Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Arab Την / Το Τρι Νοε 08, 2011 9:21 pm

γ ν ξεφεύγουμε κ λίγο από τα τρέχοντα...(π προσωπικά με έχουν κάνει ν οδηγώ το GT μια φορά το μήνα..)

θα θελα γνώμες όσων ενδιαφέρονται ν τις δώσουν

πολλά έχουν ειπωθεί γ την οδική συμπεριφορά του GT, ιδιαίτερα γ το "στρίβειν".
γενικά υπάρχει μια διχογνωμία γ το κατα πόσον το GT είναι αποτελεσματικό στις στροφές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα παρόμοιας τιμής ή κ ιπποδύναμης. κ οφείλω να ομολογήσω ότι σε σχέση με άλλα αμάξια π έχω οδηγήσει, υπάρχουν μερικά δίκια σ αυτά π λέγονται.

οι προδιαγραφές είναι κορυφαίες, δλδ

υδραυλική και ΟΧΙ ηλεκτρική κρεμαγέρα
διπλα ψαλίδια γύρω γύρω
κατανομή σχεδόν 50-50
εμπρός κινητήρας-πίσω κίνηση
μπλοκέ διαφορικό
σχετικά μεγάλο μεταξόνιο (μεγαλύτερο από Carrera)
μεγάλα μετατρόχια, με το πίσω μεγαλύτερο του μπροστινού (επίσης μεγαλύτερα από Carrera)
πολύ καλά αμορτισέρ (γνώμη μου)
αρκούντως μεγάλοι και φαρδοί τροχοι με πολύ καλές διαστάσεις ελαστικών

πού λοιπόν μπορεί να οφείλεται αυτή η ΜΗ κορυφαία οδική συμπεριφορά?? τα specs μιλάνε γ σχεδόν κ@υλωτικές προδιαγραφές...

1. ελατήρια. γνωμη μου, με ελατήρια χαμηλώματος κερδίζει επιπλέον πόντους οδηγικά το αμάξι. θα είχε ενδιαφέρον ν δούμε δυο GT μαμά, με μόνη διαφορα το ένα μαμα ελατήρια, το άλλο με κάποια aftermarket σε γύρο πίστας (ceteris paribus φυσικά)
2. τύπος κρεμαγέρας. μήπως η κρεμαγέρα μας δεν είναι αντάξια του GT???? καμία βέβαια λύση δεν νομίζω ότι θα βγει ποτέ, ΑΝ αυτή θεωρηθεί υπαίτια
3. θέση οδηγού. κοιτάζωντας σε σχέση με τα περισσότερα πισωκίνητα, στο GT καθόμαστε σχεδόν ΠΑΝΩ στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα μεγάλο μήκος κρεμαγέρας (έχει σχέση με την αίσθηση) κ ταυτόχρονα αποκοπή (λόγω απόστασης) από το μπροστινό σύστημα, κ "ένωση" του οδηγού με τον πίσω άξονα, ο οποίος όμως δίνει αίσθηση πρόσφυσης κ όχι κατεύθυνσης (σε νορμάλ οδήγηση εννοώ, ΟΧΙ σε drift)
4. ακαμψία πλαισίου... λόγω roadster, λόγω τεχνικής κατασκευής?? υπάρχουν λύσεις (π.χ. DDM backbone, probeam) π ίσως δίνουν κάτι εδώ
5. επιλογή εργοστασιακών ελαστικών ειδικά για μπροστά??
6. ντουέτο κινητήρα και κιβωτίου?? δλδ μακρύ κιβώτιο π δίνει 2 διαστάσεις στο GT με δεδομένη την επιλεγμένη σχέση (από no boost σε full boost, δλδ π.χ. σε μια στροφή έχεις να επιλέξεις μεταξύ τρίτης κοντά κόφτη π δεν φτάνει από είσοδο σε έξοδο ή 4ης π όμως είσαι κρεμασμένος στις μεσαίες γτ είναι μακριά, με αποτέλεσμα να τουρμπίζει απότομα στην έξοδο). κινητήρα π δεν δίνει γραμμική ροπή αλλά είναι σαν vtec στις μισές στροφές, με αποτέλεσμα να δίνει πολλή δύναμη κ απότομα, προκαλώντας είτε υπο είτε υπερ-στροφη, αναλόγως των συνθηκών..


δεν ξέρω αν κάποιος έχει ψαχτεί κ έχει βρει απαντήσεις ή αν έχει κάποιες άλλες ιδέες.

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Τρι Νοε 08, 2011 9:36 pm

ολα αυτα που λες ειναι ορθα κατ'εμε.
Θα ελεγα οτι με αλλη αναρτηση το GT γινεται ενα καλο εργαλειο για στριψιμο με μονη ενσταση πλεον το τελευταιο σου σχολιο για το σασμαν,οπου ενα 6αρι μαλλον θα εξαλειφε αυτο που ορθα περιγραφεις.βλ 2α και 3η θα ελεγα ομως εγω και οχι 3η με 4η διοτι ηδη εκει τα χλμ ειναι 120+
τα δεσιματα εχουν πρωταγωνιστικο ρολο.

ισως αν ηταν λιγο πιο ελαφρυ να εδινε καλυτερο feedback.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  msgt Την / Το Τρι Νοε 08, 2011 9:53 pm

οσον αφορα το φαρδος του αυτοκινητου ,ειμασταν μια μερα με αλοπεριντ πορσε 4σ και εγω φυσικα, μπροστα το πορσ πισω ο αλοπεριντ και το πορσε χανονταν απο το οπτικο πεδιο μου ,τωρα νομιζω οτι ηα αναρτηση μαμα ειναι ποοοοοολυ καλυτερη απο το να βαλεις ελατηρια χαμηλωματος,ατο λεω γιατι το δικο μου απο την πρωτη μερα φοραει ελατηρια χαμηλωματος Hr ,τα ειχα παρει πριν παρω το αμαξι ,και μολις μπηκα στου αλοπεριντ το αμαξι μερα με την νυχτα ..
μετα ελατηρια χαμηλωματος το αμαξι κανει πολυ νευρικα σκαμπανευασματα ειδικα το μπροστινο μερος ,ενω η μαμα αναρτηση δουλευει ομαλα ..
αλλα απο ομορφια ειναι ετη μπροστα χαμηλωμενο ,αναλογος τι ζηταει ο κα8εις

msgt
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 171
Join date : 11/11/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  gio Την / Το Τρι Νοε 08, 2011 10:33 pm

Arab έγραψε:
πολλά έχουν ειπωθεί γ την οδική συμπεριφορά του GT, ιδιαίτερα γ το "στρίβειν".
γενικά υπάρχει μια διχογνωμία γ το κατα πόσον το GT είναι αποτελεσματικό στις στροφές σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα παρόμοιας τιμής ή κ ιπποδύναμης. κ οφείλω να ομολογήσω ότι σε σχέση με άλλα αμάξια π έχω οδηγήσει, υπάρχουν μερικά δίκια σ αυτά π λέγονται.

Για ποια αυτοκινητα δλδ εχουν ειπωθει κ απο ποιους ?
Ποια εχεις οδηγησει κ βρισκεις δικιο ?

gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Arab Την / Το Τρι Νοε 08, 2011 11:39 pm

gio έγραψε:Για ποια αυτοκινητα δλδ εχουν ειπωθει κ απο ποιους ?
Ποια εχεις οδηγησει κ βρισκεις δικιο ?

το πλέον κλασικό παράδειγμα είναι το mx5 (το έχω οδηγήσει).
επίσης, το λένε κ γ το s2k (το έχω οδηγήσει).
350z & BMW Z4, golf gti κ σία του group, megane rs (δεν τα έχω οδηγήσει).
τέλος σε σχέση με S3, Scirroco & evo VIII (τα έχω οδηγήσει)

προσοχή, σε πολλές των περιπτώσεων, δεν πρόκειται γ απευθείας συγκριτικό, αλλά βγαίνει από επιμέρους χρόνους σε πίστα (π.χ. Σερρών π το έχω ψάξει λίγο) κ συμφραζόμενα
τα λένε: ο κόσμος π έχει kappa, υπάρχει κ ανάλογο τόπικ σε άλλα sites, οι "δημοσιογράφοι" -πρόσεξες τα εισαγωγικά ε?- του ειδικού τύπου, κ όπως είπα, είναι δική μ αίσθηση κ γνώμη. ακόμη κ το ibiza 1.4 16v π οδηγούσα, είχε άλλη αίσθηση στις πολύ κλειστές στροφές.
πρόσεξε: δεν λέω ότι ήταν πιο αποτελεσματικό, λέω άλλη αίσθηση, ειδικά του μπροστινού μέρους!

τέλος, δεν είπα ότι ισχυεί, είπα τι με έχει προβληματίσει εμένα, όχι τι θεωρώ καθολικό νόμο...ανταρτή, ξεδιάντροπε, εριστικές τύπε funhaha2

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  GaTopardos Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 2:29 am

Θα ελεγα οτι εχει τη ταση να εμφανιζει υποστροφη κ υπερστροφη με αυτη τη σειρα σχετικα νωρις δινοντας μια αισθηση ανασφαλειας,ωστοσο διορθωνονται σχετικα ευκολα.
Σε σχεση με το S που ειχα εχει καλυτερη αισθηση κρεμαγιερας αν και λιγοτερο αμεση-που δεν ειναι κακο στις μεγαλες ταχ.-ενω το κιβωτιο εχει διττη κλιμακωση.Θα προτιμουσα τη συμπεριφορα του GT σε δημοσιο δρομο εναντι του S οποιαδηποτε στιγμη,μαμα με μαμα παντα.Για μια κλειστη πιστα οπως των μεγαρων ισως προτιμουσα το S αλλα αυτο ειναι κατι τελειως διαφορετικο.
Πιστευω οτι σε φιλοσοφια ακολουθει αυτο της μινι κορβετ 6ης γενιας που (απο οτι διαβαζω) ειναι ενα αριστο σπορ αμαξι παλαιας σχολης στο οποιο το στριβεις εσυ αυτο και οχι αυτο εσενα.
Το θεμα ειναι οτι οι αγοραστες της κατηγοριας sky-Gt συχνα αγοραζουν το αυτοκινητο τους ως ενα κ μοναδικο και μια αναρτηση τραπεζι που θα του εδινε ξεκαθαρο χαρακτηρα δεν ηταν το επιθυμητο.Η αναρτηση που φοραει πιστευω ειναι συνειδητος συμβιβασμος και ισως να αδικει κ το πλαισιο λιγο το οποιο ειναι αρκετα ψαγμενο και ακριβο σχεδιαστικα.
Παρολα τα μειονεκτηματα της εργοστασιακης αναρτησης σε καλη ασφαλτο,το GT ,οπως και η μεγαλη του αδελφη, ειναι αυτοκινητα οδηγου οχι με την εννοια της οδηγικης ευχαριστησης (βλ.mx5) που παιρνεις κυνηγωντας τα στο οριο-περισσοτερο τρομαρα θα ελεγα-αλλα με την εννοια της προσπαθειας που πρεπει να καταβαλεις.Απλα η ολη συνταγη με τη μαλακη αναρτηση(που προστατευει κ το πλαισιο στους ελληνικους κατσικοδρομους) μπερδευει τα πραγματα ενιοτε κ τους ''δημοσιογραφους''...

GaTopardos
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 350
Join date : 22/05/2009
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  gio Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 4:05 am

[quote="Arab"]
gio έγραψε:

το πλέον κλασικό παράδειγμα είναι το mx5 (το έχω οδηγήσει).
επίσης, το λένε κ γ το s2k (το έχω οδηγήσει).
350z & BMW Z4, golf gti κ σία του group, megane rs (δεν τα έχω οδηγήσει).
τέλος σε σχέση με S3, Scirroco & evo VIII (τα έχω οδηγήσει)

προσοχή, σε πολλές των περιπτώσεων, δεν πρόκειται γ απευθείας συγκριτικό, αλλά βγαίνει από επιμέρους χρόνους σε πίστα (π.χ. Σερρών π το έχω ψάξει λίγο) κ συμφραζόμενα
τα λένε: ο κόσμος π έχει kappa, υπάρχει κ ανάλογο τόπικ σε άλλα sites, οι "δημοσιογράφοι" -πρόσεξες τα εισαγωγικά ε?- του ειδικού τύπου, κ όπως είπα, είναι δική μ αίσθηση κ γνώμη. ακόμη κ το ibiza 1.4 16v π οδηγούσα, είχε άλλη αίσθηση στις πολύ κλειστές στροφές.
πρόσεξε: δεν λέω ότι ήταν πιο αποτελεσματικό, λέω άλλη αίσθηση, ειδικά του μπροστινού μέρους!

τέλος, δεν είπα ότι ισχυεί, είπα τι με έχει προβληματίσει εμένα, όχι τι θεωρώ καθολικό νόμο...ανταρτή, ξεδιάντροπε, εριστικέ τύπε funhaha2

εεεεετσιιιι.....ειδες πως μαζευτηκες??? :-() lol!
Εν πολλοις συμφωνω με τον Billy απο πανω....το πας...δεν σε παει...
Απο ιδια εμπειρια,με το Ζ4 (προηγουμενο) καμμια σχεση,το καινουργιο δεν το εχω οδηγησει,
για S2000 συμφωνω με Billy,για MX5 εχμμμ...μπαα...το καλυτερο κατ΄εμε ηταν του 92 με το μπλοκε,
πολυ παιχνιδιαρικο,χωρις δυναμη,αλλα κ ελαφρυ...
Ολα τ'αλλα π αναφερεις ειναι αλλης κατηγοριας αυτοκινητα κ εκτος συγκρισης κατ'εμε παντα!!


gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Arab Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 5:17 am

σε παλιότερο ποστάρισμα έχω αναφερθεί στις αρετές της μαμάς ανάρτησης κ το πώς αυτή είναι πιο φιλική στον μέσο κπρος τα κάτω οδηγό, καθώς με πιο σκληρή ανάρτηση σε κυνηγημένη διαδρομή βγαίνεις με ένα κλικ ανάποδο.
όμως, πρόθεσή μου δεν είναι ν αξιολογήσω το αυτοκίνητο σε νορμαλ συνθήκες, αλλά σε συνθήκης κυνηγητού.
εμένα προσωπικά, αυτό π κάπως με χαλάει είναι το ότι δεν "νιώθω" όσο θα ήθελα το μπροστινό μέρος. δεν νιώθω δλδ τον μπροστινό άξονα να φορτίζεται ώστε να λάβω πληροφόρηση γ το εμπρός μέρος.
το ίδιο πράγμα όμως με φτιάχνει, κοιτώντας το από άλλη πλευρά: η αίσθηση του πίσω μέρους που στρίβει, γτ εκεί πάνω κάθομαστε, είναι ανατριχιαστική εμπειρία.

Gio, όπως είπα, "κρίνω" αμάξια παρόμοιας ιπποδύναμη ή/και τιμής κι όχι κατηγορίας.

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  gio Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 6:01 am

Arab έγραψε:
εμένα προσωπικά, αυτό π κάπως με χαλάει είναι το ότι δεν "νιώθω" όσο θα ήθελα το μπροστινό μέρος. δεν νιώθω δλδ τον μπροστινό άξονα να φορτίζεται ώστε να λάβω πληροφόρηση γ το εμπρός μέρος.
Ειναι η αισθηση που εχεις οταν οδηγεις προσθιοκινητα αυτοκινητα ή κ τετρακινητα,
με πιο πολυ βαρος εμπρος.
Μπορεις να φορτιζεις περισσοτερο το εμπρος μερος,αλλαζοντας το στυλ οδηγησης.

Arab έγραψε:
Gio, όπως είπα, "κρίνω" αμάξια παρόμοιας ιπποδύναμη ή/και τιμής κι όχι κατηγορίας.
Ναι ρε φιλε,αλλα στο στριβειν παιζει ρολο η κατηγορια-διαταξη,
στην ιδια ιπποδυναμη κ περιπου τιμη ειναι κ το ΚΤΜ X-Bow...τι να λεει?

gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 4:15 pm

συμφωνω με τους προλαλησαντες σε μεγαλο βαθμο.
Το GT το πας ΔΕΝ σε παει..οπως πχ ενα mx5.Einai πιο συμμετοχικο θα ελεγα η ακομα καλυτερα οταν του βαλεις και αλογα πανω πχ 300+ τοτε πιασε τον ταυρο απο τα κερατα να τον δαμασεις,αν τα καταφερεις θα εχεις "ονειρωξη"..! Very Happy

Τωρα,επειδη ειχα mx5 1.8 toy 2001 μαμα με 146 αλογα θα ελεγα πως ειναι το πανεπιστημιο της πισω κινησης...ασφαλες να κανεις οτι θες κ να μαθεις...!αργοτερα του εβαλα supercharger και πηγε 240 αλογα και παλι ηταν ευκολο,ομως το μικρο βαρος το βοηθα να εχει γρηγορες αντιδρασεις .
Οταν αποφοιτησεις απο το "πανεπιστημιο" ειναι η ωρα για real life πχ ενα πισωκινητο με αρκετα αλογα.

Οσον αφορα την μαμα αναρτηση,θα ψιλο-διαφωνησω με τον arab,ειναι μονο για δρομο ευθεια και τιποτα αλλο!
Ειναι πολυ μαλακη με πολλες ταλαντωσεις και κανει το αμαξι να γερνει πολυ.
Κυριως σε παρατεταμενες καμπες,σχετικα κλειστες ομως,καταλαβαινεις την ταλαντωση σε διαγωνιο αξονα πχ μπρος αριστερα με πισω δεξια σε αριστερη στροφη και αναποδα!Κατι τετοιο δεν προσιδει πρωτιστως αισθημα ασφαλειας.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 5:38 pm

Όταν τύχει και το κυνηγήσω σε στροφή κάνω προσευχή. Μέγαρα το πήγαινα τάπα και το ένιωθα το αμάξι βάρκα. Μετά μπήκα στου Γιώργου (lolosgp) που φοράει kw3 και το αμάξι πήγαινε τρένο, λες και είχα μπεί σε άλλο αυτοκίνητο....

Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Τετ Νοε 09, 2011 5:48 pm

...καπως ετσι ενιωσα και εγω οταν εβαλα την kwv3 πανω ..

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  lolosgp Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 6:26 am

....οντως η kw3 μεταμορφωσε το αμαξι, διαβαζοντας το δρομο και δινοντας του καλη αισθηση και σιγουρια στις στροφες. η μαμα αναρτηση ειναι απλα τραγικη...... affraid
συγκριτικα με το mx5 mk2 υστερει λιγο το Opel, πιστευω πως το στησιμο που εχει το mx5 δεν το εχει κανενα αμαξι της κατηγοριας. Ουτως η αλλως φημιζεται για την οδηγικη του συμπεριφορα......το δικο μας θελει λιγο δαμασμα οπως λεει και ο μεγας.... Twisted Evil

lolosgp
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 366
Join date : 14/04/2009

http://<a href="http://www.imagebam.com/image/4fd1d034725511" ta

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  JOHN4589 Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:05 am

λογικο ειναι με μια πιο σκληρη αναρτηση το αυτοκινητο να πηγαινει καλυτερα. βασικα οποιοδηποτε αυτοκινητο καλυτερα θα παει. το θεμα ειναι τι γινεται με την ανεση και με το γκαπα-γκουπα!!! και γι'αυτο δεν νομιζω να υπαρχει λυση!!! Η' σκληρη αναρτηση και γκαπα-γκουπα η' λιγοτερο καλη οδικη συμπεριφορα. Γενικα πιστευω οτι αλλα αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας συνδιαζουν καλυτερα αυτα τα δυο χαρακτηριστικα. Βλεπε ford RS. sirocco RS. Βαζουν την δυναμη πιο καλα κατω!!

JOHN4589
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 216
Join date : 03/08/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  johnnys Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 3:58 pm

lolosgp έγραψε:στις στροφες. η μαμα αναρτηση ειναι απλα τραγικη...... affraid
+10000000

johnnys
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 34

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  iliasGT Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 4:10 pm

Το GT πιστεύω είναι ένα αμάξι που εαν η GM το "πρόσεχε" λίγο παραπάνω σε συγκεκριμένους τομείς (μαλακή ανάρτηση,πορτπαγκαζ,φρένα) θα ήταν ονειρικό.Ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας μιας κ λογικά αυτό το κουτσούρεμα σ'αυτούς τους τομείς έγινε καθαρά για να είναι πιο προσιτό,οικονομικό.Αρκετά μελανά σημεία βελτιώνονται σχετικά εύκολα κ οικονομικά.Άλλα πάλι πρέπει να βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη για να σου ανοίξουν οι πόρτες του Παραδείσου (hardcore καταστάσεις).Όπως κ να'χει όμως το κοινό για το οποίο προορίζεται είναι απαιτητικό Twisted Evil Οπότε....οσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά αν θυμηθώ το πώς συμπεριφέρονταν πριν κ μετά των μικρών αλλαγών που έχω κάνει είμαι αρκετά ευχαριστημένος.Το τιμόνι έχει μια βαριά αίσθηση κ η πληροφόρηση είναι αρκετά καλή (θεωρώ το τιμόνι κ την πληροφόρηση του RX-8 σχεδόν κορυφαία).Όπως αναφέρθηκε κ στα προηγούμενα posts κάθεσαι στον πίσω άξονα κ αποκόβεσαι κάπως απ'τον μπροστά.Μακάρι να ήταν μόνο αυτό αλλά δεν είναι...Η συνταγή του GT όπως είπε κ ο Arab είναι για top γλυκό αλλά αρχικά σε φοβίζει κ δεν το πολύ ζορίζεις.Όταν αρχίζεις κ μαθαίνεις τις παραξενιές του είναι σαν να ανακαλύπτεις τον κόσμο Laughing Όταν όμως το συνηθίσεις ζητάς κάτι παραπάνω οδηγικά το οποίο δεν μπορεί να στο προσφέρει εαν δεν έχεις εντρυφίσει ή θα στο προσφέρει με την ψυχή στο στόμα.Γνωρίζεις οτι αν το πιέσεις στη στροφή θα μπεί...αλλά θα πρέπει να ξέρεις πόσο θα το πιέσεις γιατί δεν σε προειδοποιεί κ εύκολα θα σε πιάσει αδιάβαστο (κοινώς θα χάσεις τη μαγκιά σου).Το αμάξι με το οποίο μπορώ να το παραλληλίσω όσον αφορά την αίσθηση που σου δίνει στο όριο είναι το RX-7 (ίσως κ να είμαι λίγο υπερβολικός).Πάντως θέλει χέρια...ούτε EVO είναι ούτε S3 που τα πας πολύ γρήγορα κ με το ένα χέρι.Είναι πισωκίνητο, fun to drive,με ροπή που μετά τις 2500 σαλ σπάει για πλάκα την πρόσφυση σε ελληνικούς δρόμους. Το κιβώτιο ταχυτήτων κ εγώ θα το προτιμούσα 6αρι αλλά Rolling Eyes Για μένα η τοποθέτηση του probeam,του LVFCB και του backbone brace είναι αναγκαία κ απαραίτητη είτε θες να συνεχίσεις στη βελτίωση είτε όχι.Καλό value for money κ αισθητή διαφορά.Η συμπεριφορά του αμαξιού πριν την τοποθέτηση τους σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης πάντα σε κρατούσε μόνιμα σε εγρήγορση λόγω της μαλακής ανάρτησης.Αυτό μεταφράζονταν (σε παρατεταμένες στροφές) στη διαγώνια ταλάντωση κ εαν δεν ήσουν απόλυτα ακριβής με το ανάποδο κατά την έξοδο κ το γκάζι είχες κ την μεταφορά βάρους να σε ξυπνάει.Σίγουρα οταν τοποθετήσεις τα "δεσίματα" βελτιώνονται κάπως τα πράγματα...γίνονται λίγο πιο προβλέψιμα κ προοδευτικά...οπότε η κατάσταση είναι λίγο πιο ομαλή.Η επόμενη αλλαγή που ήθελα να κάνω ήταν η πίσω αντιστρεπτική, αλλά ήμουν αρκετά επιφυλακτικός αρχικά.Μόλις το αποφάσισα όμως κ την τοποθέτησα είπα γιατί άργησα τόσο Question ...Μεγάλη κ ουσιαστική διαφορά με πριν στο όριο,πιο ουδέτερη κ ασφαλής οδήγηση...ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ'ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ (μιας κ η τιμή του με αυτές τις αλλαγές θα ήταν σχεδόν η ίδια).Αν κάποιος θέλει να δώσει μέχρι 600 ευρώ για βελτίωση οδηγικής συμπεριφοράς κ σύσφιξης πλαισίου διατηρώντας την άνεση της "μαμά" ανάρτησης θεωρώ τα ανωτέρω μια πολύ καλή κ δοκιμασμένη λύση.Επειδή όμως γουστάρουμε ράγες για να ολοκληρωθεί το πακέτο ΠΡΕΠΕΙ να μπούν ή καινούργιες αναρτήσεις ή ελατήρια χαμηλώματος (προσωπικό γούστο αλλά κ οικονομικό).Το GT δείχνει τα κιλάκια του με τη μαμά ανάρτηση η οποία κάνει μόνο για cruising καταστάσεις.Δυστυχώς δεν έχω μπεί σε GT με άλλες αναρτήσεις ή ελατήρια οπότε δεν γνωρίζω.Σίγουρα όμως θα είναι μια μελλοντική αλλαγή.Συμπερασματικά το GT θα έλεγα οτι είναι μια πλατφόρμα που γίνεται όπλο για τους σκληροπυρηνικούς οδηγούς με προσεκτικές αλλαγές κ μπορεί να συναγωνιστεί αμάξια πολύ μεγαλύτερης αξίας.

iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 474
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 30

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 4:49 pm

Ωραία τα λες ρε φίλε, αλλά έλα και σε κανά meeting να μας τα πείς και απο κοντά. Τόσο καιρό Αθήνα, κρίμα....

Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  iliasGT Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 5:04 pm

Kagem έγραψε:Ωραία τα λες ρε φίλε, αλλά έλα και σε κανά meeting να μας τα πείς και απο κοντά. Τόσο καιρό Αθήνα, κρίμα....
Tony την Τετάρτη όπου κ να κανονίσετε είμαι μέσα απο τώρα.Υπόσχομαι!!!Απ'το πουθενα κάθονταν κάτι άκυρα σκηνικά...κ δεν μπορούσα...θα στα πώ απο κοντά

iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 474
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 30

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 5:12 pm

Εμ, λες τόσα που έχεις βάλει και θέλω να πηδήξω μέσα στο αμάξι (χωρίς παρεξήγηση). Όντως είναι κρίμα να έχεις έρθει απο επαρχία και να μην έρθεις σε meeting, χθες ας πούμε πήγαμε πάνω Βασιλόπουλο 7 gt και ένα solstice και ήταν πάνω 200 αμάξια? 300 αμάξια? Μπορεί να λέω και λίγα. Και μπορεί και 1000 άτομα κόσμος, κάργα κοντροστέκι και πατήματα συνέχεια, είναι ωραία φάση και έχει χαβαλέ, έλα την άλλη Τετάρτη αν μπορείς....

Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  iliasGT Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 5:17 pm

Kagem έγραψε:Εμ, λες τόσα που έχεις βάλει και θέλω να πηδήξω μέσα στο αμάξι (χωρίς παρεξήγηση). Όντως είναι κρίμα να έχεις έρθει απο επαρχία και να μην έρθεις σε meeting, χθες ας πούμε πήγαμε πάνω Βασιλόπουλο 7 gt και ένα solstice και ήταν πάνω 200 αμάξια? 300 αμάξια? Μπορεί να λέω και λίγα. Και μπορεί και 1000 άτομα κόσμος, κάργα κοντροστέκι και πατήματα συνέχεια, είναι ωραία φάση και έχει χαβαλέ, έλα την άλλη Τετάρτη αν μπορείς....
Tony έχεις δίκιο.Είμαι γκαντέμης ώρες ώρες.Έχεις p.m. Παιδιά sorry για τα off topic.

iliasGT
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 474
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 30

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 5:35 pm

...κανα πατημα με το καρο το δικο μας εγινε?
απαντα στο σχετικο τοπικ/.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  GaTopardos Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:01 pm

http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html

Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα... Twisted Evil
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια

GaTopardos
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 350
Join date : 22/05/2009
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  lolosgp Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:03 pm

JOHN4589 έγραψε:λογικο ειναι με μια πιο σκληρη αναρτηση το αυτοκινητο να πηγαινει καλυτερα. βασικα οποιοδηποτε αυτοκινητο καλυτερα θα παει. το θεμα ειναι τι γινεται με την ανεση και με το γκαπα-γκουπα!!! και γι'αυτο δεν νομιζω να υπαρχει λυση!!! Η' σκληρη αναρτηση και γκαπα-γκουπα η' λιγοτερο καλη οδικη συμπεριφορα. Γενικα πιστευω οτι αλλα αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας συνδιαζουν καλυτερα αυτα τα δυο χαρακτηριστικα. Βλεπε ford RS. sirocco RS. Βαζουν την δυναμη πιο καλα κατω!!

παρολο που η kw3 ειναι πιο σκληρη αναρτηση αποσβενει πιο καλα τις ανωμαλιες του δρομου με αποτελεσμα να κοπαναει πολυ λιγοτερο απο οτι η μαμα αναρτηση που τερματιζε με το παραμικρο λογο βαρους του αμαξωματος.....

lolosgp
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 366
Join date : 14/04/2009

http://<a href="http://www.imagebam.com/image/4fd1d034725511" ta

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  Arab Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:26 pm

GaTopardos έγραψε:http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html

Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα... Twisted Evil
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια

Gatopardos, ακριβώς με βάση αυτές τις μετρήσεις μιλάω!!!
αν συγκρίνεις χρόνους εισόδου-εξόδου (και ταχύτητες) στις στροφές αυτης τις πίστας του GT μαμά με άλλα μαμά π λες, θα δεις ότι σε αρκετές περιπτώσεις το GT είναι πιο αργό (με τα δεδομένα μαμά ελαστικά κ μαμά ανάρτηση) από άλλα αντίστοιχα αμάξια, αλλά φυσικά κερδίζει σε συνολικό χρόνο λόγω των επιταχύνσεων στις όποιες ευθείες.
αν διαβάσεις τους πίνακες των χρόνων στο τεύχος του GT θα δεις ότι αν κέρδιζε στους επιμέρους χρόνους των στροφών (σε σχέση μ άλλα αμάξια) θα ήταν, τόλμώ να πω, κοντά στην 20άδα.

π.χ. το mx5 είναι συνολικά 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό απ το GT, με το mx5 ομως ν είναι ταχύτερο σε όλες τις επιμέρους στροφές.
φαντάσου πόσο καλύτερο χρόνο θα είχε το GT αν έβγαινε πιο γρήγορα απ τη στροφή, δλδ αν είχε μερικές επεμβάσεις στο στήσιμο.

γ αυτό λέω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η σύγκριση στην πίστα μαμά GT με GT με ανάρτηση

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Νοε 10, 2011 9:26 pm

GaTopardos έγραψε:http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html

Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα... Twisted Evil
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια

και εγω ηθελα να βαλω αυτο link χτες αλλα δεν το εβαλα επειδη το s2k ειχε κανει τον χρονο πριν πολλα χρονια εκει,ενω το gt πιο προσφατα και καποιος μπορει να πει δεν ειναι ιδιες οι συνθηκες,αλλα γενικα ισχυει ΙΜΗΟ οτι τα καταφερε μια χαρα για μαμα gt.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 2 1, 2  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης