kw variant 3

Σελίδα 3 από 4 Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  atanaz Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 4:16 pm

ειχα ακουσει για μια αναρτηση λιγο καλυτερη απο την kw v3 την οποια την ονομαζαν competition και πιστευα με αυτη την αλλαγη στα ελατηρια που φορας εσυ αυτη τη στιγμη ειναι η ιδια...

atanaz
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 35
Τόπος : St. Friday

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 4:36 pm

Μεγακλη σε λακουβες τι λεει ? Εριξες καμια δοκιμη εκει ?

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 4:39 pm

ειναι σφιχτη αλλα ΔΕΝ κοπαναει καθολου.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 4:42 pm

Δλδ δεν σε κουραζουν οπως στην μαμα ?

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 4:46 pm

προσωπικα μου φαινονται και πιο "ανετες" απο τις μαμα με την εννοια οτι...οταν περασεις πανω απο ενα bump οι μαμα θα κανουν 2 rebound και μετα θα κατσουν...δλδ κανει ενα ασανσερ...ενω αυτες περνας,και καθεται αμεσως κατω.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 4:47 pm

Ναι αλλα σαν πιο σκληρες δεν σημαινει πως οι κραδασμοι περνανε πιο "ατοφιοι" στο καθισμα και αρα στον οδηγο ?
Απλα θελω να δω αν ειναι Γενικα πιο καλες απο τις μαμα η μονο στα κρατηματα.

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  paf Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 5:56 pm

νικολα επειδη εχω μιλησει και με αλλα παιδια που εχουν την ν3, απλα ειναι αλλου και η καλυτερη αναρτηση για το αμαξακι μας και οχι μονο!! ειναι πολυ ανωτερη απο την μαμα και καταπινει με αφαλεια τις λακουβιτσες του ελληνικου οδικου δικτυου(πςςςςςςς τι ειπα παλι)!!!! χαχαχα.... εκει θελω να δωσω την μπαζα μου αλλα το σκεφτομαι γιατι ειναι πανω απο κιλο το "μαρουλι"! και φυσικα μου την προτεινε με κλειστα ματια και ο γερμανος........(ελπιζω να καλυψα τα κενα σου).

paf
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2665
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 41

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  lazanton Την / Το Πεμ Ιουν 24, 2010 6:53 pm

Εχτες σε μερικα απο τα ανοιγματα (πριν τα ανοιγματα εννοειτε) ετυχε να πηγαινουμε διπλα και λιγο πισω δεξια απο τον J26 και παρακολουθωντας τον κωλο του αμαξιου σε εναν φαινομενικα flat δρομο τρομαξα απο το ποσο παιζει πανω κατω!!! Φαντασου αυτο το rebound (αν αυτο ειναι το rebound που λετε) με πολλα χιλιομετρα! affraid

lazanton
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  atanaz Την / Το Παρ Ιουν 25, 2010 1:28 am

MEGAS έγραψε:1. 1500
2. οχι δεν χρειαστηκε ,ισως ομως κανω οταν τα ελατηρια "κατσουν" λιγο δλδ 0,75-1cm
3. για αρχη εμεινα σε αυτα που λεει η kw ,τα οποια συμπιπτουν με ενος φιλου απο το γερμανικο forum ,ο οποιος μου προτεινε ιδιες τιμες σχεδον...σε αυτου το αμαξι βασιστηκε η kw και εφτιαξε και ρυθμισε τα νεα ελατηρια πισω.

συγνωμη αλλα δεν ειχα προσεξει το 1.
την τιμη αυτη που την βρηκες?? ειναι πολυ καλη για v3.

atanaz
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 399
Join date : 15/04/2010
Ηλικία : 35
Τόπος : St. Friday

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Arab Την / Το Κυρ Ιουν 27, 2010 1:22 am

Μέγα, μια φώτο απ το πλάι γ ν δω το ύψος μπρος-πίσω pls

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Κυρ Ιουν 27, 2010 1:27 am

will do so ...αυριο! Very Happy

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Aloperidin Την / Το Δευ Ιουν 28, 2010 4:33 pm

με τις αναρτήσεις αυτές μπορείς να αλλάξεις το χαμήλωμα του αυτοκινήτου? και πως ? (με κουμπί?)
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω Embarassed Embarassed Embarassed

Aloperidin
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 395
Join date : 28/10/2009
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

http://www.epharma-online.biz/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  paf Την / Το Δευ Ιουν 28, 2010 4:40 pm

Aloperidin έγραψε:με τις αναρτήσεις αυτές μπορείς να αλλάξεις το χαμήλωμα του αυτοκινήτου? και πως ?
(με κουμπί?)
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω Embarassed Embarassed Embarassed
χωρίς κουμπί. ανοίγεις καπω και παίζεις με (κλικ) Αριστερά δεξιά για μπροστά.
για πίσω σκυβεις κοντά στις πίσω ρόδες που σκάνε οι αναρτήσεις και παίζεις πάλι με κλικ Αριστερά - δεξιά.
αν θες με κουμπί υπάρχει αλλά πάνω από 2.500€ αν θυμάμαι καλά!!

paf
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2665
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 41

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Aloperidin Την / Το Δευ Ιουν 28, 2010 6:32 pm

paf έγραψε:
Aloperidin έγραψε:με τις αναρτήσεις αυτές μπορείς να αλλάξεις το χαμήλωμα του αυτοκινήτου? και πως ?
(με κουμπί?)
βλέπω πολλά να γράφονται για την ανάρτηση αυτή και τη γλυκοκοιτάζω Embarassed Embarassed Embarassed
χωρίς κουμπί. ανοίγεις καπω και παίζεις με (κλικ) Αριστερά δεξιά για μπροστά.
για πίσω σκυβεις κοντά στις πίσω ρόδες που σκάνε οι αναρτήσεις και παίζεις πάλι με κλικ Αριστερά - δεξιά.
αν θες με κουμπί υπάρχει αλλά πάνω από 2.500€ αν θυμάμαι καλά!!

thx φίλε, με διαφώτισες Smile) Very Happy

Aloperidin
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 395
Join date : 28/10/2009
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

http://www.epharma-online.biz/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Δευ Ιουλ 05, 2010 8:27 pm

@αραβ




_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK

MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Arab Την / Το Δευ Ιουλ 05, 2010 8:34 pm

αν χωράει στο γκαράζ, χαμήλωσέ το λίγο ακόμα. σαν ύψος είναι πολύ καλό, σχεδόν μαμα!!

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  gratipa Την / Το Δευ Ιουλ 05, 2010 8:35 pm

Arab έγραψε:αν χωράει στο γκαράζ, χαμήλωσέ το λίγο ακόμα. σαν ύψος είναι πολύ καλό, σχεδόν μαμα!!

ΤΙ σχεδόν...αν δεν το ήξερα μαμά θα το έλεγα...

gratipa
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 626
Join date : 14/04/2009
Ηλικία : 35

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Arab Την / Το Παρ Ιουλ 23, 2010 5:50 pm

λεπόοοοοον....
μιας κ είναι καλοκαίρι κ οι βουτιές πλησιάζουν, απολύτως φυσιολογικά κ συνειρμικά είπα να σκεφτώ τις αναρτήσεις...
ο Αγ. Βασίλης υποσχέθηκε ν προσπαθήσει ν τις φέρει τ Χριστούγεννα άφού πρώτα ο Αγ. Σεπτέμβριος μ φέρει λάστιχα...

η ερώτηξις είναι η εξής: γιατί, αν κάποιος π θα πάρει την KW3 κ θα βάλει τις ρυθμίσεις π προτείνει η KW κ δεν πρόκειται ν πειραματιστεί εκτός του ύψους με άλλες ρυθμίσεις, δεν βάζει ευθύς εξαρχής την ΚW1? έχουν άλλες διαφορές (πέραν των ρυθμίσεων)? ποιότητας ή κάτι άλλο?
κοιτάζοντας τις τιμές, έχουν αρκετή διαφορά κ εγώ προσωπικά π δεν σκοπεύω ν πειραματιστώ με τα bound, rebound & jumpball, γτ απλά δεν το χω..
προσωπικά γλυκοκοιτάζω την KW1 ή την Weitec.

άλλη ερώτηση: τι διαφορά εχει η inox line από την basic line?



Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  diogo Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 1:34 am

λοιπον διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ variant 1 και 3 δεν υπαρχει,ειναι και οι δυο ανοξειδωτεs και στο μονο που διαφερουν ειναι οι ρυθμισειs. βεβαια η variant 1 βγαινει και με γαλβανιζε μεταλλο ενω η weitec βγαινει μονο γαλβανιζε.το πρωτο πραγμα που αλλαξα στο αμαξι ηταν τα αμορτισερ βαζονταs την variant 3 και μπορω να πω οτι βελτιωση ειδα μονο σε καλο οδοστρωμα. φυσιολογικο αυτο αφου η αναρτηση ειναι σχεδον αγωνιστικη και οι ρυθμισειs καθαρα για χρηση πισταs και οχι για τουs ελληνικουs κατσικοδρομουs. θα σου ελεγα να προτιμησειs την variant 1(inox)αλλα μου φαινεται πωσ η διαφορα στην τιμη με την variant 3 ειναι μικρη...

diogo
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 370
Join date : 05/10/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 2:22 am

diogo έγραψε:λοιπον διαφορα στην ποιοτητα μεταξυ variant 1 και 3 δεν υπαρχει,ειναι και οι δυο ανοξειδωτεs και στο μονο που διαφερουν ειναι οι ρυθμισειs. βεβαια η variant 1 βγαινει και με γαλβανιζε μεταλλο ενω η weitec βγαινει μονο γαλβανιζε.το πρωτο πραγμα που αλλαξα στο αμαξι ηταν τα αμορτισερ βαζονταs την variant 3 και μπορω να πω οτι βελτιωση ειδα μονο σε καλο οδοστρωμα. φυσιολογικο αυτο αφου η αναρτηση ειναι σχεδον αγωνιστικη και οι ρυθμισειs καθαρα για χρηση πισταs και οχι για τουs ελληνικουs κατσικοδρομουs. θα σου ελεγα να προτιμησειs την variant 1(inox)αλλα μου φαινεται πωσ η διαφορα στην τιμη με την variant 3 ειναι μικρη...
ειδες διαφορα μονο σε καλη ασφαλτο??
αγωνιστικη αναρτηση??
διαφορα variant1 me variant3 δεν υπαρχει??
μαμαμια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Παμε λοιπον απτην αρχη. Μια αναρτηση ξεχοριζει ως καλυτερη απο μια αλλη οταν εχει οσο το δινατον περισοτερες ρυθμισεις δλδ οταν εχουμε προσβαση να <αλαξουμε> την σκληροτητα και την επαναφορα κλπ κλπ της αναρτησης μας δινεται η δυνατοτητα απιρον setup οπου μπορουμε να φερουμε την αναρτηση στα μετρα μας μαλακια μετρια για πιστα??
συνηθεις λαθη φαινομενα!!!
ρυθμιζουμε την αναρτηση στο κουτσουρε και κυκλοφορουμε στο δρομο τα παιρνουμε ολα στο χερι και ταυτοχρονα η αναρτηση δεν προκητε να αποδοση επειδη δεν υπαρχει grip ητε επειδη οδρομος ειναι μπουγατσας ητε επειδη αλαξαμε λαστιχα τελευταια φορα οταν μας ειχε κατσει γκομενα με μουστακι!!!!οι αναρτησεις δεν ξεχοριζουν ως καλυτερες αν ειναι νικελ κοκκινες η μπλε αλλα επι της ουσιας την μαγικη δυνατοτητα που εχει η kw3 να προσαρμοσεις το αμαξι σου αναλογα με την χριση που κανεις δεν ειναι αγωνιστικηαναρτηση ειναι απλα ρυθμιζομενη


Έχει επεξεργασθεί από τον/την tounelakias στις Σαβ Ιουλ 24, 2010 3:51 am, 1 φορά

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Arab Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 3:10 am

diogo, αυτά ακριβώς π λες βρήκα κ εγώ σαν πληροφορίες ρωτώντας κ διαβάζοντας. το 1, 2, 3 είναι απλά αριθμοί π υποννοούν τις βαθμίδες "ρυθμισιμότητας" της ανάρτησης. η διαφορά τιμής μεταξύ 1 (inox) και 3 είναι περίπου €500.
τώρα γ την απόδοση δεν έχω άποψη, αλλά ακούω καλά πράγματα...

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  lolosgp Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 5:20 pm

καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...

lolosgp
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 366
Join date : 14/04/2009

http://<a href="http://www.imagebam.com/image/4fd1d034725511" ta

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 6:06 pm

lolosgp έγραψε:καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...
+10!!! υποψιν αν η τοποθετιση δεν γηνει σε συνεργειο με εμπειρια στα ρυθμιζομενα και να σου εξηγησουν τι μπορεις να πειραξεις και γιατι τοτε ισως το αμαξι να πηγαινει βαρκα γιαλο

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  Arab Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 7:55 pm

lolosgp έγραψε:καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...

KW Variant 1
Sporty Handling with factory pre-set damping

The ideal system for customers wishing to rely on the experience of our engineers to set the damper setting, yet determine their own degree of lowering. In extensive driving tests our engineers have set the dampers for the best balance between sporty driving, comfort and safety. The user is then free to decide the best height setting for their use and preference.
•Optimally pre-set•Sporty harmonious damping technology
•Stainless steel technology "inox-line"*
•Individually height-adjustable
•Lowering range approved by the German Technical Control Board (TÜV)
•Fully finished complete solutions
•High-quality component parts for long durability

With the success of the Variant 3's KW is now offering the Variant 1's to the Kappa Community. These are the same as the Variant 3's with the exception that they are not adjustable, but otherwise come with the same springs, durable stainless steel setup and damping found in the Variant 3's. A great package for performance driving and canyon carving.

The Variant 1's use state-of-the-art technology to help deliver and excellent ride and performance handling for the skilled and experienced driver. The damping rate is set from the factory, so there is no worry that you might "mess up" the handling of the car. instead with the preset levels from the factory you can be sure that this is an install and forget kind of prodcut. Although the damping may not be adjustable, the spring perches are the same as the Variant 3's and offer adjustment for ride height and corner weighting of the car. Installation does not require any special tools and can be installed in 6-8 hours. An alignment is strongly suggested after installation of these coilovers.

KW3
The new Variant 3 is state-of-the-art technology for the skilled and experienced driver. The separate and independent compression and rebound damping options allow a truly individual driving set-up. These unique systems with the 3 individually adjustable components, allows for adjustment of the compression of the damper in the low-speed range, while the highspeed set-up, so decisive for driving comfort, has been preset by our engineers

σύμφωνα με τα παραπάνω είναι απλά το ίδιο πράγμα από άποψη ποιότητας. βασικές ρυθμίσεις στην 1=προτεινόμενες ρυθμίσεις στην 3.

δεν είναι κάτι π πιστεύω ή νομίζω, είναι κάτι π βρήκα ψάχνοντας.
αν κάποιος έχει απτές αποδείξεις ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, ας δείξει τα στοιχεία γ ν μ πείσει.
σκοπός μου αυτός ήταν, ν επαληθεύσω τι όντως θα αγοράσω κ όχι τι νομίζει ο καθένας τι αγοράζει.
η KW3 γ εμένα, θα μ φαινόταν μονόδρομος ΜΟΝΟ αν ήθελα ν κρατήσω το μαμά ύψος, κ θα πήγαινα με την έκδοση π έβαλε ο Μέγας.
προς Θεού, δεν κατηγορώ κάποιον π έβαλε την 3, απλά γ εμένα (κ άλλους) π δεν θα πειράξουν άλλες ρυθμίσεις εκτός ύψους, το ν αγοράσω την KW3 αντί της 1, θα ήταν σαν ν παίρνω την καλύτερη κ ακριβότερη κάρτα γραφικών, όταν το μόνο π κάνω είναι ν χρησιμοποιώ το word & το excel στον υπολογιστή.....

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 36

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: kw variant 3

Δημοσίευση  lolosgp Την / Το Σαβ Ιουλ 24, 2010 10:59 pm

Arab έγραψε:
lolosgp έγραψε:καταρχην το setup που προτεινει η kw3 δεν εχει καμια σχεση με την στανταρ ρυθμιση της kw1, μην τα ισοπεδωνουμε και ολα, αμα ηταν ετσι ολοι την 1 θα επερναν!!!. Τα παραπανω λεφτα που αξιζει η 3 ειναι καθαρα για την δυνατοτητα που σου δινει για πολλαπλες ρυθμισεις και στησιματα του αυτοκινητου, που ειναι μεγαλη υποθεση για μια αναρτηση. Τωρα κατα ποσο το εκμεταλευετε αυτο το πλεονεκτημα ο καθε αγοραστης ειναι αλλο θεμα...

KW Variant 1
Sporty Handling with factory pre-set damping

The ideal system for customers wishing to rely on the experience of our engineers to set the damper setting, yet determine their own degree of lowering. In extensive driving tests our engineers have set the dampers for the best balance between sporty driving, comfort and safety. The user is then free to decide the best height setting for their use and preference.
•Optimally pre-set•Sporty harmonious damping technology
•Stainless steel technology "inox-line"*
•Individually height-adjustable
•Lowering range approved by the German Technical Control Board (TÜV)
•Fully finished complete solutions
•High-quality component parts for long durability

With the success of the Variant 3's KW is now offering the Variant 1's to the Kappa Community. These are the same as the Variant 3's with the exception that they are not adjustable, but otherwise come with the same springs, durable stainless steel setup and damping found in the Variant 3's. A great package for performance driving and canyon carving.

The Variant 1's use state-of-the-art technology to help deliver and excellent ride and performance handling for the skilled and experienced driver. The damping rate is set from the factory, so there is no worry that you might "mess up" the handling of the car. instead with the preset levels from the factory you can be sure that this is an install and forget kind of prodcut. Although the damping may not be adjustable, the spring perches are the same as the Variant 3's and offer adjustment for ride height and corner weighting of the car. Installation does not require any special tools and can be installed in 6-8 hours. An alignment is strongly suggested after installation of these coilovers.

KW3
The new Variant 3 is state-of-the-art technology for the skilled and experienced driver. The separate and independent compression and rebound damping options allow a truly individual driving set-up. These unique systems with the 3 individually adjustable components, allows for adjustment of the compression of the damper in the low-speed range, while the highspeed set-up, so decisive for driving comfort, has been preset by our engineers

σύμφωνα με τα παραπάνω είναι απλά το ίδιο πράγμα από άποψη ποιότητας. βασικές ρυθμίσεις στην 1=προτεινόμενες ρυθμίσεις στην 3.

δεν είναι κάτι π πιστεύω ή νομίζω, είναι κάτι π βρήκα ψάχνοντας.
αν κάποιος έχει απτές αποδείξεις ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, ας δείξει τα στοιχεία γ ν μ πείσει.
σκοπός μου αυτός ήταν, ν επαληθεύσω τι όντως θα αγοράσω κ όχι τι νομίζει ο καθένας τι αγοράζει.
η KW3 γ εμένα, θα μ φαινόταν μονόδρομος ΜΟΝΟ αν ήθελα ν κρατήσω το μαμά ύψος, κ θα πήγαινα με την έκδοση π έβαλε ο Μέγας.
προς Θεού, δεν κατηγορώ κάποιον π έβαλε την 3, απλά γ εμένα (κ άλλους) π δεν θα πειράξουν άλλες ρυθμίσεις εκτός ύψους, το ν αγοράσω την KW3 αντί της 1, θα ήταν σαν ν παίρνω την καλύτερη κ ακριβότερη κάρτα γραφικών, όταν το μόνο π κάνω είναι ν χρησιμοποιώ το word & το excel στον υπολογιστή.....

πραγματικα δεν καταλαβαινω που διαφωνεις με αυτα που λεω?
αν για την οδηγικη σου ικανοτητα και συμπεριφορα σε καλυπτει η KW1 φυσικα και να την βαλεις, δεν υπαρχει λογος να ξοδεψεις παραπανω λεφτα χωρις λογο, φαντασου σε αλλους αρκουν και τα μαμα φρενα......
Δεν υπαρχει κατι στανταρ, ο καθενας στηνει το αμαξι του αναλογα με της απαιτησεις που εχει....

lolosgp
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 366
Join date : 14/04/2009

http://<a href="http://www.imagebam.com/image/4fd1d034725511" ta

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 4 Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης