Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
+7
lolosgp
Kagem
GaTopardos
gio
msgt
MEGAS
Arab
11 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
lolosgp έγραψε:JOHN4589 έγραψε:λογικο ειναι με μια πιο σκληρη αναρτηση το αυτοκινητο να πηγαινει καλυτερα. βασικα οποιοδηποτε αυτοκινητο καλυτερα θα παει. το θεμα ειναι τι γινεται με την ανεση και με το γκαπα-γκουπα!!! και γι'αυτο δεν νομιζω να υπαρχει λυση!!! Η' σκληρη αναρτηση και γκαπα-γκουπα η' λιγοτερο καλη οδικη συμπεριφορα. Γενικα πιστευω οτι αλλα αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας συνδιαζουν καλυτερα αυτα τα δυο χαρακτηριστικα. Βλεπε ford RS. sirocco RS. Βαζουν την δυναμη πιο καλα κατω!!
παρολο που η kw3 ειναι πιο σκληρη αναρτηση αποσβενει πιο καλα τις ανωμαλιες του δρομου με αποτελεσμα να κοπαναει πολυ λιγοτερο απο οτι η μαμα αναρτηση που τερματιζε με το παραμικρο λογο βαρους του αμαξωματος.....
Σωστοτατο!
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
Arab έγραψε:GaTopardos έγραψε:http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html
Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα...
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια
Gatopardos, ακριβώς με βάση αυτές τις μετρήσεις μιλάω!!!
αν συγκρίνεις χρόνους εισόδου-εξόδου (και ταχύτητες) στις στροφές αυτης τις πίστας του GT μαμά με άλλα μαμά π λες, θα δεις ότι σε αρκετές περιπτώσεις το GT είναι πιο αργό (με τα δεδομένα μαμά ελαστικά κ μαμά ανάρτηση) από άλλα αντίστοιχα αμάξια, αλλά φυσικά κερδίζει σε συνολικό χρόνο λόγω των επιταχύνσεων στις όποιες ευθείες.
αν διαβάσεις τους πίνακες των χρόνων στο τεύχος του GT θα δεις ότι αν κέρδιζε στους επιμέρους χρόνους των στροφών (σε σχέση μ άλλα αμάξια) θα ήταν, τόλμώ να πω, κοντά στην 20άδα.
π.χ. το mx5 είναι συνολικά 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό απ το GT, με το mx5 ομως ν είναι ταχύτερο σε όλες τις επιμέρους στροφές.
φαντάσου πόσο καλύτερο χρόνο θα είχε το GT αν έβγαινε πιο γρήγορα απ τη στροφή, δλδ αν είχε μερικές επεμβάσεις στο στήσιμο.
γ αυτό λέω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η σύγκριση στην πίστα μαμά GT με GT με ανάρτηση
ακριβως εκει ηθελα να καταληξω αλλα με προλαβες ,ατιμεεε
εχεις δικιο να πιστευεις οτι μαμα και τα 2 ,το ενα με αναρτηση θα εγραφε secs πιο κατω.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
ακριβώς Μέγα, secs και όχι απλά δέκατα πιο κάτω!
αυτή είναι και η γνώμη μου.
βέβαια, συνεχίζω να υποστηρίζω ότι γ κάποιον (όποιον) λόγο, το GT έχει κάπως λιγοστή πληροφόρηση της φόρτισης και τροχιάς του μπροστινού μέρους (ακόμη κ μετα τις 4 επεμβάσεις π έχω κάνει στο στήσιμο). λιγοστή σε σχέση με το προχωπικό μου ιδανικό πάντα
αυτή είναι και η γνώμη μου.
βέβαια, συνεχίζω να υποστηρίζω ότι γ κάποιον (όποιον) λόγο, το GT έχει κάπως λιγοστή πληροφόρηση της φόρτισης και τροχιάς του μπροστινού μέρους (ακόμη κ μετα τις 4 επεμβάσεις π έχω κάνει στο στήσιμο). λιγοστή σε σχέση με το προχωπικό μου ιδανικό πάντα
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
τολμω και εικάζω οτι ισως με μια καλη ευθυγραμμιση να βελτιωθει αυτο που λες.
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
Eχει κανεις το τευχος που βαζουν τα Ζ4 35i κ 35is?
Μπορει να ζυγιζουν 1600φευγα αλλα εχουν καλυτερες επιταχυνσεις απο μαμαGT παρολα αυτα μενουν εστω κ ελαχιστα πισω
Βεβαια παιζει κ το θεμα οδηγου που δε ξερω ποιος ειναι στα Ζ4
Eπισης το δημοσιογραφικο της εποχης ηταν με τα Goodyear -αρκετα κατωτερο των Bridgestone -
Μπορει να ζυγιζουν 1600φευγα αλλα εχουν καλυτερες επιταχυνσεις απο μαμαGT παρολα αυτα μενουν εστω κ ελαχιστα πισω
Βεβαια παιζει κ το θεμα οδηγου που δε ξερω ποιος ειναι στα Ζ4
Eπισης το δημοσιογραφικο της εποχης ηταν με τα Goodyear -αρκετα κατωτερο των Bridgestone -
GaTopardos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 350
Join date : 22/05/2009
Ηλικία : 48
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
Να σημειωθεί ότι το ΜΧ-5 είναι 100 άλογα λιγότερα...Arab έγραψε:GaTopardos έγραψε:http://www.fastestlaps.com/tracks/serres_racing_circuit.html
Ωσο για την αμφισβητουμενη αποτελεσματκοτητα ας μιλησουν οι χρονοι που πετυχε στις Σερρες απο το περιοδικο drive.
Μπροστα απο το καθαροαιμο S2000,την Z4 35is των 90000+ ,το εκθειαζομενο Scirroco R και αλλα πολλα...
Υποψιν οτι ειναι μια ανοικτη πιστα που δε βολευει τα κοντα μεταξονια
Gatopardos, ακριβώς με βάση αυτές τις μετρήσεις μιλάω!!!
αν συγκρίνεις χρόνους εισόδου-εξόδου (και ταχύτητες) στις στροφές αυτης τις πίστας του GT μαμά με άλλα μαμά π λες, θα δεις ότι σε αρκετές περιπτώσεις το GT είναι πιο αργό (με τα δεδομένα μαμά ελαστικά κ μαμά ανάρτηση) από άλλα αντίστοιχα αμάξια, αλλά φυσικά κερδίζει σε συνολικό χρόνο λόγω των επιταχύνσεων στις όποιες ευθείες.
αν διαβάσεις τους πίνακες των χρόνων στο τεύχος του GT θα δεις ότι αν κέρδιζε στους επιμέρους χρόνους των στροφών (σε σχέση μ άλλα αμάξια) θα ήταν, τόλμώ να πω, κοντά στην 20άδα.
π.χ. το mx5 είναι συνολικά 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργό απ το GT, με το mx5 ομως ν είναι ταχύτερο σε όλες τις επιμέρους στροφές.
φαντάσου πόσο καλύτερο χρόνο θα είχε το GT αν έβγαινε πιο γρήγορα απ τη στροφή, δλδ αν είχε μερικές επεμβάσεις στο στήσιμο.
γ αυτό λέω ότι θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η σύγκριση στην πίστα μαμά GT με GT με ανάρτηση
Είχα ανεβάσει παλιότερα της σελίδες από το περιοδικό.
edit: τους βρήκα https://gteam.forumgreek.com/t186-topic
johnnys έγραψε:Εδώ είναι οι χρόνοι
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
Probeam, LVFCB , Backbone Brace = δεσιματα ειναι αυτα ??iliasGT έγραψε: Για μένα η τοποθέτηση του probeam,του LVFCB και του backbone brace είναι αναγκαία κ απαραίτητη είτε θες να συνεχίσεις στη βελτίωση είτε όχι.Καλό value for money κ αισθητή διαφορά.Η συμπεριφορά του αμαξιού πριν την τοποθέτηση τους σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης πάντα σε κρατούσε μόνιμα σε εγρήγορση λόγω της μαλακής ανάρτησης.Αυτό μεταφράζονταν (σε παρατεταμένες στροφές) στη διαγώνια ταλάντωση κ εαν δεν ήσουν απόλυτα ακριβής με το ανάποδο κατά την έξοδο κ το γκάζι είχες κ την μεταφορά βάρους να σε ξυπνάει.Σίγουρα οταν τοποθετήσεις τα "δεσίματα" βελτιώνονται κάπως τα πράγματα...γίνονται λίγο πιο προβλέψιμα κ προοδευτικά...οπότε η κατάσταση είναι λίγο πιο ομαλή.
Η επόμενη αλλαγή που ήθελα να κάνω ήταν η πίσω αντιστρεπτική, αλλά ήμουν αρκετά επιφυλακτικός αρχικά.Μόλις το αποφάσισα όμως κ την τοποθέτησα είπα γιατί άργησα τόσο ...Μεγάλη κ ουσιαστική διαφορά με πριν στο όριο,πιο ουδέτερη κ ασφαλής οδήγηση...ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ'ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ (μιας κ η τιμή του με αυτές τις αλλαγές θα ήταν σχεδόν η ίδια).Αν κάποιος θέλει να δώσει μέχρι 600 ευρώ για βελτίωση οδηγικής συμπεριφοράς κ σύσφιξης πλαισίου διατηρώντας την άνεση της "μαμά" ανάρτησης θεωρώ τα ανωτέρω μια πολύ καλή κ δοκιμασμένη λύση.Επειδή όμως γουστάρουμε ράγες για να ολοκληρωθεί το πακέτο ΠΡΕΠΕΙ να μπούν ή καινούργιες αναρτήσεις ή ελατήρια χαμηλώματος (προσωπικό γούστο αλλά κ οικονομικό).Το GT δείχνει τα κιλάκια του με τη μαμά ανάρτηση η οποία κάνει μόνο για cruising καταστάσεις.Δυστυχώς δεν έχω μπεί σε GT με άλλες αναρτήσεις ή ελατήρια οπότε δεν γνωρίζω.Σίγουρα όμως θα είναι μια μελλοντική αλλαγή.Συμπερασματικά το GT θα έλεγα οτι είναι μια πλατφόρμα που γίνεται όπλο για τους σκληροπυρηνικούς οδηγούς με προσεκτικές αλλαγές κ μπορεί να συναγωνιστεί αμάξια πολύ μεγαλύτερης αξίας.
Πισω αντιστρεπτικη δεν εχει το αμαξι απο μαμα ?? Μονο μπροστα ??
600 Ευρω συνολο το κοστος για ολα αυτα ?
thanks ;-)
claus- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
Καλώς τον Λιβανό! Πες μας ρε άνθρωπε κάτι για σένα, για το αμάξι σου. Μπορεις να συστηθείς εδώ https://gteam.forumgreek.com/t4-topic
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
claus έγραψε:Probeam, LVFCB , Backbone Brace = δεσιματα ειναι αυτα ??
Πισω αντιστρεπτικη δεν εχει το αμαξι απο μαμα ?? Μονο μπροστα ??
600 Ευρω συνολο το κοστος για ολα αυτα ?
thanks ;-)
έχει πίσω αντιστρεπτική από το εργοστάσιο.
probeam είναι μπάρα ψαλίδιών πίσω, lvfcb είναι ΄μπάρα ενίσχυσης πλαισίου στο μπροστινό μέρος, backbone είναι δέσιμο στο κεντρικό τούνελ απ την κάτω φυσικά πλευρά.
το κόστος θα το δεις στο ddmworks.com
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
Προφανώς κ έχει αντιστρεπτική το αμάξι απ'τη μάνα του πίσω.Εγώ μιλάω για aftermarket αντιστρεπτική...της ZOK http://www.ddmworks.com/SolsticeSky-FE3-ZOk-Rear-Sway-Bar_p_147.html
Να ξέρεις μιας κ έχω αλλάξει κ αναρτήσεις (Weitec) το αμάξι αλλάζει δραματικά οδική συμπεριφορά προς το καλύτερο...κ εννοείτε να αλλάξεις κ ρυθμίσεις σε camber....
Να ξέρεις μιας κ έχω αλλάξει κ αναρτήσεις (Weitec) το αμάξι αλλάζει δραματικά οδική συμπεριφορά προς το καλύτερο...κ εννοείτε να αλλάξεις κ ρυθμίσεις σε camber....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την iliasGT στις Παρ Ιουλ 19, 2013 4:28 pm, 1 φορά
iliasGT- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 486
Join date : 03/08/2009
Ηλικία : 38
Απ: Συζητηση για την οδική συμπεριφορά του GT
OK thanks, εδω ειμαστε:Arab έγραψε:έχει πίσω αντιστρεπτική από το εργοστάσιο.claus έγραψε:Probeam, LVFCB , Backbone Brace = δεσιματα ειναι αυτα ??
Πισω αντιστρεπτικη δεν εχει το αμαξι απο μαμα ?? Μονο μπροστα ??
600 Ευρω συνολο το κοστος για ολα αυτα ?
thanks ;-)
probeam είναι μπάρα ψαλίδιών πίσω, lvfcb είναι ΄μπάρα ενίσχυσης πλαισίου στο μπροστινό μέρος, backbone είναι δέσιμο στο κεντρικό τούνελ απ την κάτω φυσικά πλευρά.
το κόστος θα το δεις στο ddmworks.com
Solstice/Sky Brace Bundle
http://www.ddmworks.com/SolsticeSky-Brace-Bundle-_p_302.html
Backbone
stiffens up short section height "U" channel and making the chassis stiffer
allows suspension to work better and not twist as much
30% improvement over stock
Probeam
gives a more solid platform for the suspension, greatly improving the ride quality
LVFCB "Venom Brace"
Simple but very effective, front chassis brace.
364 - 454 Dollars, αναλογα με το τι παρεις !!!
claus- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης