Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:27 pm

lolosgp έγραψε:
JOHN4589 έγραψε:λογικο ειναι με μια πιο σκληρη αναρτηση το αυτοκινητο να πηγαινει καλυτερα. βασικα οποιοδηποτε αυτοκινητο καλυτερα θα παει. το θεμα ειναι τι γινεται με την ανεση και με το γκαπα-γκουπα!!! και γι'αυτο δεν νομιζω να υπαρχει λυση!!! Η' σκληρη αναρτηση και γκαπα-γκουπα η' λιγοτερο καλη οδικη συμπεριφορα. Γενικα πιστευω οτι αλλα αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας συνδιαζουν καλυτερα αυτα τα δυο χαρακτηριστικα. Βλεπε ford RS. sirocco RS. Βαζουν την δυναμη πιο καλα κατω!!

παρολο που η kw3 ειναι πιο σκληρη αναρτηση αποσβενει πιο καλα τις ανωμαλιες του δρομου με αποτελεσμα να κοπαναει πολυ λιγοτερο απο οτι η μαμα αναρτηση που τερματιζε με το παραμικρο λογο βαρους του αμαξωματος.....

Σωστοτατο!

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK
avatar
MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:29 pm

Arab έγραψε:
GaTopardos έγραψε:http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html

Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα... Twisted Evil
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια

Gatopardos, ακριβώς με βάση αυτές τις μετρήσεις μιλάω!!!
αν συγκρίνεις χρόνους εισόδου-εξόδου (και ταχύτητες) στις στροφές αυτης τις πίστας του GT μαμά με άλλα μαμά π λες, θα δεις ότι σε αρκετές περιπτώσεις το GT είναι πιο αργό (με τα δεδομένα μαμά ελαστικά κ μαμά ανάρτηση) από άλλα αντίστοιχα αμάξια, αλλά φυσικά κερδίζει σε συνολικό χρόνο λόγω των επιταχύνσεων στις όποιες ευθείες.
αν διαβάσεις τους πίνακες των χρόνων στο τεύχος του GT θα δεις ότι αν κέρδιζε στους επιμέρους χρόνους των στροφών (σε σχέση μ άλλα αμάξια) θα ήταν, τόλμώ να πω, κοντά στην 20άδα.

π.χ. το mx5 είναι συνολικά 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό απ το GT, με το mx5 ομως ν είναι ταχύτερο σε όλες τις επιμέρους στροφές.
φαντάσου πόσο καλύτερο χρόνο θα είχε το GT αν έβγαινε πιο γρήγορα απ τη στροφή, δλδ αν είχε μερικές επεμβάσεις στο στήσιμο.

γ αυτό λέω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η σύγκριση στην πίστα μαμά GT με GT με ανάρτηση

ακριβως εκει ηθελα να καταληξω αλλα με προλαβες ,ατιμεεε Smile
εχεις δικιο να πιστευεις οτι μαμα και τα 2 ,το ενα με αναρτηση θα εγραφε secs πιο κατω.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK
avatar
MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Arab Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:36 pm

ακριβώς Μέγα, secs και όχι απλά δέκατα πιο κάτω!
αυτή είναι και η γνώμη μου.

βέβαια, συνεχίζω να υποστηρίζω ότι γ κάποιον (όποιον) λόγο, το GT έχει κάπως λιγοστή πληροφόρηση της φόρτισης και τροχιάς του μπροστινού μέρους (ακόμη κ μετα τις 4 επεμβάσεις π έχω κάνει στο στήσιμο). λιγοστή σε σχέση με το προχωπικό μου ιδανικό πάντα

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:39 pm

τολμω και εικάζω οτι ισως με μια καλη ευθυγραμμιση να βελτιωθει αυτο που λες.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK
avatar
MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  GaTopardos Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 11:10 pm

Eχει κανεις το τευχος που βαζουν τα Ζ4 35i κ 35is?
Μπορει να ζυγιζουν 1600φευγα αλλα εχουν καλυτερες επιταχυνσεις απο μαμαGT παρολα αυτα μενουν εστω κ ελαχιστα πισω
Βεβαια παιζει κ το θεμα οδηγου που δε ξερω ποιος ειναι στα Ζ4

Eπισης το δημοσιογραφικο της εποχης ηταν με τα Goodyear -αρκετα κατωτερο των Bridgestone -
avatar
GaTopardos
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 350
Join date : 22/05/2009
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  johnnys Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 11:31 pm

Arab έγραψε:
GaTopardos έγραψε:http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html

Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα... Twisted Evil
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια

Gatopardos, ακριβώς με βάση αυτές τις μετρήσεις μιλάω!!!
αν συγκρίνεις χρόνους εισόδου-εξόδου (και ταχύτητες) στις στροφές αυτης τις πίστας του GT μαμά με άλλα μαμά π λες, θα δεις ότι σε αρκετές περιπτώσεις το GT είναι πιο αργό (με τα δεδομένα μαμά ελαστικά κ μαμά ανάρτηση) από άλλα αντίστοιχα αμάξια, αλλά φυσικά κερδίζει σε συνολικό χρόνο λόγω των επιταχύνσεων στις όποιες ευθείες.
αν διαβάσεις τους πίνακες των χρόνων στο τεύχος του GT θα δεις ότι αν κέρδιζε στους επιμέρους χρόνους των στροφών (σε σχέση μ άλλα αμάξια) θα ήταν, τόλμώ να πω, κοντά στην 20άδα.

π.χ. το mx5 είναι συνολικά 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό απ το GT, με το mx5 ομως ν είναι ταχύτερο σε όλες τις επιμέρους στροφές.
φαντάσου πόσο καλύτερο χρόνο θα είχε το GT αν έβγαινε πιο γρήγορα απ τη στροφή, δλδ αν είχε μερικές επεμβάσεις στο στήσιμο.

γ αυτό λέω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η σύγκριση στην πίστα μαμά GT με GT με ανάρτηση
Να σημειωθεί ότι το ΜΧ-5 είναι 100 άλογα λιγότερα... affraid
Είχα ανεβάσει παλιότερα της σελίδες από το περιοδικό.


edit: τους βρήκα http://gteam.forumgreek.com/t186-topic
johnnys έγραψε:Εδώ είναι οι χρόνοι



avatar
johnnys
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 34

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  claus Την / Το Πεμ Μαϊος 30, 2013 3:00 am

iliasGT έγραψε: Για μένα η τοποθέτηση του probeam,του LVFCB και του backbone brace είναι αναγκαία κ απαραίτητη είτε θες να συνεχίσεις στη βελτίωση είτε όχι.Καλό value for money κ αισθητή διαφορά.Η συμπεριφορά του αμαξιού πριν την τοποθέτηση τους σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης πάντα σε κρατούσε μόνιμα σε εγρήγορση λόγω της μαλακής ανάρτησης.Αυτό μεταφράζονταν (σε παρατεταμένες στροφές) στη διαγώνια ταλάντωση κ εαν δεν ήσουν απόλυτα ακριβής με το ανάποδο κατά την έξοδο κ το γκάζι είχες κ την μεταφορά βάρους να σε ξυπνάει.Σίγουρα οταν τοποθετήσεις τα "δεσίματα" βελτιώνονται κάπως τα πράγματα...γίνονται λίγο πιο προβλέψιμα κ προοδευτικά...οπότε η κατάσταση είναι λίγο πιο ομαλή.

Η επόμενη αλλαγή που ήθελα να κάνω ήταν η πίσω αντιστρεπτική, αλλά ήμουν αρκετά επιφυλακτικός αρχικά.Μόλις το αποφάσισα όμως κ την τοποθέτησα είπα γιατί άργησα τόσο Question ...Μεγάλη κ ουσιαστική διαφορά με πριν στο όριο,πιο ουδέτερη κ ασφαλής οδήγηση...ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ'ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ (μιας κ η τιμή του με αυτές τις αλλαγές θα ήταν σχεδόν η ίδια).Αν κάποιος θέλει να δώσει μέχρι 600 ευρώ για βελτίωση οδηγικής συμπεριφοράς κ σύσφιξης πλαισίου διατηρώντας την άνεση της "μαμά" ανάρτησης θεωρώ τα ανωτέρω μια πολύ καλή κ δοκιμασμένη λύση.Επειδή όμως γουστάρουμε ράγες για να ολοκληρωθεί το πακέτο ΠΡΕΠΕΙ να μπούν ή καινούργιες αναρτήσεις ή ελατήρια χαμηλώματος (προσωπικό γούστο αλλά κ οικονομικό).Το GT δείχνει τα κιλάκια του με τη μαμά ανάρτηση η οποία κάνει μόνο για cruising καταστάσεις.Δυστυχώς δεν έχω μπεί σε GT με άλλες αναρτήσεις ή ελατήρια οπότε δεν γνωρίζω.Σίγουρα όμως θα είναι μια μελλοντική αλλαγή.Συμπερασματικά το GT θα έλεγα οτι είναι μια πλατφόρμα που γίνεται όπλο για τους σκληροπυρηνικούς οδηγούς με προσεκτικές αλλαγές κ μπορεί να συναγωνιστεί αμάξια πολύ μεγαλύτερης αξίας.
Probeam, LVFCB , Backbone Brace = δεσιματα ειναι αυτα ??

Πισω αντιστρεπτικη δεν εχει το αμαξι απο μαμα ?? Μονο μπροστα ??


600 Ευρω συνολο το κοστος για ολα αυτα ?

thanks ;-)

claus
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Πεμ Μαϊος 30, 2013 3:43 am

Καλώς τον Λιβανό! Πες μας ρε άνθρωπε κάτι για σένα, για το αμάξι σου. Μπορεις να συστηθείς εδώ http://gteam.forumgreek.com/t4-topic
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Arab Την / Το Πεμ Μαϊος 30, 2013 6:14 pm

claus έγραψε:Probeam, LVFCB , Backbone Brace = δεσιματα ειναι αυτα ??

Πισω αντιστρεπτικη δεν εχει το αμαξι απο μαμα ?? Μονο μπροστα ??


600 Ευρω συνολο το κοστος για ολα αυτα ?

thanks ;-)

έχει πίσω αντιστρεπτική από το εργοστάσιο.
probeam είναι μπάρα ψαλίδιών πίσω, lvfcb είναι ΄μπάρα ενίσχυσης πλαισίου στο μπροστινό μέρος, backbone είναι δέσιμο στο κεντρικό τούνελ απ την κάτω φυσικά πλευρά.
το κόστος θα το δεις στο ddmworks.com

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  iliasGT Την / Το Πεμ Μαϊος 30, 2013 7:50 pm

Προφανώς κ έχει αντιστρεπτική το αμάξι απ'τη μάνα του πίσω.Εγώ μιλάω για aftermarket αντιστρεπτική...της ZOK http://www.ddmworks.com/SolsticeSky-FE3-ZOk-Rear-Sway-Bar_p_147.html
Να ξέρεις μιας κ έχω αλλάξει κ αναρτήσεις (Weitec) το αμάξι αλλάζει δραματικά οδική συμπεριφορά προς το καλύτερο...κ εννοείτε να αλλάξεις κ ρυθμίσεις σε camber....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την iliasGT στις Παρ Ιουλ 19, 2013 4:28 pm, 1 φορά
avatar
iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 474
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 30

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  claus Την / Το Τετ Ιουν 05, 2013 12:19 am

Arab έγραψε:
claus έγραψε:Probeam, LVFCB , Backbone Brace = δεσιματα ειναι αυτα ??
Πισω αντιστρεπτικη δεν εχει το αμαξι απο μαμα ?? Μονο μπροστα ??
600 Ευρω συνολο το κοστος για ολα αυτα ?
thanks ;-)
έχει πίσω αντιστρεπτική από το εργοστάσιο.
probeam είναι μπάρα ψαλίδιών πίσω, lvfcb είναι ΄μπάρα ενίσχυσης πλαισίου στο μπροστινό μέρος, backbone είναι δέσιμο στο κεντρικό τούνελ απ την κάτω φυσικά πλευρά.
το κόστος θα το δεις στο ddmworks.com
OK thanks, εδω ειμαστε:



Solstice/Sky Brace Bundle
http://www.ddmworks.com/SolsticeSky-Brace-Bundle-_p_302.html

Backbone
stiffens up short section height "U" channel and making the chassis stiffer
allows suspension to work better and not twist as much
30% improvement over stock

Probeam
gives a more solid platform for the suspension, greatly improving the ride quality

LVFCB "Venom Brace"
Simple but very effective, front chassis brace.


364 - 454 Dollars, αναλογα με το τι παρεις !!!

claus
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης