Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
+15
C.Mos
Gregory
Kagem
paradisos
Johny26
gio
Arab
atanaz
iliasGT
termi
lazanton
lolosgp
johnnys
MEGAS
jim.mps
19 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 4
Σελίδα 3 από 4 • 1, 2, 3, 4
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Παιδες ευχαριστω πολυ.
Το βαρος παντως δεν του φαινεται.
Επι του θεματος τωρα...η κλιμακωση και ενα 6αρι ειναι αναγκαια.κριμα που το gt φτιαχτηκε Αμερικη!!!πολυ κριμα.
Το βαρος παντως δεν του φαινεται.
Επι του θεματος τωρα...η κλιμακωση και ενα 6αρι ειναι αναγκαια.κριμα που το gt φτιαχτηκε Αμερικη!!!πολυ κριμα.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Ξαναθέτω το ερώτημα για μια ακόμη φορά, λύση δεν υπάρχει? Δεν μπορούμε να βρούμε 6άρι που να μπαίνει? Δε γίνεται, κάποια μόντα θα υπάρχει, με πελάγωσες πάλι....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Λυση bolt on δεν υπαρχει.
υπαρχουν αλλα κιβωτια απο αμερικανικα που μπαινουν αλλα το καβουκι απ'οτι γνωριζω θελει μετατροπες...οποτε λυση γιοκ.
μονο αν αλλαξεις τελικη διαφορικη σχεση και κοντυνεις το βημα ...σε ολες βεβαια τις σχεσεις.
υπαρχουν αλλα κιβωτια απο αμερικανικα που μπαινουν αλλα το καβουκι απ'οτι γνωριζω θελει μετατροπες...οποτε λυση γιοκ.
μονο αν αλλαξεις τελικη διαφορικη σχεση και κοντυνεις το βημα ...σε ολες βεβαια τις σχεσεις.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Δεν με πειράζει να αλλάξω όλες τις σχέσεις !!
paradisos- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Να αλλάξουμε γρανάζωμα 4ης και 5ης μόνο παίζει τελικά? Μπορεί να γίνει?
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Το να κοντυνουμε την μεγιστη τελικη διαφορικη θα φτιαξει την 4η 5η αλλα πιστευω θα κανει αφορητες τις 3 πρωτες!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Σωστα μιλας...
Ειναι ομως λαθος να συγκρινουμε την 5η ενος 5αριου-οπως το δικο μας-
με την 5η ενος 6αριου...
με αυτη την λογικη,ας κατσει διπλα στο GT οποιοδηποτε 6αρι,
κ να ανοιξουμε με 4η μονο...
Ειναι ομως λαθος να συγκρινουμε την 5η ενος 5αριου-οπως το δικο μας-
με την 5η ενος 6αριου...
με αυτη την λογικη,ας κατσει διπλα στο GT οποιοδηποτε 6αρι,
κ να ανοιξουμε με 4η μονο...
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Και όταν του άλλου τερματίσει η 4η θα χτυπάει κόφτες μέχρι να τον φτάσεις? Ή ανοίγετε 4ες και στον κόφτη βάζετε νεκρά και τσουλάτε? Δε σε κατάλαβα, i beg your pardon....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Kagem έγραψε:Και όταν του άλλου τερματίσει η 4η θα χτυπάει κόφτες μέχρι να τον φτάσεις? Ή ανοίγετε 4ες και στον κόφτη βάζετε νεκρά και τσουλάτε? Δε σε κατάλαβα, i beg your pardon....
....δεν μεταδιδω αλλο....
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Προσκυναω!!!! :>:-|: :>:-|: :>:-|:
Αν και εχω καταλαβει που το παει δεν εχει καταλαβει ο Gio τι εννοει!
Boss το εξαρι μπορει να αλλαξει ταχυτητα ρε! Απο τεταρτες απλα θα ξεκινησει η κοντρα!
Αλλα σε παω ρε φιλε γιατι εισαι ενα βημα μπροστα απο ολους μας!
Σκεφτεσαι βρομικα πως να το κανουμε???!!!!
Αν και εχω καταλαβει που το παει δεν εχει καταλαβει ο Gio τι εννοει!
Boss το εξαρι μπορει να αλλαξει ταχυτητα ρε! Απο τεταρτες απλα θα ξεκινησει η κοντρα!
Αλλα σε παω ρε φιλε γιατι εισαι ενα βημα μπροστα απο ολους μας!
Σκεφτεσαι βρομικα πως να το κανουμε???!!!!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Tony άμα ξεκινήσει η κόντρα απο 4η και πάνε τελικές δεν παλεύεται η κατάσταση, δεν θα τον φτάσει ποτέ. Νομίζω πως όντως ο gio εννοούσε να ανοίξουν μόνο 4ες, χωρίς αλλαγή μετά, γι'αυτό τον ρώτησα αυτά που γράφω προηγουμένως....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
....δεν ξερω τι καταλαβαινει ή τι θελει να καταλαβει καποιος...
...αυτο που εγω προσπαθω να πω ειναι οτι σε μια συγκριση ενος 5αριου σασμαν με ενα 6αρι,
καπου κερδιζει το ενα κ καπου το αλλο...και το μονο κριτηριο ΔΕΝ ειναι η κοντρα!!
Στο παραδειγμα του Mega για την 5η του mazda (κ οποιουδηποτε αλλου με 6αρι)
με την 5η του GT η οποια ειναι καθαρα overdrive δεν εχουν απλα καμμια επαφη....
αυτο σε επιπεδο κοντρας ειναι χαλια,σε ταξιδι ομως ειναι θαυμα!!
Εχω οδηγησει αρκετα αυτοκινητα με 6αρι κ εχω παρατηρησει οτι σε καθημερινες συνθηκες οδηγησης
δεν ειναι κ τοσο χρηστικο το 6αρι,αλλαζεις πολυ συχνα ταχυτητες χωρις ουσια
(με οτι αυτο συνεπαγεται για τον συμπλεκτη) μεχρι που καποια στιγμη αλλαζα χ2 δλδ απο 2η σε 4η,
3η σε 5η κτλ.Σε κοντρα ειναι σιγουρα πολυ πιο αποτελεσματικο!!
Στο αμαξι μας αλλωστε ειναι γνωστο πως στα πολλα χλμ δεν μας χαντακωνει μονο
η ταξιδιαρικη 5η,αλλα κ το γνωστο αλεξιπτωτο cd 0,41....
...αυτο που εγω προσπαθω να πω ειναι οτι σε μια συγκριση ενος 5αριου σασμαν με ενα 6αρι,
καπου κερδιζει το ενα κ καπου το αλλο...και το μονο κριτηριο ΔΕΝ ειναι η κοντρα!!
Στο παραδειγμα του Mega για την 5η του mazda (κ οποιουδηποτε αλλου με 6αρι)
με την 5η του GT η οποια ειναι καθαρα overdrive δεν εχουν απλα καμμια επαφη....
αυτο σε επιπεδο κοντρας ειναι χαλια,σε ταξιδι ομως ειναι θαυμα!!
Εχω οδηγησει αρκετα αυτοκινητα με 6αρι κ εχω παρατηρησει οτι σε καθημερινες συνθηκες οδηγησης
δεν ειναι κ τοσο χρηστικο το 6αρι,αλλαζεις πολυ συχνα ταχυτητες χωρις ουσια
(με οτι αυτο συνεπαγεται για τον συμπλεκτη) μεχρι που καποια στιγμη αλλαζα χ2 δλδ απο 2η σε 4η,
3η σε 5η κτλ.Σε κοντρα ειναι σιγουρα πολυ πιο αποτελεσματικο!!
Στο αμαξι μας αλλωστε ειναι γνωστο πως στα πολλα χλμ δεν μας χαντακωνει μονο
η ταξιδιαρικη 5η,αλλα κ το γνωστο αλεξιπτωτο cd 0,41....
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Αυτό λές?gio έγραψε:
Στο αμαξι μας αλλωστε ειναι γνωστο πως στα πολλα χλμ δεν μας χαντακωνει μονο
η ταξιδιαρικη 5η,αλλα κ το γνωστο αλεξιπτωτο cd 0,41....
Σε προηγούμενο post γράφεις να ανοίξετε με 4η μόνο. Αυτό διευκρίνησε για να μας λυθεί η απορία....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
...ναι ρε,αλλα λιγο μεγαλυτερο!!Kagem έγραψε:
Αυτό λές?
..ναι ρε ανθρωπε,με 4η απο τις 2500...Kagem έγραψε: Σε προηγούμενο post γράφεις να ανοίξετε με 4η μόνο. Αυτό διευκρίνησε για να μας λυθεί η απορία....
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ το UG κ πιο συγκεκριμένα έχω δώσει βάση στο load engine, γτ ανέκαθεν τα "είχα" λίγο με το κιβώτιό μας...
ισχυεί το εξής λοιπόν: cruising στην εθνική προσπθώντας να διατηρήσω σταθερή ταχύτητα γύρω στα 150 χλμ/ωρα (φυσικά ισχύει γ ισιο έδαφος, αλλά κ ανηφόρίτσες. οι κατηφόρίτσες εξαιρούνται).
Με 5η, το engine load είναι σταθερά πάνω από 50%, συνήθως 60%-75% κ με στροφές κάτι λιγότερο από 3Κ.
κατέβασμα σε 4η διατηρώντας την ίδια ταχυτητα (150χλμ/'ωρα) και το engine load πέφτει στο μισό (από 25% ως και 40% max)...
το engine load με 5η κ ΄διατηρώντας σταθερή ταχύτητα, πέφτει μετά τις 3200 στροφές κ ειδικά πάνω από τις 3,5Κ (πέφτει δλδ σε επίπεδα του 40%).. κάτι το οποίο ενισχύει την άποψή μου ότι από 3η κ πάνω, το αμάξι μας δεν γουστάρει να ρολάρει ή να επιταχύνει με κάτω από 3.000 στροφές . νομίζω ακούγεται αυτό, αλλά κ κάποιος μπορεί να αισθανθεί την "δυσφορία" του αμαξιού μέσω του γκαζιού.
θεωρώ λοιπόν ότι το 5άρι π έχουμε κ δουλειά θέλει γ ν μην καταπονείται αδίκως ο κινητήρας, αλλά κ κακή επιλογή είναι. Πιο κοντές 3η, και ειδικά 4η, 5η κ μια 6η για overdrive, θα έδιναν στο αμάξι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, τόσο σε επιδόσεις όσο κ σε λιγότερη καταπόνηση κινητήρα.
κρίμα π ολοι ασχολούνται με big turbo κ bigger turbo κ biggest turbo, ενώ υπάρχουν κ άλλα πράγματα π μπορούν ν γίνουν....
ισχυεί το εξής λοιπόν: cruising στην εθνική προσπθώντας να διατηρήσω σταθερή ταχύτητα γύρω στα 150 χλμ/ωρα (φυσικά ισχύει γ ισιο έδαφος, αλλά κ ανηφόρίτσες. οι κατηφόρίτσες εξαιρούνται).
Με 5η, το engine load είναι σταθερά πάνω από 50%, συνήθως 60%-75% κ με στροφές κάτι λιγότερο από 3Κ.
κατέβασμα σε 4η διατηρώντας την ίδια ταχυτητα (150χλμ/'ωρα) και το engine load πέφτει στο μισό (από 25% ως και 40% max)...
το engine load με 5η κ ΄διατηρώντας σταθερή ταχύτητα, πέφτει μετά τις 3200 στροφές κ ειδικά πάνω από τις 3,5Κ (πέφτει δλδ σε επίπεδα του 40%).. κάτι το οποίο ενισχύει την άποψή μου ότι από 3η κ πάνω, το αμάξι μας δεν γουστάρει να ρολάρει ή να επιταχύνει με κάτω από 3.000 στροφές . νομίζω ακούγεται αυτό, αλλά κ κάποιος μπορεί να αισθανθεί την "δυσφορία" του αμαξιού μέσω του γκαζιού.
θεωρώ λοιπόν ότι το 5άρι π έχουμε κ δουλειά θέλει γ ν μην καταπονείται αδίκως ο κινητήρας, αλλά κ κακή επιλογή είναι. Πιο κοντές 3η, και ειδικά 4η, 5η κ μια 6η για overdrive, θα έδιναν στο αμάξι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, τόσο σε επιδόσεις όσο κ σε λιγότερη καταπόνηση κινητήρα.
κρίμα π ολοι ασχολούνται με big turbo κ bigger turbo κ biggest turbo, ενώ υπάρχουν κ άλλα πράγματα π μπορούν ν γίνουν....
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Έχω ακριβώς την ίδια αίσθηση όμως σε χαμηλότερες στροφές, βέβαια στην περίπτωσή μας είναι και η εξάτμιση που σε σπρώχνει να κάνεις καλύτερα κατέβασμα!Arab έγραψε:τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ το UG κ πιο συγκεκριμένα έχω δώσει βάση στο load engine, γτ ανέκαθεν τα "είχα" λίγο με το κιβώτιό μας...
ισχυεί το εξής λοιπόν: cruising στην εθνική προσπθώντας να διατηρήσω σταθερή ταχύτητα γύρω στα 150 χλμ/ωρα (φυσικά ισχύει γ ισιο έδαφος, αλλά κ ανηφόρίτσες. οι κατηφόρίτσες εξαιρούνται).
Με 5η, το engine load είναι σταθερά πάνω από 50%, συνήθως 60%-75% κ με στροφές κάτι λιγότερο από 3Κ.
κατέβασμα σε 4η διατηρώντας την ίδια ταχυτητα (150χλμ/'ωρα) και το engine load πέφτει στο μισό (από 25% ως και 40% max)...
το engine load με 5η κ ΄διατηρώντας σταθερή ταχύτητα, πέφτει μετά τις 3200 στροφές κ ειδικά πάνω από τις 3,5Κ (πέφτει δλδ σε επίπεδα του 40%).. κάτι το οποίο ενισχύει την άποψή μου ότι από 3η κ πάνω, το αμάξι μας δεν γουστάρει να ρολάρει ή να επιταχύνει με κάτω από 3.000 στροφές . νομίζω ακούγεται αυτό, αλλά κ κάποιος μπορεί να αισθανθεί την "δυσφορία" του αμαξιού μέσω του γκαζιού.
Το big turbo είναι η εύκολη λύση ίσως & η πιο οικονομική... δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια έτοιμη λύση αλλά τα πειράγματα στο κιβώτιο μπορούν να σε φέρουν σε μπελάδες... να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο... & να ψάχνεις το μαμά πάλι...Arab έγραψε:θεωρώ λοιπόν ότι το 5άρι π έχουμε κ δουλειά θέλει γ ν μην καταπονείται αδίκως ο κινητήρας, αλλά κ κακή επιλογή είναι. Πιο κοντές 3η, και ειδικά 4η, 5η κ μια 6η για overdrive, θα έδιναν στο αμάξι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, τόσο σε επιδόσεις όσο κ σε λιγότερη καταπόνηση κινητήρα.
κρίμα π ολοι ασχολούνται με big turbo κ bigger turbo κ biggest turbo, ενώ υπάρχουν κ άλλα πράγματα π μπορούν ν γίνουν....
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Holly Thread Ressurection !!!
οντως αν ολα τα αλλα ειναι ιδια (σχεση διαφορικου κλπ) το 3ο κιβωτιο υπερτερει στις ρεπριζ απο το 2ο.
βασικα αν καποιος εχει ορεξη να ψαξει, αυτο που ψαχνετε ειναι ενα κιβωτιο που
1) ταιριαζει στο αμαξι σχετικα ευκολα,
2) οι 3 πρωτες ταχυτητες ειναι σαν το μαμα και αλλαζουν μονο οι 3 τελευταιες σχεσεις,
3) η 5η να ειναι 1:1 και οχι over (εξ ου και απορριπτεται το 2ο κιβωτιο)
Arab έγραψε:όποιος γνωρίζει ίσως μπορεί ν βοηθήσει κ ν πει με ποιο από τα παρακάτω κιβώτια, θεωρητικά, είναι καλύτερες οι επιδόσεις του GT.
όχι φυσικά η τελική, αλλά οι επιταχύνσεις.
1 3,75
2 2,26
3 1,51
4 1,00
5 0,73
R 3,67
ή
1st: 3.01
2nd: 2.07
3rd: 1.43
4th: 1.00
5th: 0.84
6th: 0.57
R: 3.28
ή
1 4,17
2 2,19
3 1,49
4 1,19
5 1,00
6 0,84
R 3,67
καλησπερα σε ολους.Johny26 έγραψε:Α δεν ξερω να στο πω αυτο... παντως στο τριτο απ οτι βλεπω η πρωτη του ειναι σχεδον ανυπαρκτη.. τωρα απο δευτερα μεχρι πεμπτη τις βλεπω καπως πιο ισοποσα μοιρασμενες σε σχεση με τα αλλα κιβωτια... ισως απο πλευρας επιταχυνσης να ναι καλυτερο το τριτο αν το μετρο συγκρισης που υπεθεσα ειναι σωστο...
οντως αν ολα τα αλλα ειναι ιδια (σχεση διαφορικου κλπ) το 3ο κιβωτιο υπερτερει στις ρεπριζ απο το 2ο.
βασικα αν καποιος εχει ορεξη να ψαξει, αυτο που ψαχνετε ειναι ενα κιβωτιο που
1) ταιριαζει στο αμαξι σχετικα ευκολα,
2) οι 3 πρωτες ταχυτητες ειναι σαν το μαμα και αλλαζουν μονο οι 3 τελευταιες σχεσεις,
3) η 5η να ειναι 1:1 και οχι over (εξ ου και απορριπτεται το 2ο κιβωτιο)
claus- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Για μένα υπάρχουν 2 λύσεις...ή αλλάζεις τα γρανάζια που θέλεις...ή αλλάζεις το σχέση διαφορικού
στο προηγούμενο αμάξι.... είχα αλλάξει σε πιο κοντά μόνο τα γρανάζια τις 3-4-5
κάπου έχασα (ταξίδι) κάπου κέρδισα (σε κόντρες)
στο προηγούμενο αμάξι.... είχα αλλάξει σε πιο κοντά μόνο τα γρανάζια τις 3-4-5
κάπου έχασα (ταξίδι) κάπου κέρδισα (σε κόντρες)
paradisos- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Αν καποιος μπορει να μου πει πως και που και ποσο κοστιζει να μακρυνουμε ενα κιβωτιο θα με βοηθουσε πολυ.
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Να μακρύνουμε;;; Πίνεις κάτι;;;
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
johnnys έγραψε:Να μακρύνουμε;;; Πίνεις κάτι;;;
Το διάβασα μόλις ξύπνησα και ακόμη γελάω
Beballer- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 492
Join date : 17/04/2009
Ηλικία : 35
Τόπος : Νέα Μάκρη Αττικής και Πάτρα!
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Δεν μιλαω για το GT ρε παιδια
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
Κανένας να ξέρει;
Gregory- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 1306
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 37
Τόπος : Κάντζα
Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων
τελικα εχει βρεθει ακρη; Εχω αρχισει να πιστευω οτι το αδικει παρα πολυ το αμαξι το μακρυ σασμαν του! Αν εμπαινε κατι εστο λιγο πιο κοντο θα εσωζε αρκετα την κατασταση!
adrianlazlow- Αριθμός μηνυμάτων : 27
Join date : 30/05/2014
Σελίδα 3 από 4 • 1, 2, 3, 4
Σελίδα 3 από 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης