kw variant 3
+13
lazanton
atanaz
Arab
Kagem
Gregory
paf
Aloperidin
vasilis gt
MEGAS
paradisos
lolosgp
gio
diogo
17 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 4
Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Απ: kw variant 3
η kw variant 3 ειναι η κορυφαια λυση για το gt αρκει να εχειs χρονο για να βρειs το σωστο για σενα συνδιασμο ,αλλα και 50ευρα καθε φορα που θα πηγαινειs να αλλαζειs ρυθμισειs.τωρα αν εχειs και 9inch ζαντεs και βγειs στην εθνικη θα τριβειs τα ματια σου
diogo- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 370
Join date : 05/10/2009
Απ: kw variant 3
υπαρχει η περιπτωση στην kw v3 να την παραγγειλεις με αλλα ελατηρια που εχουν αλλη σκληροτητα και αλλο σπειρωμα και τελικα το αμαξι δεν χαμηλωνει σχεδον καθολου...πραγμα καλο IMHO.
θα το τσεκαρω και αν ειναι κατι θα το ποσταρω.
θα το τσεκαρω και αν ειναι κατι θα το ποσταρω.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
Ενδιαφερον
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: kw variant 3
Αλλος "Νικος" απο εδωAloperidin έγραψε:αν μαζευτούμε για μαζική αγορά είμαι μέσα!!!!
γι χααααααααααααααααα
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: kw variant 3
MEGAS έγραψε:υπαρχει η περιπτωση στην kw v3 να την παραγγειλεις με αλλα ελατηρια που εχουν αλλη σκληροτητα και αλλο σπειρωμα και τελικα το αμαξι δεν χαμηλωνει σχεδον καθολου...πραγμα καλο IMHO.
θα το τσεκαρω και αν ειναι κατι θα το ποσταρω.
μονο για kw3 ή και στο μαμα αμορτισερ?
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: kw variant 3
μιλαω μονο για KW.
Τα ελατηρια ειναι με σκληροτητα 50 N/mm και με μηκος 250mm,ενω τα original της V3 ειναι με 40 N/mm και 200mm.
Απ'οτι εμαθα πισ δεν χαμηλωνει κ μπροστα χαμηλωνει ελαχιστα...!
Τα ελατηρια ειναι με σκληροτητα 50 N/mm και με μηκος 250mm,ενω τα original της V3 ειναι με 40 N/mm και 200mm.
Απ'οτι εμαθα πισ δεν χαμηλωνει κ μπροστα χαμηλωνει ελαχιστα...!
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
Σημερα τοποθετησα την KW V3 με τα revised ελατηρια για πισω (50-70-250)τα οποια ειναι πιο σκληρα απ'οτι στην kw v3 που θα βρειτε στο εμποριο γενικα.(την πετυχα με λιγη δυσκολια βεβαια αλλα ολα οκ..)
Η αναρτηση βγαινει ετσι απο την ιδια την kw και το πλεονεκτημα ,οπως ειχα γραψει και εδω πριν λιγο καιρο,ειναι οτι μπορεις να διατηρησεις stock υψος(σχεδον) και περαν αυτου καλυτερη αποσβεση .
Πριν φορουσα την GMPP με την οποια ειχε χαμηλωσει μονο 1cm,και τωρα ξαναμετρησα και πισω εχει ανεβει 1.5cm κ μπροστα ειναι το ιδιο σε υψος.Ομως μετα απο 100,200χλμ θα πεσει πισω κατα 0,75-1cm οποτε θα ερθει στα ιδια επιπεδα με πριν.
Αν θελω ομως την χαμηλωνω και αλλο...!
Οι ρυθμισεις που εκανα ειναι απλα επαληθευση των προτεινομενων εργοστασιακων απο την kw .(ας μην μπω σε details τωρα..)
Οι πρωτες εντυπωσεις μετα απο 80χλμ.....
το GT ειναι τραπεζι...δεν γερνει...δεν εχει 2ο rebound...δεν μπρουμουτιζει με εντονο φρεναρισμα!
Ακουει ποοοοολυ πιο ευκολα σε αποτομες τιμονιες ακομα και με 100χλμ πανω σε στροφες και μου δινει μεγαλο αισθημα σιγουριας για το τι θα κανει το αμαξι..ενω πριν ειχα πολλα
...Περισσοτερα μετα απο πιο πολλα χλμ οδηγικης ...απολαυσης
...all in all ...αξιζει με το παραπανω μια τετοια kw v3.
Η αναρτηση βγαινει ετσι απο την ιδια την kw και το πλεονεκτημα ,οπως ειχα γραψει και εδω πριν λιγο καιρο,ειναι οτι μπορεις να διατηρησεις stock υψος(σχεδον) και περαν αυτου καλυτερη αποσβεση .
Πριν φορουσα την GMPP με την οποια ειχε χαμηλωσει μονο 1cm,και τωρα ξαναμετρησα και πισω εχει ανεβει 1.5cm κ μπροστα ειναι το ιδιο σε υψος.Ομως μετα απο 100,200χλμ θα πεσει πισω κατα 0,75-1cm οποτε θα ερθει στα ιδια επιπεδα με πριν.
Αν θελω ομως την χαμηλωνω και αλλο...!
Οι ρυθμισεις που εκανα ειναι απλα επαληθευση των προτεινομενων εργοστασιακων απο την kw .(ας μην μπω σε details τωρα..)
Οι πρωτες εντυπωσεις μετα απο 80χλμ.....
το GT ειναι τραπεζι...δεν γερνει...δεν εχει 2ο rebound...δεν μπρουμουτιζει με εντονο φρεναρισμα!
Ακουει ποοοοολυ πιο ευκολα σε αποτομες τιμονιες ακομα και με 100χλμ πανω σε στροφες και μου δινει μεγαλο αισθημα σιγουριας για το τι θα κανει το αμαξι..ενω πριν ειχα πολλα
...Περισσοτερα μετα απο πιο πολλα χλμ οδηγικης ...απολαυσης
...all in all ...αξιζει με το παραπανω μια τετοια kw v3.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
η kw variant 3 που διατιθετε στην ελλαδα απο τον τροχο εχει ελατηρια 50 μπροστα και 80 πισω και οι πιο πολλοι που την εχουν τοποθετησει εχουν μαλακωσει το ρυμπαουντ απο τα 9 στα 11 με 12 κλικ
diogo- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 370
Join date : 05/10/2009
Απ: kw variant 3
Μεγειές Μεγακλή, αν επιτρέπεται πόσο το μαλλί....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: kw variant 3
Μεγείες Μέγα!! περιμένουμε περισσότερες εντυπώσεις μόλις κάνεις περισσότερα κ απαιτητικότερα χλμ
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
μεγειες Μεγα και καλα χωσιματα με πολλα χλμ. !!!!! αναμενουμε νεα μετα απο μερικα χλμ που θα γραψει το κοντερ σου......
μας βλεπω για κανα μαζικο οργιο προς αγορα v3!!!!
μας βλεπω για κανα μαζικο οργιο προς αγορα v3!!!!
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: kw variant 3
η KW1 σε σχέση με την KW3, τι διαφορές έχουν?
μόνο ως προς την ρυθμιση της απόσβεσης?
μόνο ως προς την ρυθμιση της απόσβεσης?
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
μαλλον εννοεις KW v1! ΚΑΦΕεεεεεεεεε γιωργαρε επειγωντος, φερτε τον κουβα με τον εσπρεσσο φρεντο σκετο παρακαλω στο γραφειο 17 και γρηγοραααααα!!!!Arab έγραψε:η KW1 σε σχέση με την KW3, τι διαφορές έχουν?
μόνο ως προς την ρυθμιση της απόσβεσης?
αν εχει ρυθμισει μονο καθ' ύψος, που δεν νομιζω να εχει. η v2 εχει καθ' ύψος σιγουρα!
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: kw variant 3
Arab έγραψε:η KW1 σε σχέση με την KW3, τι διαφορές έχουν?
μόνο ως προς την ρυθμιση της απόσβεσης?
Variant 1 : Δεν είναι ρυθμιζόμενες.
Variant 2 : Ρυθμιζόμενες ως προς το rebound
Variant 3 : Ρυθμιζόμενες ως προς το bump και το rebound
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Απ: kw variant 3
thx guys!
οπότε όλες ρυθμίζονται ως προς το ύψος, αλλά διαφέρουν αναφορικά με την ρύθμιση bump & rebound.
Paf, ακόμη ν ρθει ο εσπρεσσοκουβας...
οπότε όλες ρυθμίζονται ως προς το ύψος, αλλά διαφέρουν αναφορικά με την ρύθμιση bump & rebound.
Paf, ακόμη ν ρθει ο εσπρεσσοκουβας...
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
MEGAS έγραψε:Πριν φορουσα την GMPP με την οποια ειχε χαμηλωσει μονο 1cm,και τωρα ξαναμετρησα και πισω εχει ανεβει 1.5cm κ μπροστα ειναι το ιδιο σε υψος.Ομως μετα απο 100,200χλμ θα πεσει πισω κατα 0,75-1cm οποτε θα ερθει στα ιδια επιπεδα με πριν.
Αν θελω ομως την χαμηλωνω και αλλο...!
Οι ρυθμισεις που εκανα ειναι απλα επαληθευση των προτεινομενων εργοστασιακων απο την kw .(ας μην μπω σε details τωρα..)
Μέγα, είσαι στο μεγιστο ύψος π σ δίνει η ανάρτηση? μπαίνεις άνετα στο γκαράζ σου δλδ ε?
οι ρυθμίσεις π λες για dump & rebound σαν προτεινόμενες? φαντάζομαι γενικά, όχι συγκεκριμένα γ το GT. τέλος, αφού δεν θα πειράζεις dump & rebound (υποθέτω ε), δεν άξιζε ν πάρεις την v1 ή v2?
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
οχι ,ψηλωνει και αλλο λιγο..
μπαινω πιο ανετα απο πριν..
οι ρυθμισεις ειναι συγκεκριμενα για το GT απο την kw σαν προτεινομενες να ξεκινησεις και μετα αλαλζεις αναλογα το τι θες...
μπαινω πιο ανετα απο πριν..
οι ρυθμισεις ειναι συγκεκριμενα για το GT απο την kw σαν προτεινομενες να ξεκινησεις και μετα αλαλζεις αναλογα το τι θες...
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
MEGAS έγραψε:οχι ,ψηλωνει και αλλο λιγο..
μπαινω πιο ανετα απο πριν..
οι ρυθμισεις ειναι συγκεκριμενα για το GT απο την kw σαν προτεινομενες να ξεκινησεις και μετα αλαλζεις αναλογα το τι θες...
εχεις τοποθετησει την kw v3 competition δλδ ???
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Απ: kw variant 3
ακόμη μερικές ερωτήσεις:
1. κοστουμάκι?
2. ευθυγράμμιση χρειάστηκε ή οχι? αν ναι, τι ρυθμίσεις έκανες?
3. έμεινες σ αυτά π λέει η KW γ τ GT σαν ρυθμίσεις ή πήγες παραπέρα?
1. κοστουμάκι?
2. ευθυγράμμιση χρειάστηκε ή οχι? αν ναι, τι ρυθμίσεις έκανες?
3. έμεινες σ αυτά π λέει η KW γ τ GT σαν ρυθμίσεις ή πήγες παραπέρα?
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
Arab έγραψε:thx guys!
οπότε όλες ρυθμίζονται ως προς το ύψος, αλλά διαφέρουν αναφορικά με την ρύθμιση bump & rebound.
Paf, ακόμη ν ρθει ο εσπρεσσοκουβας...
Variant 1 : Δεν είναι ρυθμιζόμενες.
Variant 2 : Ρυθμιζόμενες ως προς το rebound
Variant 3 : Ρυθμιζόμενες ως προς το bump και το rebound
....αστο ρε παιδι...κ ξαναπιαστο μετα τις 12..
κ ολο αυτο μονο με μια μπυρα?
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: kw variant 3
MEGAS έγραψε:Σημερα τοποθετησα την KW V3 με τα revised ελατηρια για πισω (50-70-250)τα οποια ειναι πιο σκληρα απ'οτι στην kw v3 που θα βρειτε στο εμποριο γενικα.(την πετυχα με λιγη δυσκολια βεβαια αλλα ολα οκ..)
Η αναρτηση βγαινει ετσι απο την ιδια την kw και το πλεονεκτημα ,οπως ειχα γραψει και εδω πριν λιγο καιρο,ειναι οτι μπορεις να διατηρησεις stock υψος(σχεδον) και περαν αυτου καλυτερη αποσβεση .
Πριν φορουσα την GMPP με την οποια ειχε χαμηλωσει μονο 1cm,και τωρα ξαναμετρησα και πισω εχει ανεβει 1.5cm κ μπροστα ειναι το ιδιο σε υψος.Ομως μετα απο 100,200χλμ θα πεσει πισω κατα 0,75-1cm οποτε θα ερθει στα ιδια επιπεδα με πριν.
Αν θελω ομως την χαμηλωνω και αλλο...!
Οι ρυθμισεις που εκανα ειναι απλα επαληθευση των προτεινομενων εργοστασιακων απο την kw .(ας μην μπω σε details τωρα..)
Οι πρωτες εντυπωσεις μετα απο 80χλμ.....
το GT ειναι τραπεζι...δεν γερνει...δεν εχει 2ο rebound...δεν μπρουμουτιζει με εντονο φρεναρισμα!
Ακουει ποοοοολυ πιο ευκολα σε αποτομες τιμονιες ακομα και με 100χλμ πανω σε στροφες και μου δινει μεγαλο αισθημα σιγουριας για το τι θα κανει το αμαξι..ενω πριν ειχα πολλα
...Περισσοτερα μετα απο πιο πολλα χλμ οδηγικης ...απολαυσης
...all in all ...αξιζει με το παραπανω μια τετοια kw v3.
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: kw variant 3
Gio, άστο ρε παλληκάρι...
http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_variant_1.php
ρύθμιση ύψος όλες YES
Nikk,
http://preschoolrock.com/uploads/images/cleaning-ears.JPG
SPARK, NO SMART
http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_variant_1.php
ρύθμιση ύψος όλες YES
Nikk,
http://preschoolrock.com/uploads/images/cleaning-ears.JPG
SPARK, NO SMART
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: kw variant 3
@atanaz
δεν την ονομαζουν competition...στην αμερικη βεβαια μερικες kw τις χαρακτηριζουν και ετσι..
@gio
1. 1500
2. οχι δεν χρειαστηκε ,ισως ομως κανω οταν τα ελατηρια "κατσουν" λιγο δλδ 0,75-1cm
3. για αρχη εμεινα σε αυτα που λεει η kw ,τα οποια συμπιπτουν με ενος φιλου απο το γερμανικο forum ,ο οποιος μου προτεινε ιδιες τιμες σχεδον...σε αυτου το αμαξι βασιστηκε η kw και εφτιαξε και ρυθμισε τα νεα ελατηρια πισω.
δεν την ονομαζουν competition...στην αμερικη βεβαια μερικες kw τις χαρακτηριζουν και ετσι..
@gio
1. 1500
2. οχι δεν χρειαστηκε ,ισως ομως κανω οταν τα ελατηρια "κατσουν" λιγο δλδ 0,75-1cm
3. για αρχη εμεινα σε αυτα που λεει η kw ,τα οποια συμπιπτουν με ενος φιλου απο το γερμανικο forum ,ο οποιος μου προτεινε ιδιες τιμες σχεδον...σε αυτου το αμαξι βασιστηκε η kw και εφτιαξε και ρυθμισε τα νεα ελατηρια πισω.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: kw variant 3
ειχα ακουσει για μια αναρτηση λιγο καλυτερη απο την kw v3 την οποια την ονομαζαν competition και πιστευα με αυτη την αλλαγη στα ελατηρια που φορας εσυ αυτη τη στιγμη ειναι η ιδια...
atanaz- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 43
Τόπος : St. Friday
Σελίδα 2 από 4 • 1, 2, 3, 4
Σελίδα 2 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης