Φρενα...

Σελίδα 2 από 13 Επιστροφή  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Τετ Ιουν 24, 2009 6:17 am

Ρε παιδια τοσο χαλια ειναι δλδ ? Εμενα θα μου ερθει την δευτερα και με φοβιζει που λετε οτι με 40-50 χιλιομετρα δεν φρεναρει καλα...Δλδ ενα αμαξι που μεχρι πριν λιγο καιρο κοστιζε 40.000ε να μην εχει καλα φρενα ? Δλδ το Astra H 1.8 που ειχα ειχε καλυτερα ??????? Με εχετε τρομαξει ομολογω Smile

Παντως ΑΝ μπορεσετε να βρειτε κιτακι απο Ιαπωνια, Κινα, Ταιβαν, Γερμανια, Αυστρια επειδη εχω πολλα κονε εκει ισως μπορεσω να μας τα φερω χωρις προβληματα με τελωνεια.

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Johny26 Την / Το Τετ Ιουν 24, 2009 4:03 pm

NikK έγραψε:Ρε παιδια τοσο χαλια ειναι δλδ ? Εμενα θα μου ερθει την δευτερα και με φοβιζει που λετε οτι με 40-50 χιλιομετρα δεν φρεναρει καλα...Δλδ ενα αμαξι που μεχρι πριν λιγο καιρο κοστιζε 40.000ε να μην εχει καλα φρενα ? Δλδ το Astra H 1.8 που ειχα ειχε καλυτερα ??????? Με εχετε τρομαξει ομολογω Smile

Παντως ΑΝ μπορεσετε να βρειτε κιτακι απο Ιαπωνια, Κινα, Ταιβαν, Γερμανια, Αυστρια επειδη εχω πολλα κονε εκει ισως μπορεσω να μας τα φερω χωρις προβληματα με τελωνεια.

Koita na deis, enta3ei mhn apogohteuesai, gia sunthrhtikh xrhsh kala einai... me th monh diafora oti to ama3i auto den einai kai polu gia sunthrhtikh xrhsh... lol! opote h alh8eia einai oti otan 8a xreiasteis me auto to ama3i (baros/ippodunamh) frena isws se prodwsoun... opote gia to sugkekrimeno ama3i ta mama frena egw ta krinw aneparkh... Neutral
avatar
Johny26
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1808
Join date : 14/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Arab Την / Το Δευ Ιουλ 20, 2009 8:51 pm

Μετά από αρκετό ψάξιμο με τα φρένα κατέληξα στο εξής και ηθέλα να το μοιραστώ μαζί σας (θα είναι λίγο μεγάλη η ανάλυση).

Ως γνωστόν το φρενάρισμα δεν το μετράμε σε δύναμη -στη φυσική-, αλλά σε αποτελεσματικότητα επιβράδυνσης.
ουσιαστικά πρόκειται για μία "δύναμη" αντίθετη της ροπής του τροχού. οπότε το μέγεθός της ορίζεται από τον τύπο Τ= r X F, οπου Τ η ροπή του τροχού (αντίθετη της ροπής του τροχού), F η δύναμη (ασκείται από το τακάκι μέσω της δαγκάνας) και r η απόσταση μεταξύ του ακριανού σημείου (θεωρητικό κέντρο του τακακιου) και του κέντρου του τροχού. το κρατάμε αυτό.

το πρόβλημα στο δικό μας αυτοκίνητο δεν είναι η η θέρμανση του δίσκου, γτ στους δίσκους, όσο θερμαίνεται αυτός, τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται επάνω του από τις δαγκάνες αφού αυτός διογκώνεται λόγω της τριβής κ έτσι οι δαγκάνες πιάνουν ακλύτερα επάνω του. το πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση του δίσκου που προκαλεί λιώσιμο των τακακιων. κ αυτό γτ ο δίσκος ειναι κ μικρός, αλλά δεν αναπληρώνει τη χασούρα της μικρής του διάστασης σε ποιότητα...

πώς αυξάνουμε λοιπόν την αποτελεσματικότητα της πέδησης? σύμφωνα με τον τυπο Τ= r X F (θέλουμε το Τ μεγαλύτερο) οπότε μπορούμε να μεγαλώσουμε ένα από τα δύο ή και τα δύο μεγέθη.
λύσεις:
1. καλύτερα τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστη τριβής ή/ και καλύτερες δισκόπλακες ίδιων διαστάσεων (υπάρχουν στο εμπόριο μερικές νομίζω) αυξάνουμε το F

2.μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες και μεγαλύτερης επιφάνειας τακάκι (δλδ μεγαλύτερη δαγκάνα). εδώ αυξάνουμε κυρίως το r- μεγαλύτερη απόσταση σημείου π πιάνει το φρένο και του κέντρου του τροχού, λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκου. επίσης αυξάνεται και το F, γτ η δύναμη είναι συνάρτηση και της επιφάνειας επαφής δίσκου-τακακιού (λύση φρένων Vectra OPC)

3. μεγαλώνουμε τον δίσκο και τη δαγκάνα, κ επιπλέον φροντίζουμε η δύναμη απ το τακάκι ν είναι πιο ομοιόμορφη πάνω στο δίσκο και πιο έντονη και άμεση (4πίστονες κτλ). εδώ αυξάνουμε και το F και το r κ επιπλέον φροντίζουμε να εκμεταλλευόμαστε τη δύναμη της δαγκάνας στο έπακρο.

οι λύσεις πάνε απ' την πιο οικονομική στην πιο ακριβή, εγώ επέλεξα την μεσαία λύση και περιμένω να τα βάλω. εντυπώσεις θα πω όταν με το καλό....

ΟΜΩΣ, σε όλα αυτά υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας: η τρόμπα φρένων παραμένει η ίδια... π σημαίνει ότι η δύναμη από την τρόμπα είναι δεδομένη.... κ αν πάμε να κάνουμε xtreme δουλειά αλλαγής τρόμπας, μπαίνουμε σε άλλες περιπέτειες, με κατανεμητές πέδησης και κουραφέξαλα... εδώ απλά ελπίζουμε ότι η τρόμπα θα μπορεί ν ανταπεξέλθει στη μεγαλύτερη ροπή π πάμε ν ασκήσουμε στον τροχό. τέλος πρέπει να πούμε ότι το φρενάρισμα εξαρτάται από τα λάστιχα, οπότε μια xtreme λύση θα φρενάρει μεν, δεν θ ακούει όμως το λάστιχο, κ αν βάλουμε καλύτερο(σsuper duper ultra high performance), το GT μας δεν θα το ζεσταίνει ποτέ, οπότε θα είναι σαν να είναι λάστιχο από σούπερ μάρκετ....

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Δευ Ιουλ 20, 2009 10:17 pm

Να σου πω, που το έχεις κρυμμένο το λυσάρι, η δασκάλα μας απαγόρευσε να το χρησιμοποιούμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μιλάμε είσαι τεράστιος, τον τύπο Τ= r X F που τον θυμήθηκες.............
Πες μας και στην πράξη τα αποτελέσματα οταν τα τσεκάρεις....Καλοφόρετα!
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  lazanton Την / Το Δευ Ιουλ 20, 2009 10:21 pm

Arab έγραψε:Μετά από αρκετό ψάξιμο με τα φρένα κατέληξα στο εξής και ηθέλα να το μοιραστώ μαζί σας (θα είναι λίγο μεγάλη η ανάλυση).

Ως γνωστόν το φρενάρισμα δεν το μετράμε σε δύναμη -στη φυσική-, αλλά σε αποτελεσματικότητα επιβράδυνσης.
ουσιαστικά πρόκειται για μία "δύναμη" αντίθετη της ροπής του τροχού. οπότε το μέγεθός της ορίζεται από τον τύπο Τ= r X F, οπου Τ η ροπή του τροχού (αντίθετη της ροπής του τροχού), F η δύναμη (ασκείται από το τακάκι μέσω της δαγκάνας) και r η απόσταση μεταξύ του ακριανού σημείου (θεωρητικό κέντρο του τακακιου) και του κέντρου του τροχού. το κρατάμε αυτό.

το πρόβλημα στο δικό μας αυτοκίνητο δεν είναι η η θέρμανση του δίσκου, γτ στους δίσκους, όσο θερμαίνεται αυτός, τόσο μεγαλύτερη δύναμη ασκείται επάνω του από τις δαγκάνες αφού αυτός διογκώνεται λόγω της τριβής κ έτσι οι δαγκάνες πιάνουν ακλύτερα επάνω του. το πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση του δίσκου που προκαλεί λιώσιμο των τακακιων. κ αυτό γτ ο δίσκος ειναι κ μικρός, αλλά δεν αναπληρώνει τη χασούρα της μικρής του διάστασης σε ποιότητα...

πώς αυξάνουμε λοιπόν την αποτελεσματικότητα της πέδησης? σύμφωνα με τον τυπο Τ= r X F (θέλουμε το Τ μεγαλύτερο) οπότε μπορούμε να μεγαλώσουμε ένα από τα δύο ή και τα δύο μεγέθη.
λύσεις:
1. καλύτερα τακάκια με μεγαλύτερο συντελεστη τριβής ή/ και καλύτερες δισκόπλακες ίδιων διαστάσεων (υπάρχουν στο εμπόριο μερικές νομίζω) αυξάνουμε το F

2.μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόπλακες και μεγαλύτερης επιφάνειας τακάκι (δλδ μεγαλύτερη δαγκάνα). εδώ αυξάνουμε κυρίως το r- μεγαλύτερη απόσταση σημείου π πιάνει το φρένο και του κέντρου του τροχού, λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκου. επίσης αυξάνεται και το F, γτ η δύναμη είναι συνάρτηση και της επιφάνειας επαφής δίσκου-τακακιού (λύση φρένων Vectra OPC)

3. μεγαλώνουμε τον δίσκο και τη δαγκάνα, κ επιπλέον φροντίζουμε η δύναμη απ το τακάκι ν είναι πιο ομοιόμορφη πάνω στο δίσκο και πιο έντονη και άμεση (4πίστονες κτλ). εδώ αυξάνουμε και το F και το r κ επιπλέον φροντίζουμε να εκμεταλλευόμαστε τη δύναμη της δαγκάνας στο έπακρο.

οι λύσεις πάνε απ' την πιο οικονομική στην πιο ακριβή, εγώ επέλεξα την μεσαία λύση και περιμένω να τα βάλω. εντυπώσεις θα πω όταν με το καλό....

ΟΜΩΣ, σε όλα αυτά υπάρχει ένας ακόμη παράγοντας: η τρόμπα φρένων παραμένει η ίδια... π σημαίνει ότι η δύναμη από την τρόμπα είναι δεδομένη.... κ αν πάμε να κάνουμε xtreme δουλειά αλλαγής τρόμπας, μπαίνουμε σε άλλες περιπέτειες, με κατανεμητές πέδησης και κουραφέξαλα... εδώ απλά ελπίζουμε ότι η τρόμπα θα μπορεί ν ανταπεξέλθει στη μεγαλύτερη ροπή π πάμε ν ασκήσουμε στον τροχό. τέλος πρέπει να πούμε ότι το φρενάρισμα εξαρτάται από τα λάστιχα, οπότε μια xtreme λύση θα φρενάρει μεν, δεν θ ακούει όμως το λάστιχο, κ αν βάλουμε καλύτερο(σsuper duper ultra high performance), το GT μας δεν θα το ζεσταίνει ποτέ, οπότε θα είναι σαν να είναι λάστιχο από σούπερ μάρκετ....

Ωραιος! Μιλας εμπεριστατωμενα!

Αλλα φοβαμαι οτι το μεγαλυτερο προβλημα μας ειναι η τρομπα και/ή τα σωληνακια. Τουλαχιστον ετσι διαισθανομαι φρεναροντας το αυτοκινητο αλλα ολα παιζουν!

Ευχομαι το συστημα πεδησης του Ινσιγκνια ΟΠΙΣΙ να ταιριαζει στο αμαξι μας για να εχουμε ενα κιτακι ετοιμο! Παντος ειμαι λιγο ασχετος με αυτα τους τυπους τους πιανω γιατι ειναι φυσικη αλλα τα μηχανικα μου δεν πανε πολυ καλα!
avatar
lazanton
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Arab Την / Το Δευ Ιουλ 20, 2009 10:31 pm

lazanton, τα σωληνάκια δεν είναι κάτι φοβερό, τ αλλάζεις ανα πάσα στιγμή, τα φτιάχνεις όπως θες κ το κόστος είναι μικρό. όμως προσφέρουν κατα κύριο λόγω μόνο καλύτερη αίσθηση.
η τρόμπα π λες είναι ένα θέμα καλό.... δν έχω καταφέρει να μάθω τι παίζει και πόσο καλή είναι, τι αντοχές κ τι δυνάμεις έχει.
όμως δν είμαι διατεθειμένος να πάω τόσο μακριά κ ν την αλλάξω. προτιμώ ν τ οδηγώ με το φόβο των Ιουδαίων, παρά ν αλλάξω τρόμπα κ ν μπλέξω...
όλοι οι φρενατζήδες πάνε ως εξής: κάνε την τάδε αλλαγή κ βλέπεις... μετά κάνε την άλλη αλλαγή κ βλέπεις ξανά...
οπότε είπα ν το πάρω λογικά κ ν κάνω μια κίνηση π ήθελα. ν βελτιώσω δλδ τη βάση (ανάρτηση, δέσιμο και φρένα).
περιμένω (πρώτα ο θεός) και 2 άλλα προιόντα γ ν δέσει πιο πολύ τ GT. όταν με το καλό, θα τα γράψω κ αυτά..

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  paradisos Την / Το Τρι Ιουλ 21, 2009 2:26 am

Με τα σωληνάκια το μόνο που κάνουμε είναι να έχουμε το ίδιο αποτελεσματικό φρένο σε διαρκή xtreme καταστάσεις...εκεί δηλ που τα απλά αρχίζουν να μπαλοναρουν λόγο θερμοκρασιών
avatar
paradisos
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Johny26 Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 7:06 pm

Oson aforw to insignia OPC kai ta frena pou exei....

"Κινητήρας 2.8 λίτρων και με την υποστήριξη τούρμπο αποδίδει 325 ίππους ενώ η ροπή φθάνει τα 40,7 Kgm"

"Τα εμπρός φρένα είναι αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές αποτελούμενα από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι εμπνευσμένες από το πρωτότυπο GTS, όντας οι απολύτως… αναμενόμενες, με τους εμπρός προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους μεγάλους τροχούς (19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών) να πρωταγωνιστούν από όποια πλευρά κι αν αντικρύσει κανείς το νέο Insignia OPC." (4 troxoi)

"Τα εμπρός φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ζάντες αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών. Οι πρώτες συνδυάζονται με ελαστικά 245/40 και οι δεύτερες με λάστιχα 255/35." (Auto 24)

Apo oti katalabainete polu kala ta frena tou neou insignia opc... alla dustuxws gia tis dikes mas mama 18ares zantes ligo duskolo na xwresoun oi diskoi twn 355mm kai oi dagkanes...
avatar
Johny26
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1808
Join date : 14/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  paf Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 7:11 pm

Johny26 έγραψε:Oson aforw to insignia OPC kai ta frena pou exei....

"Κινητήρας 2.8 λίτρων και με την υποστήριξη τούρμπο αποδίδει 325 ίππους ενώ η ροπή φθάνει τα 40,7 Kgm"

"Τα εμπρός φρένα είναι αναβαθμισμένα σε προδιαγραφές αποτελούμενα από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι εμπνευσμένες από το πρωτότυπο GTS, όντας οι απολύτως… αναμενόμενες, με τους εμπρός προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τους μεγάλους τροχούς (19 ιντσών και προαιρετικά 20 ιντσών) να πρωταγωνιστούν από όποια πλευρά κι αν αντικρύσει κανείς το νέο Insignia OPC." (4 troxoi)

"Τα εμπρός φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 χλστ. και δαγκάνες της Brembo. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ζάντες αλουμινίου 19 ή 20 ιντσών. Οι πρώτες συνδυάζονται με ελαστικά 245/40 και οι δεύτερες με λάστιχα 255/35." (Auto 24)

Apo oti katalabainete polu kala ta frena tou neou insignia opc... alla dustuxws gia tis dikes mas mama 18ares zantes ligo duskolo na xwresoun oi diskoi twn 355mm kai oi dagkanes...

john eipame pos i moni lusi gia frena einai apo vectra OPC. akoma!! tora, gia argotera tha deiksei.......
avatar
paf
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2666
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 41

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Nasos Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 7:36 pm

Syntoma 8a to exoume dia8esimo kai to kit tou insignia !

Paketo me zantes + frena peri ta 4200-4600 euro (me 20"ares mallon) gia ergostasiaki douleia !


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Nasos στις Τετ Ιουλ 22, 2009 7:42 pm, 1 φορά
avatar
Nasos
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  paf Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 7:41 pm

Nasos έγραψε:Syntoma 8a to exoume dia8esimo kai to kit tou insignia !

Paketo me zantes + frena peri ta 4200 euro (me 20"ares mallon) gia ergostasiaki douleia !

kala re anthrope ok eipame.... me 4.200 ginete to ergaleio 400HP. opote megalo to dilima!!!!!!!!
avatar
paf
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2666
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 41

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 9:15 pm

Λοιπον το παρελαβα σημερα και ειλικρινα δεν ξερω για πιο πραγμα μιλατε...Τα φρενα το κοκαλουν απο 180 σε χρονο ρεκορ..Βεβαια δεν το πηγα παραπανω ακομα Smile

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Arab Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 9:20 pm

NikK έγραψε:Λοιπον το παρελαβα σημερα και ειλικρινα δεν ξερω για πιο πραγμα μιλατε...Τα φρενα το κοκαλουν απο 180 σε χρονο ρεκορ..Βεβαια δεν το πηγα παραπανω ακομα Smile

kalotaxidos!! 180 ap tin prwti mera??? xaxa swraios!
akomi einai freskadoura t amaxi
isws argotera n deis k esy oyi tha tou tairiazan kalytera frena.
eipame, o kathenas exei tin proswpiki k apolyta sevasti tou apopsi

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Nasos Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 9:23 pm

oxi re ! exei 9ari ! exei ais8isi diaforetiki sta pental (san tou corsa)! nio8ei asfaleia ! alla katse ligo na patisoun kai meta 8a nio8ei ...afou patao freno .... katevenei to pental giati den akouei ???

kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !
avatar
Nasos
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 586
Join date : 09/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  gio Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 9:26 pm

NikK έγραψε:Λοιπον το παρελαβα σημερα και ειλικρινα δεν ξερω για πιο πραγμα μιλατε...Τα φρενα το κοκαλουν απο 180 σε χρονο ρεκορ..Βεβαια δεν το πηγα παραπανω ακομα Smile

Καλοριζικο φιλαρακι καλες βολτες !!
avatar
gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Arab Την / Το Τετ Ιουλ 22, 2009 9:32 pm

να σημειώσω ότι δεν είμαι απογοητευμένος από τα μαμά φρένα, απλά θέλω καλύτερο φρενάρισμα για τις φορές π το οδηγώ πιο επιθετικά. σε πιο γρήγορη οδήγηση σε επαρχιακούς στριψόδρομους ένιωθα ότι τα φρένα θα έπρεπε να μου προσφέρουν περισσότερα.

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  dartman1980 Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 12:33 am

Nasos έγραψε:oxi re ! exei 9ari ! exei ais8isi diaforetiki sta pental (san tou corsa)! nio8ei asfaleia ! alla katse ligo na patisoun kai meta 8a nio8ei ...afou patao freno .... katevenei to pental giati den akouei ???

kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !

Sorry για την εκφραση αλλα τα ιδια σκ@τα ειναι ... μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα δε σταματαει με τιποτα . Το λεω γιατι και γω 9αρι εχω.

Και επειδη σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αμμεση αλλαγη για TAROX εχει ακουσει κανενας τιποτα ? Εχω την εντυπωση οτι μπενουν στα μπαμ χωρις αλλαγη αποστατες , αλλες ζαντες κλπ κλπ ...

Για του λογου του αληθες http://www.tarox.com/en/galeria/galeria.php?id=80


Έχει επεξεργασθεί από τον/την dartman1980 στις Πεμ Ιουλ 23, 2009 12:50 am, 1 φορά
avatar
dartman1980
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 247
Join date : 12/07/2009
Ηλικία : 36
Τόπος : Αθήνα , Περισός

http://www.aquazone.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 12:35 am

Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.


Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  lazanton Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 1:28 am

NikK έγραψε:Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.


Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !

Ουτε εγω πηρα. Απλα φωτοτυπιες! Παραπονο δεν εχω!
avatar
lazanton
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  lazanton Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 1:32 am

dartman1980 έγραψε:Για του λογου του αληθες http://www.tarox.com/en/galeria/galeria.php?id=80


Μου αρεσει... για πειτε! Αυτο αναμεσα στον δισκο και στην ζαντα τι ειναι??
avatar
lazanton
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 1:54 am

Η Βαση των δισκοφρενων που με την σειρα της βιδωνει πανω στην ζαντα, αν δεν κανω λαθος.

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Arab Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 6:20 am

lazanton έγραψε:
NikK έγραψε:Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.


Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !

Ουτε εγω πηρα. Απλα φωτοτυπιες! Παραπονο δεν εχω!

παίδες, βάση νομοθεσίας υποχρεούνται όλοι οι λιανοπωλητές (είτε οι εισαγωγείς) να συνοδεύουν το προιόν π πουλάνε με manual και φυσικά στα ελληνικά. τα πρόστιμα είναι τσουχτερά. το ξέρω, το έχω επιμεληθεί, μια εταιρεία π δούλευα είχε φάει πολλά πρόστιμα. να το ζητήσετε και αν σας το παίξουν μάγκες, ρίξτε μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ. θα σας κάνουν κ τεμενάδες μετά..

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Arab Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 6:21 am

dartman1980 έγραψε:
Nasos έγραψε:oxi re ! exei 9ari ! exei ais8isi diaforetiki sta pental (san tou corsa)! nio8ei asfaleia ! alla katse ligo na patisoun kai meta 8a nio8ei ...afou patao freno .... katevenei to pental giati den akouei ???

kaloriziko kai kalo taksido kai apo mena kai kalosorises episima pleon sti parea !

Sorry για την εκφραση αλλα τα ιδια σκ@τα ειναι ... μπορει να ειμαι υπερβολικος αλλα δε σταματαει με τιποτα . Το λεω γιατι και γω 9αρι εχω.

Και επειδη σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αμμεση αλλαγη για TAROX εχει ακουσει κανενας τιποτα ? Εχω την εντυπωση οτι μπενουν στα μπαμ χωρις αλλαγη αποστατες , αλλες ζαντες κλπ κλπ ...

Για του λογου του αληθες http://www.tarox.com/en/galeria/galeria.php?id=80

στείλε mail και μάθε. αν μπαίνουν στα εργοστασιακά ή θέλει τρελές μόντες και φυσικά τιμή και πες μας φίλε. φαίνεται ενδιαφέρον

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  dartman1980 Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 6:23 am

Εληφθην Very Happy Ενημερωνω ....

Αν και δε νομιζω οτι χρειαζετε ΚΑΜΙΑ μοντα ...
avatar
dartman1980
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 247
Join date : 12/07/2009
Ηλικία : 36
Τόπος : Αθήνα , Περισός

http://www.aquazone.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρενα...

Δημοσίευση  Johny26 Την / Το Πεμ Ιουλ 23, 2009 2:15 pm

NikK έγραψε:Απλα θα πω πως πρεπει να το πατησεις πολυ αλλα οταν το πατησεις κοκαλωνει.


Περα απο αυτο τα σαινια ΔΕΝ μου εδωσαν MANUAL !

Oute egw eixa parei ena xrono prin, me thn aitiologia oti den eixe metafrastei akoma sta ellhnika... meta apo merikous mhnes ton eixa parei thlefwno to pwlhth kai mou to eferan to manual sthn dynamotors kai perasa kai to phra... Opws epishs phra kai service book gia to ama3i afou thlefwnhsa se mia sta kentrika kai mou to esteile taxudromika sto spiti... ti na peis... Rezilhdes...
avatar
Johny26
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1808
Join date : 14/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 13 Επιστροφή  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης