα σασσί 1800 κιλά. Έτσι πχ. σε ένα φορτηγό 3 τόννους το +10 κιλά είναι αμελητέο ενώ σε ένα MX-5 1050 κιλών θα επηρεάσει περισσότερο.
Τέλος αύξηση του μη αναρτώμενου βάρους έχει και μικρή επηροή στο τιμόνι με την έννοια οτι ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο οι τροχοί γυρίζουν πιο δύσκολα.
Αυτά τα τεχνικά...
Συμπέρασμα: το αμάξι του Νάσου μαμεί και δέρνει!!!
*Όπου g η επιτάχυνση της βαρύτητας...
emik- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Join date : 15/04/2009
Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΛΛΗΝΗ
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
o Μανος εχει ενα point σε αυτα που περιγραφει αλλα κυριως στο ride quality..
kata τα αλλα ενας ελαφρυς τροχος(με μικρη μαζα δλδ)θα αντιδρασει καλυτερα σε ανωμαλο δρομο και θα εχει καλυτερο grip,αντιθετα η μεγαλη μαζα θα προκαλεσει wheel hop και συμβιβασμο στο traction και steering control.
Παντως εχω στα χερια μου τεστ με το EDS GT που ειχε τα φρενα του vectra opc(idia με των παιδιων δλδ)και μονο κρυα φρεναραν καλυτερα απο τα μαμα..
100Km/h-0(κρυα) STOCK=38,3m(10m/s2) EDS=36.9m(10.5m/s2)
100Km/h-0(ζεστα)STOCK=37.9m(10.3m/s2) EDS=38.5m(10m/s2)
τωρα βεβαια σε διαρκεια θα πρεπει να ειναι καλυτερα του opc..!
kata τα αλλα ενας ελαφρυς τροχος(με μικρη μαζα δλδ)θα αντιδρασει καλυτερα σε ανωμαλο δρομο και θα εχει καλυτερο grip,αντιθετα η μεγαλη μαζα θα προκαλεσει wheel hop και συμβιβασμο στο traction και steering control.
Παντως εχω στα χερια μου τεστ με το EDS GT που ειχε τα φρενα του vectra opc(idia με των παιδιων δλδ)και μονο κρυα φρεναραν καλυτερα απο τα μαμα..
100Km/h-0(κρυα) STOCK=38,3m(10m/s2) EDS=36.9m(10.5m/s2)
100Km/h-0(ζεστα)STOCK=37.9m(10.3m/s2) EDS=38.5m(10m/s2)
τωρα βεβαια σε διαρκεια θα πρεπει να ειναι καλυτερα του opc..!
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
MEGAS έγραψε:o Μανος εχει ενα point σε αυτα που περιγραφει αλλα κυριως στο ride quality..
kata τα αλλα ενας ελαφρυς τροχος(με μικρη μαζα δλδ)θα αντιδρασει καλυτερα σε ανωμαλο δρομο και θα εχει καλυτερο grip,αντιθετα η μεγαλη μαζα θα προκαλεσει wheel hop και συμβιβασμο στο traction και steering control.
Παντως εχω στα χερια μου τεστ με το EDS GT που ειχε τα φρενα του vectra opc(idia με των παιδιων δλδ)και μονο κρυα φρεναραν καλυτερα απο τα μαμα..
100Km/h-0(κρυα) STOCK=38,3m(10m/s2) EDS=36.9m(10.5m/s2)
100Km/h-0(ζεστα)STOCK=37.9m(10.3m/s2) EDS=38.5m(10m/s2)
τωρα βεβαια σε διαρκεια θα πρεπει να ειναι καλυτερα του opc..!
Φοραει πιο Βαριες Ζαντες το Συγκεκριμενο GT (EDS) δηλαδη δεν εχει τις μαμα ...που ειναι οι ελαφρυτερες στη κατηγορια τους !
Σ.Σ. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια ΕΜΙΚ !!!!
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Aπλα να αναφερθω στα εξης (γιατι αυτα οντως ειναι επιχειρηματα) ΓΙΑ τα ΤΕΣΤ
1,Θερμοκρασια αερα
2,Θερμοκρασια εδαφους
3,Θερμοκρασια Γομας Ελαστικου
4,Ποιοτητα Γομας Ελαστικου (Φθαρμενη κτλ.) για ιδια ελαστικα
5,Μαρκα Ελαστικου Νακγιανκ ή Continental !
6,Οδοστρωμα
7,Αναρτηση
8,Ζαντα
9,Θερμοκρασια Υγρων Φρενων
Αυτοι ειναι πολυ σημαντικοι παραγοντες για τα τεστ!
Αλλαπροσωπικα πιστευω οτι ο μεγαλυτερος παραγοντας πιστευω οτι ειναι η διαρκεια καθως και η αισθηση ασφαλειας παντου και παντα που αποκομιζει ο Εκαστοτε Οδηγος !
1,Θερμοκρασια αερα
2,Θερμοκρασια εδαφους
3,Θερμοκρασια Γομας Ελαστικου
4,Ποιοτητα Γομας Ελαστικου (Φθαρμενη κτλ.) για ιδια ελαστικα
5,Μαρκα Ελαστικου Νακγιανκ ή Continental !
6,Οδοστρωμα
7,Αναρτηση
8,Ζαντα
9,Θερμοκρασια Υγρων Φρενων
Αυτοι ειναι πολυ σημαντικοι παραγοντες για τα τεστ!
Αλλαπροσωπικα πιστευω οτι ο μεγαλυτερος παραγοντας πιστευω οτι ειναι η διαρκεια καθως και η αισθηση ασφαλειας παντου και παντα που αποκομιζει ο Εκαστοτε Οδηγος !
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Ναι όλα αυτά παίζουν ρόλο...το καθένα συμβάλει και κυρίως τα λάστιχα!
Δεν μπορούμε να κάνουμε τεστ μόνοι μας; Από εξοπλισμό τί χρειαζόμαστε;
ΥΣ. Τα καλά λόγια είναι για να μου βάλεις τα led γιατί μόνος μου άστα να πάνε!!!
Δεν μπορούμε να κάνουμε τεστ μόνοι μας; Από εξοπλισμό τί χρειαζόμαστε;
ΥΣ. Τα καλά λόγια είναι για να μου βάλεις τα led γιατί μόνος μου άστα να πάνε!!!
emik- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Join date : 15/04/2009
Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΛΛΗΝΗ
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
emik έγραψε:Ναι όλα αυτά παίζουν ρόλο...το καθένα συμβάλει και κυρίως τα λάστιχα!
Δεν μπορούμε να κάνουμε τεστ μόνοι μας; Από εξοπλισμό τί χρειαζόμαστε;
ΥΣ. Τα καλά λόγια είναι για να μου βάλεις τα led γιατί μόνος μου άστα να πάνε!!!
Εχω ακουσει για ενα VBOX το οποιο τα κανει ολα και συμφερει !
Δουλευει μεσω GPS αλλα εχει μεγαλο κοστος και συνηθως το χρησιμοποιουν περιοδικα ανα τον κοσμο !
Σ.Σ. Ναι βρε .... θα κανονισουμε !
Nasos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
μπορειτε και με ενα g-meter ...να μετρησετε δλδ επιβραδυνση μετρα/sec τετραγωνο.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Το VBOX το εχουνε ολα τα περιοδικα και ειναι πολυ ακριβο μηχανημα αλλα και μηχανημα ακριβειας...
Geo GT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 108
Join date : 26/04/2009
Ηλικία : 46
Τόπος : Χαιδαρι
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Nasos έγραψε:MEGAS έγραψε:o Μανος εχει ενα point σε αυτα που περιγραφει αλλα κυριως στο ride quality..
kata τα αλλα ενας ελαφρυς τροχος(με μικρη μαζα δλδ)θα αντιδρασει καλυτερα σε ανωμαλο δρομο και θα εχει καλυτερο grip,αντιθετα η μεγαλη μαζα θα προκαλεσει wheel hop και συμβιβασμο στο traction και steering control.
Παντως εχω στα χερια μου τεστ με το EDS GT που ειχε τα φρενα του vectra opc(idia με των παιδιων δλδ)και μονο κρυα φρεναραν καλυτερα απο τα μαμα..
100Km/h-0(κρυα) STOCK=38,3m(10m/s2) EDS=36.9m(10.5m/s2)
100Km/h-0(ζεστα)STOCK=37.9m(10.3m/s2) EDS=38.5m(10m/s2)
τωρα βεβαια σε διαρκεια θα πρεπει να ειναι καλυτερα του opc..!
Φοραει πιο Βαριες Ζαντες το Συγκεκριμενο GT (EDS) δηλαδη δεν εχει τις μαμα ...που ειναι οι ελαφρυτερες στη κατηγορια τους !
Σ.Σ. Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια ΕΜΙΚ !!!!
Λοιπον,το GT της EDS φορα τις ζαντες της Oxigin Lexor 9jx20" με βαρος 20 pounds/εκαστη δλδ περιπου 9 κιλα!!πραγματικα ελαφριες(αλλο κραμα ασφαλως απο τις ΟΕΜ δικες μας)
link: http://www.speedup.it/index.php?fuseaction=home.1145459&category=3&groups=22&subgroups=Wheel&filtercartype=&filtercarmodel=
Οι μαμα ζαντες μας ειναι 11,5 κιλα .....
Αρα ειναι οι aftermarket πιο ελαφριες!!!
Μαζι με το λαστιχο το Bridgestone Potenza η μαμα ζαντα ζυγιζει 24,9 κιλα...παραθετω σε quotes μεταφραση απο altavista απο γερμανικο οικο βελτιωσεων"Rim diameter: 20" Rim width: 9" Pitch diameter: 5x110 Weight: 14.1 kg of inclusive powder coating. To the comparison: A Tomason TN4 weighs 17.6 kg, a Etabeta Jofiel 19 kg!!! We montitert with our demonstrating car Pirelli PZero Asimmetrico tire in 245/35/20. The complete wheel weight is thereby about 25,1 kg - that is zimlich accurately identical like that of the series wheels, which we naturally also weighed in the comparison (24.9 kg with Bridgestone Potenza tire). Which concerns the handling, the GT is to be recognized now hardly more: "...
αν λοιπον στην 20αρα της oxigin με βαρος 9 κιλα προσθεσεις και ενα potenza 245/35/20 me βαρος περι τα 12,7-13 κιλα(www.tirerack.com)τοτε εχεις συνολο 22 κιλα περιπου.
Αρα παλι λιογτερο απο την μαμα ζαντα-ελαστικο.
Αυτα τα ολιγα...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την johnnys στις Τετ Σεπ 08, 2010 3:38 am, 7 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : Οχι αναφορες σε αλλα Forum)
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
παιδια κατι απλο ν ρωτησω τ τακακια ποσα ευρωπουλα κανουν στην αντιπροσωπια΄;εχει βαλει κανεις ;
msgt- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 171
Join date : 11/11/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Νομίζω κανένα 160 ευρώ...
paradisos- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
ta τακακια μας ειναι ιδια με του sky saturn redline ;
γιατι ειναι πολυ ακριβα για τακακια ενω τ βρισκουμε στο ιντερνετ αρκετα φ8ηνοτερα
γιατι ειναι πολυ ακριβα για τακακια ενω τ βρισκουμε στο ιντερνετ αρκετα φ8ηνοτερα
msgt- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 171
Join date : 11/11/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
παιδια επειδη τ αγγλικα μου δεν ειναι και τ καλυτερα μπορει ν δει καποιος αν τ τακακια μας ταιριαζουν με του sky redline
msgt- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 171
Join date : 11/11/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
Είναι το ίδιο πράγμα.
Vagos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 645
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
τωρα ειναι αργα παραγγειλα απο γερμανια ..ειπα ν γλυτωσω κανα ευρωπουλο
never mind ,ν σαι καλα φιλος για το ενδιαφερων
never mind ,ν σαι καλα φιλος για το ενδιαφερων
msgt- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 171
Join date : 11/11/2009
Απ: ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ
τακάκια μπροστά 180 euro
πίσω 40 euro.
σήμερα τα άλλαξα στα 26000χλμ και είχαν 2000χλμ ακόμα σίγουρα.
τιμές χωρις εργασία.
πίσω 40 euro.
σήμερα τα άλλαξα στα 26000χλμ και είχαν 2000χλμ ακόμα σίγουρα.
τιμές χωρις εργασία.
gratipa- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 632
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 43
Σελίδα 2 από 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Σελίδα 2 από 8
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης