Φρένα Galfer
+9
MEGAS
gratipa
johnnys
lazanton
Kagem
lolosgp
Johny26
Beballer
Arab
13 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 3
Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Απ: Φρένα Galfer
Οι μαύρες είναι εξαπίστονες, δεν χωράνε στη μαμά ζάντα....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Φρένα Galfer
Έστειλες mail για προσφορά? Τις μαύρες τις είχε εκεί χθές, τις είδαμε απο κοντά και τις προτιμούσα πολύ περισσότερο απο τις κόκκινες....
Kagem- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009
Απ: Φρένα Galfer
MEGAS έγραψε:μπορουμε να μαθουμε τιμη πχ για μη κεραμικους δισκους?
http://atlasteam.gr/eshop/catalog/index.php?cPath=22_211_212
παντως μακαρι να βγω λαθος,αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι κεραμικοι..οι κεραμικοι κοστιζουν πολυ..
τι να πω..στο λινκ πανω δεν αναφερει κατι για κεραμικους...ειναι το universal kit που πολυ σωστα ανεφερε ο arab
ps...μηπως εννοει κεραμικη επιστρωση μονο..?
Οι δισκοι ειναι κεραμικοι με ψυγματα ανθρακονηματων και σιδηρου
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρένα Galfer
ενα link για την πληροφορια αυτη ειναι ευκολο?
thanks
thanks
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Φρένα Galfer
NikK έγραψε:Οσοι διατρητοι δισκοι εχω δει να ραγιζουν το εχουν παθει ασχετα με την ηλικια τους....
Πχ απο δυνατο φρεναρισμα σε νερο και αντιστροφα.
Θα ψαξω απο εξωτερικο και θα σας πω.
Βγαινουν και με ανθρακι/μαυρες δαγκανες...
http://www.galfer.es/asp/actualidad.asp?ids=12610855725961511674&id_actualidad=50
Φιλε "NikK" αυτοι οι δισκοι που εχεις δει ,τι μαρκα ηταν ,ποσο κοστιζαν και βασικα τι κραμα ηταν ??
Γνωριζουμε ?? Γιατι αν λεμε πως οι διατρητοι δισκοι ραγιζουν ειναι λιγο αυθαιρετο.
Αν επιλεγουμε τον καταλληλο δισκο για την καταλληλη ΧΡΗΣΗ δεν θα εχουμε προβληματα!!
Αν καποιος εβαλε το πιο φτηνο π.χ tarox για κατι καλυτερο απο το μαμα,ή για να λεει πως εχει φρεναρες
αλλα οταν τους ηπιε το αιμα ραγισαν,δεν φταινε οι δισκοι....
Εγω με τρια διαφορετικα κιτ της Brembo σε 3 διαφορετικα αυτοκινητα δεν ειχα ποτε ραγισμα και με απαιτητικη
χρηση ,αλλα και απο φιλους οσοι εβαλαν 'καλα' φρενα ηταν οκ.
Τωρα αν καποιος ειναι ολη τη μερα 250-0 ή μεσα στην Imola δεν του φτανουν ουτε τα WRC φρενα.
Αρα οποιος θελει κατι πολυ καλο θα πρεπει να το πληρωσει αναλογα.Παντα φιλικα
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρένα Galfer
MEGAS έγραψε:ενα link για την πληροφορια αυτη ειναι ευκολο?
thanks
Mεγακλη,αυτο μας ειπε ο τυπος που μιλησαμε στην Galfer και οτι ειναι καινουργιο προιον!! (Απλα θυμαμαι τα λογια του και τα μεταφερω)
Τωρα αν αυτο πιστοποιειται απο την συσκευασια του προιοντος ή με καποιο αλλο τροπο δεν το γνωριζω.
Αυτο που μας εδωσε παντως ειναι μια εκτυπωση απο τον υπολογιστη τους .
Τα παιδια εχουν τα τηλεφωνα του για περαιτερω διελευκανση.
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρένα Galfer
Όταν σου λέει ο άνθρωπος 80% καλύτερο φρενάρισμα και έχει και εγγύηση εμένα προσωπικά με καλύπτει.
Vagos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 645
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Απ: Φρένα Galfer
Vagos έγραψε:Όταν σου λέει ο άνθρωπος 80% καλύτερο φρενάρισμα και έχει και εγγύηση εμένα προσωπικά με καλύπτει.
με ποια διασταση δισκοφρενων θα εχεις 80% καλύτερο φρενάρισμα???
Απ: Φρένα Galfer
lolosgp έγραψε:Vagos έγραψε:Όταν σου λέει ο άνθρωπος 80% καλύτερο φρενάρισμα και έχει και εγγύηση εμένα προσωπικά με καλύπτει.
με ποια διασταση δισκοφρενων θα εχεις 80% καλύτερο φρενάρισμα???
https://2img.net/r/ihimizer/img395/7437/kitevolution.jpg
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρένα Galfer
gio έγραψε:lolosgp έγραψε:Vagos έγραψε:Όταν σου λέει ο άνθρωπος 80% καλύτερο φρενάρισμα και έχει και εγγύηση εμένα προσωπικά με καλύπτει.
με ποια διασταση δισκοφρενων θα εχεις 80% καλύτερο φρενάρισμα???
https://2img.net/r/ihimizer/img395/7437/kitevolution.jpg
χαχαχαχ καλο και αυτο!!!! οποιος περιμενη με 330 δισκοπλακα να δει τετοια αποδοση ειναι γελασμενος παντως!!! Πιστευω αυτη η λυση (αν και ακριβη συγκριτικα με Brembo GT Junior Kit ) οπως και η λυση του opc ειναι λυσεις συμβιβασμου, δηλαδη δινουν ικανοποιητικα αποτελεσματα σε αυτους που δεν θελουν να βαλουν ειτε αποστατες, ειτε μεγαλυτερη ζαντα.
Τωρα αν θελουμε πραγματικα να λυσουμε το προβλημα των φρενων τοτε παμε στα εξαπιστονα με μεγαλυτερη ζαντα.....!!!
Απ: Φρένα Galfer
Παιδιά μπράβο! Πολύ καλή δουλειά!
Αν οι δίσκοι είναι κεραμικοί τότε τα 2.000€ νομίζω ότι είναι εξαιρετική τιμή!
Αν οι δίσκοι είναι κεραμικοί τότε τα 2.000€ νομίζω ότι είναι εξαιρετική τιμή!
emik- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Join date : 15/04/2009
Ηλικία : 49
Τόπος : ΠΑΛΛΗΝΗ
Απ: Φρένα Galfer
lolosgp έγραψε:
χαχαχαχ καλο και αυτο!!!! οποιος περιμενη με 330 δισκοπλακα να δει τετοια αποδοση ειναι γελασμενος παντως!!! Πιστευω αυτη η λυση (αν και ακριβη συγκριτικα με Brembo GT Junior Kit ) οπως και η λυση του opc ειναι λυσεις συμβιβασμου, δηλαδη δινουν ικανοποιητικα αποτελεσματα σε αυτους που δεν θελουν να βαλουν ειτε αποστατες, ειτε μεγαλυτερη ζαντα.
Τωρα αν θελουμε πραγματικα να λυσουμε το προβλημα των φρενων τοτε παμε στα εξαπιστονα με μεγαλυτερη ζαντα.....!!!
τεχνικα μιλωντας το στηριζεις καπου αυτο η μιλας ετσι απλα αοριστα?
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Φρένα Galfer
lolosgp έγραψε:gio έγραψε:lolosgp έγραψε:Vagos έγραψε:Όταν σου λέει ο άνθρωπος 80% καλύτερο φρενάρισμα και έχει και εγγύηση εμένα προσωπικά με καλύπτει.
με ποια διασταση δισκοφρενων θα εχεις 80% καλύτερο φρενάρισμα???
https://2img.net/r/ihimizer/img395/7437/kitevolution.jpg
χαχαχαχ καλο και αυτο!!!! οποιος περιμενη με 330 δισκοπλακα να δει τετοια αποδοση ειναι γελασμενος παντως!!! Πιστευω αυτη η λυση (αν και ακριβη συγκριτικα με Brembo GT Junior Kit ) οπως και η λυση του opc ειναι λυσεις συμβιβασμου, δηλαδη δινουν ικανοποιητικα αποτελεσματα σε αυτους που δεν θελουν να βαλουν ειτε αποστατες, ειτε μεγαλυτερη ζαντα.
Τωρα αν θελουμε πραγματικα να λυσουμε το προβλημα των φρενων τοτε παμε στα εξαπιστονα με μεγαλυτερη ζαντα.....!!!
Μόλις μπεις μέσα σε πίστα με τα φρένα του Vectra OPC κάνεις 3-4 γύρους και μετά μπεις με τα 330 της Galfer τότε θα καταλάβεις την διαφορά. Δεν παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος αλλά και η δαγκάνα όπως και το υλικό κατασκευής. Γιατί η διαφορές εκεί μέσα φαίνονται, όχι υποθετικά και όχι στα λόγια.
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Φρένα Galfer
[quote="johnnys"]
Λοιπόν να σε ρωτήσω κάτι ποιο απλό ?
Έχεις μία λύση που είναι του vectra opc και κοστίζει 1.000 euro
και έχεις και μία λύση τις galfer που κοστίζει 1300 euro
Ti επιλέγεις?
Του vectra τα φρένα είναι μαμά απλά ποιο δυνατά σε σχέση με τα oem τα δικά μας.(πρακτικά σε ζώρια πολλά να έχεις για δύο ακόμα στροφές φρένο μετά θα είσαι και εσύ χωρίς φρένο).Δαγκάνα απλή μονοπίστονι δίσκος θηρίο που όμως και πάλι είναι απλός , τι αντοχές περιμένεις?Να ξαναπώ ότι σίγουρα είναι καλύτερα του vectra από τα μαμά τα δικά μας αλλά για δύο περισσότερα σκληρά φρεναρίσματα .
Τα galfer και τα κάθε galfer φτιάχτηκαν για να έχουν τεράστιες διαφορές σε σχέση με τα μαμά σε όποιον τις χρειάζεται.
Οταν σου λέει ο κατασκευαστής τις κάθε tuning εταιρίας τη σημαίνει απαγωγή θερμότητας και πως το καταφέρνουμε ταχύτερα αυτό και
με ποια μέσα (υλικά), τη καταφέρνουμε με μία πολυπίστονι δαγκάνα σε σχέση με την απλή , ποια είναι τα πιατέλα πανω στο δίσκο που και να τον τσουρουφλησεις πάνω από
1100 βαθμόυς δεν στραβώνει τότε πράτεις αναλόγως .
value for money σίγουρα δεν είναι του vectra με + 300 euro απλά δεν ασχολείσαι με το θέμα φρένα
+ ότι έχει και 1 χρόνο γραπτή εγγύηση ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ .
lolosgp έγραψε:gio έγραψε:lolosgp έγραψε:Vagos έγραψε:Όταν σου λέει ο άνθρωπος 80% καλύτερο φρενάρισμα και έχει και εγγύηση εμένα προσωπικά με καλύπτει.
με ποια διασταση δισκοφρενων θα εχεις 80% καλύτερο φρενάρισμα???
https://2img.net/r/ihimizer/img395/7437/kitevolution.jpg
χαχαχαχ καλο και αυτο!!!! οποιος περιμενη με 330 δισκοπλακα να δει τετοια αποδοση ειναι γελασμενος παντως!!! Πιστευω αυτη η λυση (αν και ακριβη συγκριτικα με Brembo GT Junior Kit ) οπως και η λυση του opc ειναι λυσεις συμβιβασμου, δηλαδη δινουν ικανοποιητικα αποτελεσματα σε αυτους που δεν θελουν να βαλουν ειτε αποστατες, ειτε μεγαλυτερη ζαντα.
Τωρα αν θελουμε πραγματικα να λυσουμε το προβλημα των φρενων τοτε παμε στα εξαπιστονα με μεγαλυτερη ζαντα.....!!!
Λοιπόν να σε ρωτήσω κάτι ποιο απλό ?
Έχεις μία λύση που είναι του vectra opc και κοστίζει 1.000 euro
και έχεις και μία λύση τις galfer που κοστίζει 1300 euro
Ti επιλέγεις?
Του vectra τα φρένα είναι μαμά απλά ποιο δυνατά σε σχέση με τα oem τα δικά μας.(πρακτικά σε ζώρια πολλά να έχεις για δύο ακόμα στροφές φρένο μετά θα είσαι και εσύ χωρίς φρένο).Δαγκάνα απλή μονοπίστονι δίσκος θηρίο που όμως και πάλι είναι απλός , τι αντοχές περιμένεις?Να ξαναπώ ότι σίγουρα είναι καλύτερα του vectra από τα μαμά τα δικά μας αλλά για δύο περισσότερα σκληρά φρεναρίσματα .
Τα galfer και τα κάθε galfer φτιάχτηκαν για να έχουν τεράστιες διαφορές σε σχέση με τα μαμά σε όποιον τις χρειάζεται.
Οταν σου λέει ο κατασκευαστής τις κάθε tuning εταιρίας τη σημαίνει απαγωγή θερμότητας και πως το καταφέρνουμε ταχύτερα αυτό και
με ποια μέσα (υλικά), τη καταφέρνουμε με μία πολυπίστονι δαγκάνα σε σχέση με την απλή , ποια είναι τα πιατέλα πανω στο δίσκο που και να τον τσουρουφλησεις πάνω από
1100 βαθμόυς δεν στραβώνει τότε πράτεις αναλόγως .
value for money σίγουρα δεν είναι του vectra με + 300 euro απλά δεν ασχολείσαι με το θέμα φρένα
+ ότι έχει και 1 χρόνο γραπτή εγγύηση ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ .
johnnys έγραψε:Μόλις μπεις μέσα σε πίστα με τα φρένα του Vectra OPC κάνεις 3-4 γύρους και μετά μπεις με τα 330 της Galfer τότε θα καταλάβεις την διαφορά. Δεν παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος αλλά και η δαγκάνα όπως και το υλικό κατασκευής. Γιατί η διαφορές εκεί μέσα φαίνονται, όχι υποθετικά και όχι στα λόγια.
Vagos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 645
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Απ: Φρένα Galfer
· Διασκορπίζει αέριο και καθαρίζει τα τακάκια για συνεχή επαφή ανάμεσα σε τακάκι και δίσκο για καλύτερο "δάγκωμα",
· Μειώνει το «μη αιωρούμενο βάρος» για βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και την οδήγηση,
· Καθιστά εφικτή την άσκηση μέγιστης δύναμης πέδησης χωρίς την ευκαμψία που συναντά κανείς στις δαγκάνες ολίσθησης (μη σταθερές),
· Μειώνει τις δυνάμεις στο σύστημα πέδησης που σχετίζονται με τη θερμότητα, αυξάνοντας τις επιδόσεις πέδησης και την αίσθηση του πεντάλ,
· Περιλαμβάνεται εξοπλισμός ποιότητας αεροναυτικής και διαστήματος, όπου έχει εφαρμοστεί σφίξιμο εκ των προτέρων με ροπή στρέψης σύμφωνα με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
· Σωληνάκια υψηλής πίεσης φρένων με επένδυση πλεκτού μανδύα από ανοξείδωτο ατσάλι: εγκεκριμένο βάσει προδιαγραφών DOT & TÜV.
· “Μη σταθεροί” δίσκοι με καπέλο μπιγέτας αλουμινίου που μειώνουν το “μη αιωρούμενο βάρος”.
· Μειώνει το «μη αιωρούμενο βάρος» για βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και την οδήγηση,
· Καθιστά εφικτή την άσκηση μέγιστης δύναμης πέδησης χωρίς την ευκαμψία που συναντά κανείς στις δαγκάνες ολίσθησης (μη σταθερές),
· Μειώνει τις δυνάμεις στο σύστημα πέδησης που σχετίζονται με τη θερμότητα, αυξάνοντας τις επιδόσεις πέδησης και την αίσθηση του πεντάλ,
· Περιλαμβάνεται εξοπλισμός ποιότητας αεροναυτικής και διαστήματος, όπου έχει εφαρμοστεί σφίξιμο εκ των προτέρων με ροπή στρέψης σύμφωνα με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
· Σωληνάκια υψηλής πίεσης φρένων με επένδυση πλεκτού μανδύα από ανοξείδωτο ατσάλι: εγκεκριμένο βάσει προδιαγραφών DOT & TÜV.
· “Μη σταθεροί” δίσκοι με καπέλο μπιγέτας αλουμινίου που μειώνουν το “μη αιωρούμενο βάρος”.
Vagos- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 645
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Απ: Φρένα Galfer
Vagos έγραψε:· Διασκορπίζει αέριο και καθαρίζει τα τακάκια για συνεχή επαφή ανάμεσα σε τακάκι και δίσκο για καλύτερο "δάγκωμα",
· Μειώνει το «μη αιωρούμενο βάρος» για βελτιωμένες επιδόσεις στις στροφές, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και την οδήγηση,
· Καθιστά εφικτή την άσκηση μέγιστης δύναμης πέδησης χωρίς την ευκαμψία που συναντά κανείς στις δαγκάνες ολίσθησης (μη σταθερές),
· Μειώνει τις δυνάμεις στο σύστημα πέδησης που σχετίζονται με τη θερμότητα, αυξάνοντας τις επιδόσεις πέδησης και την αίσθηση του πεντάλ,
· Περιλαμβάνεται εξοπλισμός ποιότητας αεροναυτικής και διαστήματος, όπου έχει εφαρμοστεί σφίξιμο εκ των προτέρων με ροπή στρέψης σύμφωνα με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
· Σωληνάκια υψηλής πίεσης φρένων με επένδυση πλεκτού μανδύα από ανοξείδωτο ατσάλι: εγκεκριμένο βάσει προδιαγραφών DOT & TÜV.
· “Μη σταθεροί” δίσκοι με καπέλο μπιγέτας αλουμινίου που μειώνουν το “μη αιωρούμενο βάρος”.
Με επεισες γμτ! Τωρα πρεπει να βρω 2300€ και να ανεβω με το αμαξι πανω στην αθηνα!!!!
lazanton- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009
Απ: Φρένα Galfer
Μegas: Εμπειρικα μιλαω πιο πολυ, εξαλλου υπαρχει GT με τετραπιστονη brembo δαγκανα με 330X30 δισκο και αποστατες και το παιδι ειδε φυσικα διαφορα, αλλα δεν τρελαθηκε κιολας !! Το σχολιο μου ηταν πιο πολυ για το 80% καλύτερο φρενάρισμα που περιμενουν καποιοι να δουν!!! Τεχνικα δηλαδη που στηριζεται το 80%??
Οσο για το αν τα εξαπιστονα ειναι η μοναδικη λυση για το προβλημα των φρενων ειναι η προσωπικη μου αποψη για την χρηση που το θελω.
Γιαννη: Συμφωνω οτι και η διαμετρος, και η δαγκανα αλλα και τα υλικα παιζουν σημαντικο ρολο στην αποδοση του φρενου, αλλα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι με τα galfer θα εχεις τετοια αποδοση, τα εχεις δει στην πραξη, η αρκεισε στα λογια τους...??? και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω καποιο προβλημα με την συγκεκριμενη λυση, μακαρι να ειναι τοσο καλα για να τα βαλουμε ολοι μιας και δεν θελουν αποστατες!!!
Βαγγελη: καταρχην δεν υποστηριζω τα φρενα μου, κατα δευτερον νομιζω η λυση της galfer εχει 2000 απο οτι εχετε πει!!
Ολες αυτες τις λεπτομερειες που γραφεις καλα εκαναν οι ανθρωποι και σας τα εξηγησαν, αλλα τις εχουν ανακαλυψει πριν απο την galfer αλλες εταιρειες πιο επωνυμες, αξιοπιστες και με περισσοτερα χρονια προυπηρεσια στο τομεα των φρενων.!!!
Μακαρι να της εμπιστευτει καποιος και να της βαλει ωστε να μπορεσουμε να δουμε και στην πραξη τι κανουν.
Οσο για το αν τα εξαπιστονα ειναι η μοναδικη λυση για το προβλημα των φρενων ειναι η προσωπικη μου αποψη για την χρηση που το θελω.
Γιαννη: Συμφωνω οτι και η διαμετρος, και η δαγκανα αλλα και τα υλικα παιζουν σημαντικο ρολο στην αποδοση του φρενου, αλλα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι με τα galfer θα εχεις τετοια αποδοση, τα εχεις δει στην πραξη, η αρκεισε στα λογια τους...??? και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω καποιο προβλημα με την συγκεκριμενη λυση, μακαρι να ειναι τοσο καλα για να τα βαλουμε ολοι μιας και δεν θελουν αποστατες!!!
Βαγγελη: καταρχην δεν υποστηριζω τα φρενα μου, κατα δευτερον νομιζω η λυση της galfer εχει 2000 απο οτι εχετε πει!!
Ολες αυτες τις λεπτομερειες που γραφεις καλα εκαναν οι ανθρωποι και σας τα εξηγησαν, αλλα τις εχουν ανακαλυψει πριν απο την galfer αλλες εταιρειες πιο επωνυμες, αξιοπιστες και με περισσοτερα χρονια προυπηρεσια στο τομεα των φρενων.!!!
Μακαρι να της εμπιστευτει καποιος και να της βαλει ωστε να μπορεσουμε να δουμε και στην πραξη τι κανουν.
Απ: Φρένα Galfer
lolosgp έγραψε:Γιαννη: Συμφωνω οτι και η διαμετρος, και η δαγκανα αλλα και τα υλικα παιζουν σημαντικο ρολο στην αποδοση του φρενου, αλλα πως εισαι τοσο σιγουρος οτι με τα galfer θα εχεις τετοια αποδοση, τα εχεις δει στην πραξη, η αρκεισε στα λογια τους...??? και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω καποιο προβλημα με την συγκεκριμενη λυση, μακαρι να ειναι τοσο καλα για να τα βαλουμε ολοι μιας και δεν θελουν αποστατες!!!
Εγώ έγραψα πιο πάνω αυτό...
johnnys έγραψε:Μόλις μπεις μέσα σε πίστα με τα φρένα του Vectra OPC κάνεις 3-4 γύρους και μετά μπεις με τα 330 της Galfer τότε θα καταλάβεις την διαφορά. Δεν παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος αλλά και η δαγκάνα όπως και το υλικό κατασκευής. Γιατί η διαφορές εκεί μέσα φαίνονται, όχι υποθετικά και όχι στα λόγια.
Δεν αρκέστηκα στα λόγια κανενός, δεν είπα ότι είμαι σίγουρος για την αποδοσή τους και δεν έκανα καμία σύγκριση, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση.
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Φρένα Galfer
johnnys έγραψε:
(1) Μόλις μπεις μέσα σε πίστα με τα φρένα του Vectra OPC κάνεις 3-4 γύρους και μετά μπεις με τα 330 της Galfer τότε θα καταλάβεις την διαφορά. (2) Δεν παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος αλλά και η δαγκάνα όπως και το υλικό κατασκευής. Γιατί η διαφορές εκεί μέσα φαίνονται, όχι υποθετικά και όχι στα λόγια.
Γιαννη: (2)Συμφωνω οτι και η διαμετρος, και η δαγκανα αλλα και τα υλικα παιζουν σημαντικο ρολο στην αποδοση του φρενου , αλλα (1) πως εισαι τοσο σιγουρος οτι με τα galfer θα εχεις τετοια αποδοση, τα εχεις δει στην πραξη, η αρκεισε στα λογια τους...??? και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω καποιο προβλημα με την συγκεκριμενη λυση, μακαρι να ειναι τοσο καλα για να τα βαλουμε ολοι μιας και δεν θελουν αποστατες!!!
Απ: Φρένα Galfer
lolosgp έγραψε:johnnys έγραψε:
(1) Μόλις μπεις μέσα σε πίστα με τα φρένα του Vectra OPC κάνεις 3-4 γύρους και μετά μπεις με τα 330 της Galfer τότε θα καταλάβεις την διαφορά. (2) Δεν παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος αλλά και η δαγκάνα όπως και το υλικό κατασκευής. Γιατί η διαφορές εκεί μέσα φαίνονται, όχι υποθετικά και όχι στα λόγια.
Γιαννη: (2)Συμφωνω οτι και η διαμετρος, και η δαγκανα αλλα και τα υλικα παιζουν σημαντικο ρολο στην αποδοση του φρενου , αλλα (1) πως εισαι τοσο σιγουρος οτι με τα galfer θα εχεις τετοια αποδοση, τα εχεις δει στην πραξη, η αρκεισε στα λογια τους...??? και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω καποιο προβλημα με την συγκεκριμενη λυση, μακαρι να ειναι τοσο καλα για να τα βαλουμε ολοι μιας και δεν θελουν αποστατες!!!
Διαφωνείς σε κάτι
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Απ: Φρένα Galfer
Λοιπον Κυριοι,
κατοπιν τηλεφωνικης μου επικοινωνιας με τον Κο Καμπανη-Galfer (demo στο GT του Arab)
οι δισκοι 330χ30 ΔΕΝ ειναι κεραμικοι,αλλα ΔΕΝ εχουν και μια απλη επιστρωση !!
Ειναι ενα κραμα βασισμενο στο μαντεμι με ψυγματα κεραμικου υλικου και ανθρακονηματων
σε ποσοστο 18-20%,για αντοχη σε θερμοκρασιες 1000-1100 βαθμους.
Επισης οι μικροι-312 ΔΕΝ ειναι απο αυτο το κραμα!!
Αλλωστε παιδια οι κεραμικοι δισκοι ειναι ΠΟΛΥ ακριβοι 1500-2000 euro ο δισκος και παραγονται
σε μεγαλυτερες διαστασεις και κατοπιν παραγγελιας για πολυ ''ειδικα'' αυτοκινητα οπως
Ferrari 430 Scuderia κτλ
κατοπιν τηλεφωνικης μου επικοινωνιας με τον Κο Καμπανη-Galfer (demo στο GT του Arab)
οι δισκοι 330χ30 ΔΕΝ ειναι κεραμικοι,αλλα ΔΕΝ εχουν και μια απλη επιστρωση !!
Ειναι ενα κραμα βασισμενο στο μαντεμι με ψυγματα κεραμικου υλικου και ανθρακονηματων
σε ποσοστο 18-20%,για αντοχη σε θερμοκρασιες 1000-1100 βαθμους.
Επισης οι μικροι-312 ΔΕΝ ειναι απο αυτο το κραμα!!
Αλλωστε παιδια οι κεραμικοι δισκοι ειναι ΠΟΛΥ ακριβοι 1500-2000 euro ο δισκος και παραγονται
σε μεγαλυτερες διαστασεις και κατοπιν παραγγελιας για πολυ ''ειδικα'' αυτοκινητα οπως
Ferrari 430 Scuderia κτλ
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρένα Galfer
i thought so...!
thanks for clarifying
thanks for clarifying
MEGAS- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 55
Απ: Φρένα Galfer
johnnys έγραψε:lolosgp έγραψε:johnnys έγραψε:
(1) Μόλις μπεις μέσα σε πίστα με τα φρένα του Vectra OPC κάνεις 3-4 γύρους και μετά μπεις με τα 330 της Galfer τότε θα καταλάβεις την διαφορά. (2) Δεν παίζει ρόλο μόνο η διάμετρος αλλά και η δαγκάνα όπως και το υλικό κατασκευής. Γιατί η διαφορές εκεί μέσα φαίνονται, όχι υποθετικά και όχι στα λόγια.
Γιαννη: (2)Συμφωνω οτι και η διαμετρος, και η δαγκανα αλλα και τα υλικα παιζουν σημαντικο ρολο στην αποδοση του φρενου , αλλα (1) πως εισαι τοσο σιγουρος οτι με τα galfer θα εχεις τετοια αποδοση, τα εχεις δει στην πραξη, η αρκεισε στα λογια τους...??? και για να μην παρεξηγηθω δεν εχω καποιο προβλημα με την συγκεκριμενη λυση, μακαρι να ειναι τοσο καλα για να τα βαλουμε ολοι μιας και δεν θελουν αποστατες!!!
Διαφωνείς σε κάτι
Νομιζα οτι ισχυριζοσουνα πως τα Galfer θα ειναι πολυ καλυτερα στην πιστα απο τα OPC, για αυτο σε ρωτησα πως εισαι τοσο σιγουρος. Ο γραπτος ο λογος βλεπει.....!!!!
Απ: Φρένα Galfer
MEGAS έγραψε:i thought so...!
thanks for clarifying
Μεγακλη διευκρινιζω πως δεν ειναι απλη επιστρωση,ειναι ενα πρωτο βημα προς τους αμμιγως κεραμικους οι οποιοι λογο πολυ περιορισμενης παραγωγης ειναι πανακριβοι.Απο τα λεγομενα του τυπου καταλαβαινω οτι στα πλαισια μιας ''επιθετικης'' πολιτικης για μεγαλυτερο μεριδιο αγορας λανσαραν αυτο το προιον σε σχετικα λογικη
τιμη...Προσφατα διαβασα οτι η Brembo εκλεισε συμφωνια συνεργασιας για 20 χρονια με εταιρεια
παραγωγης-επεξεργασιας κεραμικου υλικου για να βγαλει μαζικα τα κεραμικα στην αγορα.
gio- poster
- Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Join date : 29/06/2009
Απ: Φρένα Galfer
Έμαθα ότι ο Καλτσούνης δίνει τα 330 1500 ευρώ, ισχύει;
Είναι μια πολύ καλή τιμή μιας και είναι τα μόνα μεχρι τώρα που μπαίνουν χωρίς πατέντες
και χωρίς αποστάτες.
Είναι μια πολύ καλή τιμή μιας και είναι τα μόνα μεχρι τώρα που μπαίνουν χωρίς πατέντες
και χωρίς αποστάτες.
johnnys- Administrator
- Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 42
Σελίδα 2 από 3 • 1, 2, 3
Παρόμοια θέματα
» Φρενα...
» Stock φρένα - δισκοπλακες
» Πωλούνται εργοστασιακά φρένα GΤ
» Πουλάω και εγώ τα εργοστασιακά φρένα του GT
» ΦΡΕΝΑ KSPORT ΜΕ 775 ΛΙΡΕΣ????
» Stock φρένα - δισκοπλακες
» Πωλούνται εργοστασιακά φρένα GΤ
» Πουλάω και εγώ τα εργοστασιακά φρένα του GT
» ΦΡΕΝΑ KSPORT ΜΕ 775 ΛΙΡΕΣ????
Σελίδα 2 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης