kw variant 3
+13
lazanton
atanaz
Arab
Kagem
Gregory
paf
Aloperidin
vasilis gt
MEGAS
paradisos
lolosgp
gio
diogo
17 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 4
Σελίδα 3 από 4 • 1, 2, 3, 4
Απ: kw variant 3
ειναι σφιχτη αλλα ΔΕΝ κοπαναει καθολου.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
προσωπικα μου φαινονται και πιο "ανετες" απο τις μαμα με την εννοια οτι...οταν περασεις πανω απο ενα bump οι μαμα θα κανουν 2 rebound και μετα θα κατσουν...δλδ κανει ενα ασανσερ...ενω αυτες περνας,και καθεται αμεσως κατω.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
νικολα επειδη εχω μιλησει και με αλλα παιδια που εχουν την ν3, απλα ειναι αλλου και η καλυτερη αναρτηση για το αμαξακι μας και οχι μονο!! ειναι πολυ ανωτερη απο την μαμα και καταπινει με αφαλεια τις λακουβιτσες του ελληνικου οδικου δικτυου(πςςςςςςς τι ειπα παλι)!!!! χαχαχα.... εκει θελω να δωσω την μπαζα μου αλλα το σκεφτομαι γιατι ειναι πανω απο κιλο το "μαρουλι"! και φυσικα μου την προτεινε με κλειστα ματια και ο γερμανος........(ελπιζω να καλυψα τα κενα σου).
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: kw variant 3
Εχτες σε μερικα απο τα ανοιγματα (πριν τα ανοιγματα εννοειτε) ετυχε να πηγαινουμε διπλα και λιγο πισω δεξια απο τον J26 και παρακολουθωντας τον κωλο του αμαξιου σε εναν φαινομενικα flat δρομο τρομαξα απο το ποσο παιζει πανω κατω!!! Φαντασου αυτο το rebound (αν αυτο ειναι το rebound που λετε) με πολλα χιλιομετρα!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: kw variant 3
MEGAS έγραψε:1. 1500
2. οχι δεν χρειαστηκε ,ισως ομως κανω οταν τα ελατηρια "κατσουν" λιγο δλδ 0,75-1cm
3. για αρχη εμεινα σε αυτα που λεει η kw ,τα οποια συμπιπτουν με ενος φιλου απο το γερμανικο forum ,ο οποιος μου προτεινε ιδιες τιμες σχεδον...σε αυτου το αμαξι βασιστηκε η kw και εφτιαξε και ρυθμισε τα νεα ελατηρια πισω.
συγνωμη αλλα δεν ειχα προσεξει το 1.
την τιμη αυτη που την βρηκες?? ειναι πολυ καλη για v3.
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Απ: kw variant 3
Μέγα, μια φώτο απ το πλάι γ ν δω το ύψος μπρος-πίσω pls
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
will do so ...αυριο!
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
με τις αναρτήσεις αυτές μπορείς να αλλάξεις το χαμήλωμα του αυτοκινήτου? και πως ? (με κουμπί?)
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω
Απ: kw variant 3
χωρίς κουμπί. ανοίγεις καπω και παίζεις με (κλικ) Αριστερά δεξιά για μπροστά.Aloperidin έγραψε:με τις αναρτήσεις αυτές μπορείς να αλλάξεις το χαμήλωμα του αυτοκινήτου? και πως ?
(με κουμπί?)
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω
για πίσω σκυβεις κοντά στις πίσω ρόδες που σκάνε οι αναρτήσεις και παίζεις πάλι με κλικ Αριστερά - δεξιά.
αν θες με κουμπί υπάρχει αλλά πάνω από 2.500€ αν θυμάμαι καλά!!
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: kw variant 3
paf έγραψε:χωρίς κουμπί. ανοίγεις καπω και παίζεις με (κλικ) Αριστερά δεξιά για μπροστά.Aloperidin έγραψε:με τις αναρτήσεις αυτές μπορείς να αλλάξεις το χαμήλωμα του αυτοκινήτου? και πως ?
(με κουμπί?)
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω
για πίσω σκυβεις κοντά στις πίσω ρόδες που σκάνε οι αναρτήσεις και παίζεις πάλι με κλικ Αριστερά - δεξιά.
αν θες με κουμπί υπάρχει αλλά πάνω από 2.500€ αν θυμάμαι καλά!!
thx φίλε, με διαφώτισες )
Απ: kw variant 3
αν χωράει στο γκαράζ, χαμήλωσέ το λίγο ακόμα. σαν ύψος είναι πολύ καλό, σχεδόν μαμα!!
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
Arab έγραψε:αν χωράει στο γκαράζ, χαμήλωσέ το λίγο ακόμα. σαν ύψος είναι πολύ καλό, σχεδόν μαμα!!
ΤΙ σχεδόν...αν δεν το ήξερα μαμά θα το έλεγα...
gratipa- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 632
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 43
Απ: kw variant 3
λεπόοοοοον....
μιας κ είναι καλοκαίρι κ οι βουτιές πλησιάζουν, απολύτως φυσιολογικά κ συνειρμικά είπα να σκεφτώ τις αναρτήσεις...
ο Αγ. Βασίλης υποσχέθηκε ν προσπαθήσει ν τις φέρει τ Χριστούγεννα άφού πρώτα ο Αγ. Σεπτέμβριος μ φέρει λάστιχα...
η ερώτηξις είναι η εξής: γιατί, αν κάποιος π θα πάρει την KW3 κ θα βάλει τις ρυθμίσεις π προτείνει η KW κ δεν πρόκειται ν πειραματιστεί εκτός του ύψους με άλλες ρυθμίσεις, δεν βάζει ευθύς εξαρχής την ΚW1? έχουν άλλες διαφορές (πέραν των ρυθμίσεων)? ποιότητας ή κάτι άλλο?
κοιτάζοντας τις τιμές, έχουν αρκετή διαφορά κ εγώ προσωπικά π δεν σκοπεύω ν πειραματιστώ με τα bound, rebound & jumpball, γτ απλά δεν το χω..
προσωπικά γλυκοκοιτάζω την KW1 ή την Weitec.
άλλη ερώτηση: τι διαφορά εχει η inox line από την basic line?
μιας κ είναι καλοκαίρι κ οι βουτιές πλησιάζουν, απολύτως φυσιολογικά κ συνειρμικά είπα να σκεφτώ τις αναρτήσεις...
ο Αγ. Βασίλης υποσχέθηκε ν προσπαθήσει ν τις φέρει τ Χριστούγεννα άφού πρώτα ο Αγ. Σεπτέμβριος μ φέρει λάστιχα...
η ερώτηξις είναι η εξής: γιατί, αν κάποιος π θα πάρει την KW3 κ θα βάλει τις ρυθμίσεις π προτείνει η KW κ δεν πρόκειται ν πειραματιστεί εκτός του ύψους με άλλες ρυθμίσεις, δεν βάζει ευθύς εξαρχής την ΚW1? έχουν άλλες διαφορές (πέραν των ρυθμίσεων)? ποιότητας ή κάτι άλλο?
κοιτάζοντας τις τιμές, έχουν αρκετή διαφορά κ εγώ προσωπικά π δεν σκοπεύω ν πειραματιστώ με τα bound, rebound & jumpball, γτ απλά δεν το χω..
προσωπικά γλυκοκοιτάζω την KW1 ή την Weitec.
άλλη ερώτηση: τι διαφορά εχει η inox line από την basic line?
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
λοιπον διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ variant 1 και 3 δεν υπαρχει,ειναι και οι δυο ανοξειδωτεs και στο μονο που διαφερουν ειναι οι ρυθμισειs. βεβαια η variant 1 βγαινει και με γαλβανιζε μεταλλο ενω η weitec βγαινει μονο γαλβανιζε.το πρωτο πραγμα που αλλαξα στο αμαξι ηταν τα αμορτισερ βαζονταs την variant 3 και μπορω να πω οτι βελτιωση ειδα μονο σε καλο οδοστρωμα. φυσιολογικο αυτο αφου η αναρτηση ειναι σχεδον αγωνιστικη και οι ρυθμισειs καθαρα για χρηση πισταs και οχι για τουs ελληνικουs κατσικοδρομουs. θα σου ελεγα να προτιμησειs την variant 1(inox)αλλα μου φαινεται πωσ η διαφορα στην τιμη με την variant 3 ειναι μικρη...
diogo- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 370
Join date : 05/10/2009
Απ: kw variant 3
diogo, αυτά ακριβώς π λες βρήκα κ εγώ σαν πληροφορίες ρωτώντας κ διαβάζοντας. το 1, 2, 3 είναι απλά αριθμοί π υποννοούν τις βαθμίδες "ρυθμισιμότητας" της ανάρτησης. η διαφορά τιμής μεταξύ 1 (inox) και 3 είναι περίπου €500.
τώρα γ την απόδοση δεν έχω άποψη, αλλά ακούω καλά πράγματα...
τώρα γ την απόδοση δεν έχω άποψη, αλλά ακούω καλά πράγματα...
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...
Απ: kw variant 3
lolosgp έγραψε:καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...
KW Variant 1
Sporty Handling with factory pre-set damping
The ideal system for customers wishing to rely on the experience of our engineers to set the damper setting, yet determine their own degree of lowering. In extensive driving tests our engineers have set the dampers for the best balance between sporty driving, comfort and safety. The user is then free to decide the best height setting for their use and preference.
•Optimally pre-set•Sporty harmonious damping technology
•Stainless steel technology "inox-line"*
•Individually height-adjustable
•Lowering range approved by the German Technical Control Board (TÜV)
•Fully finished complete solutions
•High-quality component parts for long durability
With the success of the Variant 3's KW is now offering the Variant 1's to the Kappa Community. These are the same as the Variant 3's with the exception that they are not adjustable, but otherwise come with the same springs, durable stainless steel setup and damping found in the Variant 3's. A great package for performance driving and canyon carving.
The Variant 1's use state-of-the-art technology to help deliver and excellent ride and performance handling for the skilled and experienced driver. The damping rate is set from the factory, so there is no worry that you might "mess up" the handling of the car. instead with the preset levels from the factory you can be sure that this is an install and forget kind of prodcut. Although the damping may not be adjustable, the spring perches are the same as the Variant 3's and offer adjustment for ride height and corner weighting of the car. Installation does not require any special tools and can be installed in 6-8 hours. An alignment is strongly suggested after installation of these coilovers.
KW3
The new Variant 3 is state-of-the-art technology for the skilled and experienced driver. The separate and independent compression and rebound damping options allow a truly individual driving set-up. These unique systems with the 3 individually adjustable components, allows for adjustment of the compression of the damper in the low-speed range, while the highspeed set-up, so decisive for driving comfort, has been preset by our engineers
σύμφωνα με τα παραπάνω είναι απλά το ίδιο πράγμα από άποψη ποιότητας. βασικές ρυθμίσεις στην 1=προτεινόμενες ρυθμίσεις στην 3.
δεν είναι κάτι π πιστεύω ή νομίζω, είναι κάτι π βρήκα ψάχνοντας.
αν κάποιος έχει απτές αποδείξεις ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, ας δείξει τα στοιχεία γ ν μ πείσει.
σκοπός μου αυτός ήταν, ν επαληθεύσω τι όντως θα αγοράσω κ όχι τι νομίζει ο καθένας τι αγοράζει.
η KW3 γ εμένα, θα μ φαινόταν μονόδρομος ΜΟΝΟ αν ήθελα ν κρατήσω το μαμά ύψος, κ θα πήγαινα με την έκδοση π έβαλε ο Μέγας.
προς Θεού, δεν κατηγορώ κάποιον π έβαλε την 3, απλά γ εμένα (κ άλλους) π δεν θα πειράξουν άλλες ρυθμίσεις εκτός ύψους, το ν αγοράσω την KW3 αντί της 1, θα ήταν σαν ν παίρνω την καλύτερη κ ακριβότερη κάρτα γραφικών, όταν το μόνο π κάνω είναι ν χρησιμοποιώ το word & το excel στον υπολογιστή.....
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
Arab έγραψε:lolosgp έγραψε:καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...
KW Variant 1
Sporty Handling with factory pre-set damping
The ideal system for customers wishing to rely on the experience of our engineers to set the damper setting, yet determine their own degree of lowering. In extensive driving tests our engineers have set the dampers for the best balance between sporty driving, comfort and safety. The user is then free to decide the best height setting for their use and preference.
•Optimally pre-set•Sporty harmonious damping technology
•Stainless steel technology "inox-line"*
•Individually height-adjustable
•Lowering range approved by the German Technical Control Board (TÜV)
•Fully finished complete solutions
•High-quality component parts for long durability
With the success of the Variant 3's KW is now offering the Variant 1's to the Kappa Community. These are the same as the Variant 3's with the exception that they are not adjustable, but otherwise come with the same springs, durable stainless steel setup and damping found in the Variant 3's. A great package for performance driving and canyon carving.
The Variant 1's use state-of-the-art technology to help deliver and excellent ride and performance handling for the skilled and experienced driver. The damping rate is set from the factory, so there is no worry that you might "mess up" the handling of the car. instead with the preset levels from the factory you can be sure that this is an install and forget kind of prodcut. Although the damping may not be adjustable, the spring perches are the same as the Variant 3's and offer adjustment for ride height and corner weighting of the car. Installation does not require any special tools and can be installed in 6-8 hours. An alignment is strongly suggested after installation of these coilovers.
KW3
The new Variant 3 is state-of-the-art technology for the skilled and experienced driver. The separate and independent compression and rebound damping options allow a truly individual driving set-up. These unique systems with the 3 individually adjustable components, allows for adjustment of the compression of the damper in the low-speed range, while the highspeed set-up, so decisive for driving comfort, has been preset by our engineers
σύμφωνα με τα παραπάνω είναι απλά το ίδιο πράγμα από άποψη ποιότητας. βασικές ρυθμίσεις στην 1=προτεινόμενες ρυθμίσεις στην 3.
δεν είναι κάτι π πιστεύω ή νομίζω, είναι κάτι π βρήκα ψάχνοντας.
αν κάποιος έχει απτές αποδείξεις ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, ας δείξει τα στοιχεία γ ν μ πείσει.
σκοπός μου αυτός ήταν, ν επαληθεύσω τι όντως θα αγοράσω κ όχι τι νομίζει ο καθένας τι αγοράζει.
η KW3 γ εμένα, θα μ φαινόταν μονόδρομος ΜΟΝΟ αν ήθελα ν κρατήσω το μαμά ύψος, κ θα πήγαινα με την έκδοση π έβαλε ο Μέγας.
προς Θεού, δεν κατηγορώ κάποιον π έβαλε την 3, απλά γ εμένα (κ άλλους) π δεν θα πειράξουν άλλες ρυθμίσεις εκτός ύψους, το ν αγοράσω την KW3 αντί της 1, θα ήταν σαν ν παίρνω την καλύτερη κ ακριβότερη κάρτα γραφικών, όταν το μόνο π κάνω είναι ν χρησιμοποιώ το word & το excel στον υπολογιστή.....
πραγματικα δεν καταλαβαινω που διαφωνεις με αυτα που λεω?
αν για την οδηγικη σου ικανοτητα και συμπεριφορα σε καλυπτει η KW1 φυσικα και να την βαλεις, δεν υπαρχει λογος να ξοδεψεις παραπανω λεφτα χωρις λογο, φαντασου σε αλλους αρκουν και τα μαμα φρενα......
Δεν υπαρχει κατι στανταρ, ο καθενας στηνει το αμαξι του αναλογα με της απαιτησεις που εχει....
Απ: kw variant 3
lolos, συμφωνώ μαζί σου σε όλα, εκτός από το εξής
"το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1"
σύμφωνα με αυτά π βρήκα.
κ αν όσα ακούγονται γ την ανάρτηση είναι αλήθεια, ανυπομονώ ν την βάλω!
"το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1"
σύμφωνα με αυτά π βρήκα.
κ αν όσα ακούγονται γ την ανάρτηση είναι αλήθεια, ανυπομονώ ν την βάλω!
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
Arab έγραψε:lolos, συμφωνώ μαζί σου σε όλα, εκτός από το εξής
"το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1"
σύμφωνα με αυτά π βρήκα.
κ αν όσα ακούγονται γ την ανάρτηση είναι αλήθεια, ανυπομονώ ν την βάλω!
στο κειμενο δεν γραφουν οτι εχουν της ιδιες ρυθμισεις η kw1 με την kw3, και λογικο ειναι να μην εχουν αλλωστε...!!! στην ελλαδα παντως η kw3 ερχεται με αλλα ελλατηρια για να μην χαμηλωνη τοσο...
αντε με το καλο να την βαλεις για να νιωσεις και εσυ την μεταμορφωση αυτη του αμαξιου σου.......
Απ: kw variant 3
arab οταν ειχα πρωτοβγαλει το αμαξι στην εθνικη και με τη μαμα αναρτηση στα σημεια με κακοτεχνιεs και μικρα σαμαρακια πεταγομουν απο το καθισμα! το αμαξι χοροπηδαγε σαν κατσικι,αναρωτηθηκα μηπωs εχει ερθει με σουστεs! μετα απο λιγο καιρο πηγα στην λαμπρακη σε καποιο γνωστο μου,παλιοs οδηγοs αγωνων που προετοιμαζει και αυτοκινητα για αγωνεs ,το οδηγησε και το διαπιστωσε και αυτοs,μαλιστα μου ειπε οτι το προβλημα αυτο δεν προκειται να το λυσει η kw variant 3 απλα θα το βελτιωσει λιγο αφου ειναι θεμα γενικοτερο τηs φιλοσοφιαs τηs αναρτησηs(διπλα ψαλιδια κλπ) του gt,καθαρα θεμα set up. ειχε απολυτο δικιο αφου με kw variant 3 ναι μεν υπαρχει μεγαλη βελτιωση ,σε δρομουs ομωs με κακοτεχνιεs δεν μπορει να κανει και πολλα στο συγκεκριμενο θεμα χωριs να ειναι και υπευθυνη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την diogo στις Δευ Ιουλ 26, 2010 11:13 pm, 1 φορά
diogo- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 370
Join date : 05/10/2009
Απ: kw variant 3
Ποστάρουμε για να μεταδίδουμε την γνώση μας ή να ζητάμε την γνώση των άλλων.
Μπορεί ο καθένας να λέει την γνώμη του είτε με επιχειρήματα είτε από την εμπειρία του.
Είναι σεβαστή η άποψη όλων και ας είναι διαφορετική με την δική μας.
Δεν υπάρχει λόγος προσωπικών αντιπαραθέσεων και σχολίων... δεν βοηθάει και δεν ευχαριστεί κανέναν αντιθέτως χαλάει το κλίμα χάνοντας την ουσία του topic!
Μπορεί ο καθένας να λέει την γνώμη του είτε με επιχειρήματα είτε από την εμπειρία του.
Είναι σεβαστή η άποψη όλων και ας είναι διαφορετική με την δική μας.
Δεν υπάρχει λόγος προσωπικών αντιπαραθέσεων και σχολίων... δεν βοηθάει και δεν ευχαριστεί κανέναν αντιθέτως χαλάει το κλίμα χάνοντας την ουσία του topic!
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: kw variant 3
Η ιδια η KW αναφερει πως,για το GT, η 1 και η 3 με τις ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ απο την KW,
εχουν ακριβως ΤΟ ΙΔΙΟ αποτελεσμα.....τοσο απλα,
ολα τα αλλα ειναι κουβεντα να γινεται...
εχουν ακριβως ΤΟ ΙΔΙΟ αποτελεσμα.....τοσο απλα,
ολα τα αλλα ειναι κουβεντα να γινεται...
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: kw variant 3
Gio αυτο θελαμε να μαθουμε! Με την KW1 ποσο αλλαζει το υψος; γνωριζετε αν η ρυθμιση που χρησιμοποιηται στη KW3, εκτος απο αυτους που ξερουν τι θελουν, ειναι η προτεινομενη η εχει βρεθει απο τους χρηστες καποια καλυτερη και ποιο βολικη;
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Σελίδα 3 από 4 • 1, 2, 3, 4
Σελίδα 3 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης