Ελαφριές μπαταρίες
+7
C.Mos
GaTopardos
lazanton
gio
Lia
paf
Arab
11 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Ελαφριές μπαταρίες
όσοι κλείνουμε 3ετία, πρέπει σιγά σιγά ν προετοιμάζομαστε (κ ψυχολογικά) γ μπαταρία.
υπάρχουν οι ελαφριού τύπου, περίπου τα μισά κιλά από μια συμβατική.
ξέρει κανένας στοιχεία?
δλδ αν κάνουν γ το αυτοκίνητό μας (χωρίς εξτρά ενισχυτές κ πηγές κατανάλωσης ρεύματος),
αν θα υπάρχει κανα θέμα ν μην ξεκινάει το αυτοκίνητο
αγορά από πού
κτλ κτλ
δυο π έχω βρει εγώ μέχρι στιγμής
http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680.htm
http://www.braillebattery.com/index.php/batteries/b2015/
εγώ σκέφτομαι σοβαρά ν βάλω μια πιο ελαφριά (εφόσον θα λειτουργεί απροβλημάτιστα). μόνο κέρδος μπορεί ν έχει. σε βάρος κ σε χώρο...
υπάρχουν οι ελαφριού τύπου, περίπου τα μισά κιλά από μια συμβατική.
ξέρει κανένας στοιχεία?
δλδ αν κάνουν γ το αυτοκίνητό μας (χωρίς εξτρά ενισχυτές κ πηγές κατανάλωσης ρεύματος),
αν θα υπάρχει κανα θέμα ν μην ξεκινάει το αυτοκίνητο
αγορά από πού
κτλ κτλ
δυο π έχω βρει εγώ μέχρι στιγμής
http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680.htm
http://www.braillebattery.com/index.php/batteries/b2015/
εγώ σκέφτομαι σοβαρά ν βάλω μια πιο ελαφριά (εφόσον θα λειτουργεί απροβλημάτιστα). μόνο κέρδος μπορεί ν έχει. σε βάρος κ σε χώρο...
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Arab έγραψε:όσοι κλείνουμε 3ετία, πρέπει σιγά σιγά ν προετοιμάζομαστε (κ ψυχολογικά) γ μπαταρία.
υπάρχουν οι ελαφριού τύπου, περίπου τα μισά κιλά από μια συμβατική.
ξέρει κανένας στοιχεία?
δλδ αν κάνουν γ το αυτοκίνητό μας (χωρίς εξτρά ενισχυτές κ πηγές κατανάλωσης ρεύματος),
αν θα υπάρχει κανα θέμα ν μην ξεκινάει το αυτοκίνητο
αγορά από πού
κτλ κτλ
δυο π έχω βρει εγώ μέχρι στιγμής
http://www.odysseybatteries.com/battery/pc680.htm
http://www.braillebattery.com/index.php/batteries/b2015/
εγώ σκέφτομαι σοβαρά ν βάλω μια πιο ελαφριά (εφόσον θα λειτουργεί απροβλημάτιστα). μόνο κέρδος μπορεί ν έχει. σε βάρος κ σε χώρο...
ρε τρελαμενε......... πρεπει να πας επειγωντος σε οφθαλμιατρο!!!!!!!
το πρωτο site για τις μπαταριες ειναι για μηχανες - snowmobile!!!! εκτος και αν εννοεις για το batsnowmobile που θα αγορασεις προσφατα (απο τον batman)!!!!! γιωργαρε θα μας αποτελειωσεις............
paf- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2667
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 48
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Πάφαρε, τις έχουν δοκιμάσει κ σε αυτοκίνητα παρ όλ αυτά και λειτουργούν κανονικά
http://www.lotusclub.gr/forum/viewtopic.php?f=14&t=1614&p=27634
http://www.rx8club.gr/viewtopic.php?t=2524&sid=0975f725c2e172cfb9b2227b9a24f63c
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12640
γ αυτό ρωτάω, γ ν δω αν θα υπάρχει πρόβλημα, μιας κ ακόμη κ το sub π έχουμε (εσείς δλδ, όχι εγώ) δν τραβάει πολύ ρεύμα.
enlight me Pafman!!!
http://www.lotusclub.gr/forum/viewtopic.php?f=14&t=1614&p=27634
http://www.rx8club.gr/viewtopic.php?t=2524&sid=0975f725c2e172cfb9b2227b9a24f63c
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=12640
γ αυτό ρωτάω, γ ν δω αν θα υπάρχει πρόβλημα, μιας κ ακόμη κ το sub π έχουμε (εσείς δλδ, όχι εγώ) δν τραβάει πολύ ρεύμα.
enlight me Pafman!!!
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
arab καλημερα!!!!η γνωμη μου για την μπαταρια ειναι οτι το βαρος δεν μετραει τοσο οσο η χωρητηκοτητα και τα ambere εκινησης οπως και το υλικο κατασκευης μολυβδος-αργυρος υγρου τυπου ξηρου τυπου. μια μεγαλυτερη μπαταρια σε αμπερορια βοηθαει το ηλεκτρικο συστημα τα βεντιλατερ το A/C και την μιζα και τροφοδοτει σωστα τα ηλεκτρονικα [εγκεφαλο,σενσορες κ.τ.λ.] ειδικα το καλοκαιρι που αυξανονται οι ηλεκτρικες καταναλωσεις απο τα βεντιλατερ και το A/C.προτεινω επισης μια ενισχημενη μπαταρια κλειστου τυπου διοτι ειναι πολυ δυσκολο να συμπληρωσεις υγρα στο σημειο που βρισκεται αν δεν βγαλεις το φτερο.οι μπαταριες εχουν συνηθως 3 χαρακτηριστικα νουμερα.το πρωτο=12-24 που χαρακτηριζει τα volt δευτερο=55-65-85-100....χαρακτηριζουν τα αμπερορια και τριτο=650-850......χαρακτηριζουν τα amber εκινησης δηλαδη την δυνατοτητα να δινουν γρηγοροτερα μεγαλυτερες ποσοτητες ρευματος και αντιστροφως την δυνατοτητα τους να ανακτουν ευκολα και γρηγορα το ρευμα που εδωσαν ακομα και σε μικρες αποστασεις ή μετα απο διαδοχικες εκινησεις.μπορει το βαρος τους να ειναι ισως και μεγαλυτερο αλλα τα οφελη ειναι περισσοτερα καθως βοηθουν τον εγκεφαλο την αντλια βενζινης και την αναφλεξη να λειτουργουν απροσκοπτα. εγω arab προτειμω να κανω διαιτα και να χασω 2-3 κιλα παρα να βαλω μικροτερη μπαταρια...χαχαχαχα!!!!!!!
Lia- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 179
Join date : 26/05/2010
Ηλικία : 50
Τόπος : βραχατι κορινθιας
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Να πεις στη συνοδηγο-κοπελια σου να χασει 2-3 κιλα...
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Lia έγραψε:arab καλημερα!!!!η γνωμη μου για την μπαταρια ειναι οτι το βαρος δεν μετραει τοσο οσο η χωρητηκοτητα και τα ambere εκινησης οπως και το υλικο κατασκευης μολυβδος-αργυρος υγρου τυπου ξηρου τυπου. μια μεγαλυτερη μπαταρια σε αμπερορια βοηθαει το ηλεκτρικο συστημα τα βεντιλατερ το A/C και την μιζα και τροφοδοτει σωστα τα ηλεκτρονικα [εγκεφαλο,σενσορες κ.τ.λ.] ειδικα το καλοκαιρι που αυξανονται οι ηλεκτρικες καταναλωσεις απο τα βεντιλατερ και το A/C.προτεινω επισης μια ενισχημενη μπαταρια κλειστου τυπου διοτι ειναι πολυ δυσκολο να συμπληρωσεις υγρα στο σημειο που βρισκεται αν δεν βγαλεις το φτερο.οι μπαταριες εχουν συνηθως 3 χαρακτηριστικα νουμερα.το πρωτο=12-24 που χαρακτηριζει τα volt δευτερο=55-65-85-100....χαρακτηριζουν τα αμπερορια και τριτο=650-850......χαρακτηριζουν τα amber εκινησης δηλαδη την δυνατοτητα να δινουν γρηγοροτερα μεγαλυτερες ποσοτητες ρευματος και αντιστροφως την δυνατοτητα τους να ανακτουν ευκολα και γρηγορα το ρευμα που εδωσαν ακομα και σε μικρες αποστασεις ή μετα απο διαδοχικες εκινησεις.μπορει το βαρος τους να ειναι ισως και μεγαλυτερο αλλα τα οφελη ειναι περισσοτερα καθως βοηθουν τον εγκεφαλο την αντλια βενζινης και την αναφλεξη να λειτουργουν απροσκοπτα. εγω arab προτειμω να κανω διαιτα και να χασω 2-3 κιλα παρα να βαλω μικροτερη μπαταρια...χαχαχαχα!!!!!!!
σωστή η Λία!
οι συγκεκριμένες είναι κλειστού τύπου. επίσης η βασική χρήση της μπαταριας είναι γ ν ξεκινήσει το αυτοκίνητο μιας κ από εκεί κ πέρα αναλαμβάνει το δυναμό.
εδώ μιλάμε για μια διαφορά της τάξης των 9-10 κιλών κ μάλιστα σχεδόν πάνω απ τον μπροστινό άξονα, οπότε κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι.
τέλος, λόγο όγκου πιθανότατα αυτή την μπαταρία την βγάζεις κ χωρίς να βγάλεις το φτερό.
το βασικό ερώτημα είναι μήπως ξελιγωθεί πολύ γρήγορα σε χρήση δρόμου, οπότε πρέπει ν κοιτάξω τ νούμερα π εξήγησες
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
gio έγραψε:Να πεις στη συνοδηγο-κοπελια σου να χασει 2-3 κιλα...
Μετα δεν θα ενεργοποιειται ο αεροσακος του συνοδηγου! Ασε που θα βγαζει καθε τρεις και λιγο την μπαταρια του αυτοκινητου και θα της την δινει να την κουβαλαει για να μην την παρει ο αερας!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
ποτέ καλώδια γ εκκίνηση αυτοκινήτου τέτοιας τεχνολογίας....κίνδυνος να καεί η BCM. μόνο με battery charger.
10 κιλα είναι 10 κιλά. στο miata αφαιρέσαν γραμμάρια μέχρι κ από τον εσωτερικό καθρέφτη. γενικά όταν καταφέρνουν ν εξοικονομήσουν βάρος, είναι είδηση.
επιπλέον, ΑΝ η μπαταρία καλύπτει τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, γιατί ν πάρω μία μεγάλη κι όχι μία μικρή? οπότε τα 10 κιλά μάλλον λένε κάτι...
10 κιλα είναι 10 κιλά. στο miata αφαιρέσαν γραμμάρια μέχρι κ από τον εσωτερικό καθρέφτη. γενικά όταν καταφέρνουν ν εξοικονομήσουν βάρος, είναι είδηση.
επιπλέον, ΑΝ η μπαταρία καλύπτει τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, γιατί ν πάρω μία μεγάλη κι όχι μία μικρή? οπότε τα 10 κιλά μάλλον λένε κάτι...
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Arab έγραψε:ποτέ καλώδια γ εκκίνηση αυτοκινήτου τέτοιας τεχνολογίας....κίνδυνος να καεί η BCM. μόνο με battery charger.
Για ποιο λογο να καει η BCM??
Ο Βαγγος οταν εμεινε απο μπαταρια,με καλωδια πηρε εμπρος το αμαξι χωρις κανενα προβλημα!!
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
εχει ν κάνει με τα voltage spikes (προφανώς τις αυξομειώσεις της τάσης). το πλέον συνηθισμένο είναι ν καίγεται το ραδιόφωνο.
εχουν αναφερθεί όμως κ καμένοι αερόσακοι
ενδεικτικά συζ'ητηση σε φόρουμ
http://www.slkworld.com/general-discussion/8333-jump-start-danger.html
back on topic...
είχες νέα γ μπαταρίες Gio?
εχουν αναφερθεί όμως κ καμένοι αερόσακοι
ενδεικτικά συζ'ητηση σε φόρουμ
http://www.slkworld.com/general-discussion/8333-jump-start-danger.html
back on topic...
είχες νέα γ μπαταρίες Gio?
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Αν η συνδεση γινει σωστα [παιδια εχουμε δει πολλα κουλα]..τοτε δεν υπαρχει προβλημα. το αυτοκινητο που δινει ρευμα πρεπει να δουλευει κι οταν το αλλο αυτοκινητο παρει μπροστα θα πρεπει να μεινουν με τα καλωδια και τα 2 αυτοκινητα περιπου για 10-15λεπτα [εννοειται σε λειτουργεια] γιατι αν τα βγαλεις αμεσως τοτε ο εγκεφαλος διαβαζει χαμηλη ταση και σε βαζει σε safe mode. ισως arab να τους εχει καψει το ραδιοφωνο επειδη οι περισσοτεροι με το που παιρνει μπροστα το αυτοκινητο βγαζουν τα καλωδια και λογο της χαμηλης τασης την ακουει στερεοφωνικα...χαχαχα..αλλα πραγματικα δεν καταλαβαινω τι σε εννοχλουν 10 κιλα παραπανω σε 265-300hp. νομιζω οτι μας εχει τρελλανει ολους το GT χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lia- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 179
Join date : 26/05/2010
Ηλικία : 50
Τόπος : βραχατι κορινθιας
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Lia έγραψε:Αν η συνδεση γινει σωστα [παιδια εχουμε δει πολλα κουλα]..τοτε δεν υπαρχει προβλημα. το αυτοκινητο που δινει ρευμα πρεπει να δουλευει κι οταν το αλλο αυτοκινητο παρει μπροστα θα πρεπει να μεινουν με τα καλωδια και τα 2 αυτοκινητα περιπου για 10-15λεπτα [εννοειται σε λειτουργεια] γιατι αν τα βγαλεις αμεσως τοτε ο εγκεφαλος διαβαζει χαμηλη ταση και σε βαζει σε safe mode. ισως arab να τους εχει καψει το ραδιοφωνο επειδη οι περισσοτεροι με το που παιρνει μπροστα το αυτοκινητο βγαζουν τα καλωδια και λογο της χαμηλης τασης την ακουει στερεοφωνικα...χαχαχα..αλλα πραγματικα δεν καταλαβαινω τι σε εννοχλουν 10 κιλα παραπανω σε 265-300hp. νομιζω οτι μας εχει τρελλανει ολους το GT χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
well put Lia!!
νομίζω τα είπες όπως είναι.
δν ε΄γινα όμως σαφής νομίζω.
θ αλλάξω π θ αλλάξω μπαταρία (κάποια στιγμή). αν λοιπόν έχω ν κάνω μια επιλογή μία με 100 ευρώ 15 κιλά κ μία με 150 ευρώ με 5 κιλά κ (υπόθεση εργασίας) οι δύο δουλεύουν σωστά στο αμάξι, γιατί να μην πάρω την πιο ελαφριά, αν κ εφόσον τα 50 ευρώ δεν θα τα λυπηθώ??
δλδ με τις λάμπες π έχει τ αμάξι δν βλέπει κανείς? ποιος ο λόγος ν βάλει κάποιος Xenon π.χ.?
είναι σαν ν λέμε θ αλλάξω φίλτρο αέρα με 50 ευρώ στην Όπελ κ μ 75 παίρνω το Κ&Ν με πολύ μικρή θετική επίδραση στις επιδόσεις. γιατί ν μην βάλει κάποιος το Κ&Ν, όπως κ κάνουμε?
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
arab καταλαβα τι θες να κανεις αλλα ψαξτο καλα ομως. τωρα για τα φωτα ξενον νομιζω οτι τα βαζουμε γιατι με τα απλα φωτα μετα τα 200 δεν βλεπουμε τιποτα χαχαχα!!!!!αντε να δω ποτε θα σας γνωρισω βρε παιδια!!!!!!!!!!!!!!!
Lia- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 179
Join date : 26/05/2010
Ηλικία : 50
Τόπος : βραχατι κορινθιας
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
χαχαχαLia έγραψε:arab καταλαβα τι θες να κανεις αλλα ψαξτο καλα ομως. τωρα για τα φωτα ξενον νομιζω οτι τα βαζουμε γιατι με τα απλα φωτα μετα τα 200 δεν βλεπουμε τιποτα χαχαχα!!!!!αντε να δω ποτε θα σας γνωρισω βρε παιδια!!!!!!!!!!!!!!!
παρακολουθώ τα "πειραματοζωα" π τις δοκιμάζουν κ αν όλα πάνε καλά, θα κάνω την κίνηση όταν έρθει η ώρα!
Thx για τα tips!
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Αν γινει σωστα η διαδικασια δεν υπαρχει προβλημα.Arab έγραψε:εχει ν κάνει με τα voltage spikes (προφανώς τις αυξομειώσεις της τάσης). το πλέον συνηθισμένο είναι ν καίγεται το ραδιόφωνο.
εχουν αναφερθεί όμως κ καμένοι αερόσακοι
ενδεικτικά συζ'ητηση σε φόρουμ
http://www.slkworld.com/general-discussion/8333-jump-start-danger.html
Arab έγραψε:back on topic...
είχες νέα γ μπαταρίες Gio?
Nop..
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Εχει κανεις τα specs της ΟΕΜ μπαταριας??
Σε περιπτωση που βρουμε κατι ειναι απαραιτητη η συγκριση...
Σε περιπτωση που βρουμε κατι ειναι απαραιτητη η συγκριση...
GaTopardos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 350
Join date : 22/05/2009
Ηλικία : 48
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Αφού το ψάχνεις που το ψάχνεις - δες μήπως υπάρχει και slim έκδοση μήπως και δεν χρειάζεται να αφαιρείτε το φτερό!
C.Mos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 953
Join date : 29/07/2009
Ηλικία : 44
Τόπος : Νέα Ελβετία - Βύρωνας
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Δυσκολο,με της Werks παντως δε το γλυτωνες...
GaTopardos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 350
Join date : 22/05/2009
Ηλικία : 48
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Την πρώτη φορά δεν το γλυτώνεις ότι & να βάλεις οπότε μιλάμε για την δεύτερη αλλαγή μετά από τέσσερα χρόνια τουλάχιστον...C.Mos έγραψε:Αφού το ψάχνεις που το ψάχνεις - δες μήπως υπάρχει και slim έκδοση μήπως και δεν χρειάζεται να αφαιρείτε το φτερό!
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Της Werks ζυγίζει 4 κιλά μόνο οπότε δεν πρέπει να είναι απαγορευτικά τα μεταφορικά.GaTopardos έγραψε:Δυσκολο,με της Werks παντως δε το γλυτωνες...
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
GaTopardos έγραψε:Εχει κανεις τα specs της ΟΕΜ μπαταριας??
Σε περιπτωση που βρουμε κατι ειναι απαραιτητη η συγκριση...
Πανω στην μπαταρια μας γραφει τα εξης:
Catalog No 9486
CCA* 590
Reserve capacity 110
load test 290
Replacement model 86-6YR
με διαστασεις : μηκος 22,5 cm / πλατος 17,5cm / υψος 17cm
με flat πολους κ το θετικο πολο αριστερα.
*(cold crank amps)
Στην αντιπροσωπεια της AcDelco (Ρουσσακης) δεν υπαρχει...
επισης δεν ξερουν ποσα αμπερ ειναι η μπαταρια μας,ο υπευθυνος εκει,
απο τις διαστασεις συμπερανε οτι ειναι 44 αμπερ...
κ προτεινει την M62-H3R http://www.acdelco.eu.com/ecatindex.asp
η οποια ειναι λιγο πιο μακρυα (24,5 εκατοστα αντι 22,5) αλλα μαλλον χωραει ανετα...στα 85 ευρω.
Απο την αλλη...ο "Μ" με ενημερωσε πως η μπαταρια μας ειναι 60 αμπερ....
Επισης με παροτρυνε να παρω αυτη που προτεινανε απο Ρουσσακη κ πως εχει βαλει 1-2 σε GT!!
Επισης αυτες που εχουν στοκ οι αντιπροσωπειες (περαν της τιμης) πρεπει να ειναι αρκετων χρονων...
Αυτα!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την gio στις Πεμ Δεκ 15, 2011 2:13 am, 3 φορές συνολικά
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
44ah δεν έχουν ούτα τα 1400άρια
βεβαια θα μ πεις δουλεια του ειναι κατι θα ξέρει...
επιλέγοντας GT καμπριολέ, οι μπαταρίες π δίνει η Varta είναι από minimum 640-70
http://www.varta-automotive.gr/index.php?id=256&L=2&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=gr&range=
δεν θα πήγαινα σε κάτι λιγότερο. μια 680-72 είναι ενδεδειγμένη λύση ΙΜΗΟ
βεβαια θα μ πεις δουλεια του ειναι κατι θα ξέρει...
επιλέγοντας GT καμπριολέ, οι μπαταρίες π δίνει η Varta είναι από minimum 640-70
http://www.varta-automotive.gr/index.php?id=256&L=2&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=gr&range=
δεν θα πήγαινα σε κάτι λιγότερο. μια 680-72 είναι ενδεδειγμένη λύση ΙΜΗΟ
Arab- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 44
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Το μανιουαλ επιβεβαιωνει...60 αμπερ,
72 αμπερ ειναι αρκετα παραπανω κ αυτο δεν ειναι κ τοσο καλο για το δυναμο...
επισης χωροταξικα εχουμε περιορισμους,ειδικα στο μηκος,
αυτη που λες ειναι σχεδον 28cm
Τεχνικές λεπτομέρειες σήμανσης μπαταριών
Βολτάζ (V) - για τα αυτοκίνητα προς το παρόν είναι τα 12 V
Αμπερώρια (A/h) - η ικανότητα της μπαταρίας να αποδίδει ρεύμα μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Παράδειγμα 60Ah ή 60Α/h, η μπαταρία αποδίδει 60 Amber ρεύματος για 1 ώρα, ή 6 αμπέρ για 10 ώρες κ.ο.κ
Αμπέρ εκκίνησης (Α) - η ικανότητα σε αμπέρ της μπαταρίας κατά την στιγμή της εκκίνησης της μίζας. Η τιμή αυτή δεν ισχύει, εάν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου.
Τύποι μπαταριών
Γενικά αναφέρονται σαν ανοιχτού & κλειστού τύπου.
Στις ανοιχτού απαιτείται συντήρηση προσθήκης υγρών όταν η στάθμη χαμηλώνει. Αυτές οι μπαταρίες είναι οι φθηνότερες και οι πιο απλές (μπαταρία μολύβδου - normal Pb Wet).
Οι κλειστές απεναντίας, δεν απαιτούν συντήρηση με προσθήκη υγρών για όλο το χρονικό διάστημα ζωής τους. Διακρίνονται στις υγρές μπαταρίες μολύβδου (normal Pb Wet MF) & στις μπαταρίες μολύβδου με τζελ (Pb Gel). O τελευταίος τύπος είναι ο ακριβότερος όλων και παρέχει αρκετή ασφάλεια στην περίπτωση σύγκρουσης (δεν χάνει τα υγρά της με τις γνωστές διαβρωτικές συνέπειες). Ο λόγος είναι ότι στο εσωτερικό τους δεν κυκλοφορεί υγρό αλλά ζελατίνη (τζελ). Μία εξέλιξη των μπαταριών ζελατίνης είναι οι μπαταρίες AGM που προσφέρουν ασφάλεια ακόμη και στην περίπτωση που θα σπάσει το εξωτερικό περίβλημα της μπαταρίας.
Οι μπαταρίες τύπου ζελατίνης απαιτούν φόρτιση με ειδικούς φορτιστές.
Συμβουλές για τις μπαταρίες
1) Διάρκεια ζωής των μπαταριών = αντίθετα με ότι πιστεύεται, οι μπαταρίες δεν γερνούν με τα χρόνια, αλλά με τους κύκλους φόρτισης-αποφόρτισης.
Όταν η μπαταρία αποφορτίζεται δημιουργείται μία χημική αντίδραση στο εσωτερικό της και πάνω στις πλάκες μολύβδου της μπαταρίας προσκολλώνται οξέα του θείου. Με την φόρτιση ένα μεγάλο μέρος των επικαθήσεων αυτών θα εξαφανιστεί, αλλά όχι πλήρως. Αυτές οι συχνές επικαθήσεις είναι η κύρια αιτία πτώσης της μπαταρίας και ο κύριος παράγοντας μείωσης του χρόνου ζωής της.
Θα πρέπει να θυμόμαστε να μην αποφορτίζουμε την μπαταρία και κυρίως να μην αποφορτιστεί εντελώς.
Η περιοδική φόρτιση της μπαταρίας μας με φορητό φορτιστή, είναι επιβεβλημένη και θα μας γλιτώσει από κόπο και χρήμα. Φορητούς φορτιστές μπορούμε να βρούμε με 30-50 ευρώ και μπορούμε να φορτίζουμε την μπαταρία μας, χωρίς να την αποσυνδέσουμε από τους πόλους (πάνω στο αυτοκίνητο) και χωρίς να απαιτούντα ειδικές γνώσεις (το μόνο που χρειάζεται είναι τα καλώδια για τους πόλους και το καλώδιο για το ρεύμα). Υπάρχουν βέβαια και φορητοί φορτιστές που εκτός της φόρτισης έχουν και διαγωστικό χαρακτήρα, ακόμη και του δυναμό, αλλά η τιμή τους είναι συνήθως απαγορευτική για ερασιτεχνική χρήση (πάνω από 80 ευρώ).
2) Ματάκια και άλλα φυλαχτά = η δυνατότητα ένδειξης της κατάστασης της μπαταρίας με την χρωματική διαφορά (μαύρο-άσπρο-πράσινο) στο "ματάκι", ενώ φαίνεται μία πολύ καλή λύση και για μερικούς κάνουν την διαφορά, στην ουσία, είναι ένα εντελώς άχρηστο αξεσουάρ - το οποίο έχει χαμηλή αξιοπιστία (εύκολα χαλά και δείχνει ότι θέλει).
3) Καθαροί πόλοι = διατηρείστε, με τα ειδικά προστατευτικά σπρέι, τους πόλους και τους ακροδέκτες καθαρούς από βρωμιά και άλατα.
4) Χύσιμο υγρών = μπαταρία που για οποιοδήποτε λόγο, χάνει υγρά (ακόμη και όταν φορτίζεται), δώστε τη για ανακύκλωση αμέσως. Τα υγρά της μπαταρίας είναι ιδιαίτερα διαβρωτικά και μπορεί να σας προκαλέσει ζημιά πολλαπλάσιας από την αξία της ίδιας μπαταρίας.
5) Χωρητικότητα μπαταρίας = μη βάζετε αρκετά μεγαλύτερη χωρητικότητα από το μέγιστο που προτείνει ο κατασκευαστής. Όταν το δυναμό του αυτοκινήτου φορτίζει (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) μέχρι και 55Ah, το επιβαρύνεται σημαντικά με μία μπαταρία χωρητικότητας 70 Ah.
72 αμπερ ειναι αρκετα παραπανω κ αυτο δεν ειναι κ τοσο καλο για το δυναμο...
επισης χωροταξικα εχουμε περιορισμους,ειδικα στο μηκος,
αυτη που λες ειναι σχεδον 28cm
Τεχνικές λεπτομέρειες σήμανσης μπαταριών
Βολτάζ (V) - για τα αυτοκίνητα προς το παρόν είναι τα 12 V
Αμπερώρια (A/h) - η ικανότητα της μπαταρίας να αποδίδει ρεύμα μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Παράδειγμα 60Ah ή 60Α/h, η μπαταρία αποδίδει 60 Amber ρεύματος για 1 ώρα, ή 6 αμπέρ για 10 ώρες κ.ο.κ
Αμπέρ εκκίνησης (Α) - η ικανότητα σε αμπέρ της μπαταρίας κατά την στιγμή της εκκίνησης της μίζας. Η τιμή αυτή δεν ισχύει, εάν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου.
Τύποι μπαταριών
Γενικά αναφέρονται σαν ανοιχτού & κλειστού τύπου.
Στις ανοιχτού απαιτείται συντήρηση προσθήκης υγρών όταν η στάθμη χαμηλώνει. Αυτές οι μπαταρίες είναι οι φθηνότερες και οι πιο απλές (μπαταρία μολύβδου - normal Pb Wet).
Οι κλειστές απεναντίας, δεν απαιτούν συντήρηση με προσθήκη υγρών για όλο το χρονικό διάστημα ζωής τους. Διακρίνονται στις υγρές μπαταρίες μολύβδου (normal Pb Wet MF) & στις μπαταρίες μολύβδου με τζελ (Pb Gel). O τελευταίος τύπος είναι ο ακριβότερος όλων και παρέχει αρκετή ασφάλεια στην περίπτωση σύγκρουσης (δεν χάνει τα υγρά της με τις γνωστές διαβρωτικές συνέπειες). Ο λόγος είναι ότι στο εσωτερικό τους δεν κυκλοφορεί υγρό αλλά ζελατίνη (τζελ). Μία εξέλιξη των μπαταριών ζελατίνης είναι οι μπαταρίες AGM που προσφέρουν ασφάλεια ακόμη και στην περίπτωση που θα σπάσει το εξωτερικό περίβλημα της μπαταρίας.
Οι μπαταρίες τύπου ζελατίνης απαιτούν φόρτιση με ειδικούς φορτιστές.
Συμβουλές για τις μπαταρίες
1) Διάρκεια ζωής των μπαταριών = αντίθετα με ότι πιστεύεται, οι μπαταρίες δεν γερνούν με τα χρόνια, αλλά με τους κύκλους φόρτισης-αποφόρτισης.
Όταν η μπαταρία αποφορτίζεται δημιουργείται μία χημική αντίδραση στο εσωτερικό της και πάνω στις πλάκες μολύβδου της μπαταρίας προσκολλώνται οξέα του θείου. Με την φόρτιση ένα μεγάλο μέρος των επικαθήσεων αυτών θα εξαφανιστεί, αλλά όχι πλήρως. Αυτές οι συχνές επικαθήσεις είναι η κύρια αιτία πτώσης της μπαταρίας και ο κύριος παράγοντας μείωσης του χρόνου ζωής της.
Θα πρέπει να θυμόμαστε να μην αποφορτίζουμε την μπαταρία και κυρίως να μην αποφορτιστεί εντελώς.
Η περιοδική φόρτιση της μπαταρίας μας με φορητό φορτιστή, είναι επιβεβλημένη και θα μας γλιτώσει από κόπο και χρήμα. Φορητούς φορτιστές μπορούμε να βρούμε με 30-50 ευρώ και μπορούμε να φορτίζουμε την μπαταρία μας, χωρίς να την αποσυνδέσουμε από τους πόλους (πάνω στο αυτοκίνητο) και χωρίς να απαιτούντα ειδικές γνώσεις (το μόνο που χρειάζεται είναι τα καλώδια για τους πόλους και το καλώδιο για το ρεύμα). Υπάρχουν βέβαια και φορητοί φορτιστές που εκτός της φόρτισης έχουν και διαγωστικό χαρακτήρα, ακόμη και του δυναμό, αλλά η τιμή τους είναι συνήθως απαγορευτική για ερασιτεχνική χρήση (πάνω από 80 ευρώ).
2) Ματάκια και άλλα φυλαχτά = η δυνατότητα ένδειξης της κατάστασης της μπαταρίας με την χρωματική διαφορά (μαύρο-άσπρο-πράσινο) στο "ματάκι", ενώ φαίνεται μία πολύ καλή λύση και για μερικούς κάνουν την διαφορά, στην ουσία, είναι ένα εντελώς άχρηστο αξεσουάρ - το οποίο έχει χαμηλή αξιοπιστία (εύκολα χαλά και δείχνει ότι θέλει).
3) Καθαροί πόλοι = διατηρείστε, με τα ειδικά προστατευτικά σπρέι, τους πόλους και τους ακροδέκτες καθαρούς από βρωμιά και άλατα.
4) Χύσιμο υγρών = μπαταρία που για οποιοδήποτε λόγο, χάνει υγρά (ακόμη και όταν φορτίζεται), δώστε τη για ανακύκλωση αμέσως. Τα υγρά της μπαταρίας είναι ιδιαίτερα διαβρωτικά και μπορεί να σας προκαλέσει ζημιά πολλαπλάσιας από την αξία της ίδιας μπαταρίας.
5) Χωρητικότητα μπαταρίας = μη βάζετε αρκετά μεγαλύτερη χωρητικότητα από το μέγιστο που προτείνει ο κατασκευαστής. Όταν το δυναμό του αυτοκινήτου φορτίζει (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) μέχρι και 55Ah, το επιβαρύνεται σημαντικά με μία μπαταρία χωρητικότητας 70 Ah.
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
τελικα υπαρχει καποια aftermarket μπαταρια που να εχει τισ ιδιεσ προδιαγραφεσ με την εργοστασιακη η αναγκαστικα πρεπει να παρεισ απο οπελ?ειμαι στο σημειο να γυριζει η μιζα 4-5 δευτ μεχρι να παρει μπροστα .
panos55- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 62
Join date : 03/05/2010
Απ: Ελαφριές μπαταρίες
Mαγκες εγω εβαλα σε δικο μου ηλ/γο Varta με τα ιδια χαρακτηριστηκα με την εργοστασιακη γυρω στα 150ε περασμενη.
csaris- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 215
Join date : 22/11/2011
Ηλικία : 42
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης