Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Σελίδα 3 από 4 Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 2:49 pm

Παιδες ευχαριστω πολυ.
Το βαρος παντως δεν του φαινεται.

Επι του θεματος τωρα...η κλιμακωση και ενα 6αρι ειναι αναγκαια.κριμα που το gt φτιαχτηκε Αμερικη!!!πολυ κριμα.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK
avatar
MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 48

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 3:05 pm

Ξαναθέτω το ερώτημα για μια ακόμη φορά, λύση δεν υπάρχει? Δεν μπορούμε να βρούμε 6άρι που να μπαίνει? Δε γίνεται, κάποια μόντα θα υπάρχει, με πελάγωσες πάλι....
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  MEGAS Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 3:18 pm

Λυση bolt on δεν υπαρχει.
υπαρχουν αλλα κιβωτια απο αμερικανικα που μπαινουν αλλα το καβουκι απ'οτι γνωριζω θελει μετατροπες...οποτε λυση γιοκ.
μονο αν αλλαξεις τελικη διαφορικη σχεση και κοντυνεις το βημα ...σε ολες βεβαια τις σχεσεις.

_________________
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can't have the third!
GT with:EDS tune/Dejon i/c/Solo mach 3" catback exhaust/Solo 3" downpipe/K&N/KW V3
MAZDA CX-7 GT/SR BLACK
avatar
MEGAS
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 1607
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 48

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  paradisos Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 4:26 pm

Δεν με πειράζει να αλλάξω όλες τις σχέσεις !!
avatar
paradisos
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 6:55 pm

Να αλλάξουμε γρανάζωμα 4ης και 5ης μόνο παίζει τελικά? Μπορεί να γίνει?
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  lazanton Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 7:14 pm

Το να κοντυνουμε την μεγιστη τελικη διαφορικη θα φτιαξει την 4η 5η αλλα πιστευω θα κανει αφορητες τις 3 πρωτες!
avatar
lazanton
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  gio Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 7:34 pm

Σωστα μιλας... thumbs up
Ειναι ομως λαθος να συγκρινουμε την 5η ενος 5αριου-οπως το δικο μας-
με την 5η ενος 6αριου...
με αυτη την λογικη,ας κατσει διπλα στο GT οποιοδηποτε 6αρι,
κ να ανοιξουμε με 4η μονο... Twisted Evil
avatar
gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 8:35 pm

Και όταν του άλλου τερματίσει η 4η θα χτυπάει κόφτες μέχρι να τον φτάσεις? Ή ανοίγετε 4ες και στον κόφτη βάζετε νεκρά και τσουλάτε? Δε σε κατάλαβα, i beg your pardon....
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  gio Την / Το Τρι Ιαν 11, 2011 9:33 pm

Kagem έγραψε:Και όταν του άλλου τερματίσει η 4η θα χτυπάει κόφτες μέχρι να τον φτάσεις? Ή ανοίγετε 4ες και στον κόφτη βάζετε νεκρά και τσουλάτε? Δε σε κατάλαβα, i beg your pardon....

band elephantdance bouncered bye bye Hello gaah
....δεν μεταδιδω αλλο.... xplode
avatar
gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  lazanton Την / Το Τετ Ιαν 12, 2011 7:36 am

Προσκυναω!!!! :>:-|: :>:-|: :>:-|:

Αν και εχω καταλαβει που το παει δεν εχει καταλαβει ο Gio τι εννοει!

Boss το εξαρι μπορει να αλλαξει ταχυτητα ρε! Απο τεταρτες απλα θα ξεκινησει η κοντρα!

Αλλα σε παω ρε φιλε γιατι εισαι ενα βημα μπροστα απο ολους μας!

Σκεφτεσαι βρομικα πως να το κανουμε???!!!! Wink
avatar
lazanton
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 890
Join date : 06/05/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Τετ Ιαν 12, 2011 2:13 pm

Tony άμα ξεκινήσει η κόντρα απο 4η και πάνε τελικές δεν παλεύεται η κατάσταση, δεν θα τον φτάσει ποτέ. Νομίζω πως όντως ο gio εννοούσε να ανοίξουν μόνο 4ες, χωρίς αλλαγή μετά, γι'αυτό τον ρώτησα αυτά που γράφω προηγουμένως....
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  gio Την / Το Τετ Ιαν 12, 2011 8:58 pm

....δεν ξερω τι καταλαβαινει ή τι θελει να καταλαβει καποιος... confused What a Face
...αυτο που εγω προσπαθω να πω ειναι οτι σε μια συγκριση ενος 5αριου σασμαν με ενα 6αρι,
καπου κερδιζει το ενα κ καπου το αλλο...και το μονο κριτηριο ΔΕΝ ειναι η κοντρα!!
Στο παραδειγμα του Mega για την 5η του mazda (κ οποιουδηποτε αλλου με 6αρι)
με την 5η του GT η οποια ειναι καθαρα overdrive δεν εχουν απλα καμμια επαφη....
αυτο σε επιπεδο κοντρας ειναι χαλια,σε ταξιδι ομως ειναι θαυμα!!
Εχω οδηγησει αρκετα αυτοκινητα με 6αρι κ εχω παρατηρησει οτι σε καθημερινες συνθηκες οδηγησης
δεν ειναι κ τοσο χρηστικο το 6αρι,αλλαζεις πολυ συχνα ταχυτητες χωρις ουσια
(με οτι αυτο συνεπαγεται για τον συμπλεκτη) μεχρι που καποια στιγμη αλλαζα χ2 δλδ απο 2η σε 4η,
3η σε 5η κτλ.Σε κοντρα ειναι σιγουρα πολυ πιο αποτελεσματικο!!
Στο αμαξι μας αλλωστε ειναι γνωστο πως στα πολλα χλμ δεν μας χαντακωνει μονο
η ταξιδιαρικη 5η,αλλα κ το γνωστο αλεξιπτωτο cd 0,41.... 00000-)

avatar
gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Kagem Την / Το Τετ Ιαν 12, 2011 11:48 pm

gio έγραψε:
Στο αμαξι μας αλλωστε ειναι γνωστο πως στα πολλα χλμ δεν μας χαντακωνει μονο
η ταξιδιαρικη 5η,αλλα κ το γνωστο αλεξιπτωτο cd 0,41.... 00000-)
Αυτό λές?

Σε προηγούμενο post γράφεις να ανοίξετε με 4η μόνο. Αυτό διευκρίνησε για να μας λυθεί η απορία....
avatar
Kagem
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 3797
Join date : 13/04/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Gregory Την / Το Πεμ Ιαν 13, 2011 12:00 am


popcorn worship &&&** 00000-)
avatar
Gregory
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1299
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 30
Τόπος : Κάντζα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  gio Την / Το Πεμ Ιαν 13, 2011 1:53 am

Kagem έγραψε:
Αυτό λές?
:-() :-() :-() :-() ...ναι ρε,αλλα λιγο μεγαλυτερο!!


Kagem έγραψε: Σε προηγούμενο post γράφεις να ανοίξετε με 4η μόνο. Αυτό διευκρίνησε για να μας λυθεί η απορία....
..ναι ρε ανθρωπε,με 4η απο τις 2500... zorro
avatar
gio
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 2461
Join date : 29/06/2009

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Arab Την / Το Κυρ Απρ 29, 2012 8:56 pm

τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ το UG κ πιο συγκεκριμένα έχω δώσει βάση στο load engine, γτ ανέκαθεν τα "είχα" λίγο με το κιβώτιό μας...
ισχυεί το εξής λοιπόν: cruising στην εθνική προσπθώντας να διατηρήσω σταθερή ταχύτητα γύρω στα 150 χλμ/ωρα (φυσικά ισχύει γ ισιο έδαφος, αλλά κ ανηφόρίτσες. οι κατηφόρίτσες εξαιρούνται).
Με 5η, το engine load είναι σταθερά πάνω από 50%, συνήθως 60%-75% κ με στροφές κάτι λιγότερο από 3Κ.
κατέβασμα σε 4η διατηρώντας την ίδια ταχυτητα (150χλμ/'ωρα) και το engine load πέφτει στο μισό (από 25% ως και 40% max)... pale

το engine load με 5η κ ΄διατηρώντας σταθερή ταχύτητα, πέφτει μετά τις 3200 στροφές κ ειδικά πάνω από τις 3,5Κ (πέφτει δλδ σε επίπεδα του 40%).. κάτι το οποίο ενισχύει την άποψή μου ότι από 3η κ πάνω, το αμάξι μας δεν γουστάρει να ρολάρει ή να επιταχύνει με κάτω από 3.000 στροφές . νομίζω ακούγεται αυτό, αλλά κ κάποιος μπορεί να αισθανθεί την "δυσφορία" του αμαξιού μέσω του γκαζιού.

θεωρώ λοιπόν ότι το 5άρι π έχουμε κ δουλειά θέλει γ ν μην καταπονείται αδίκως ο κινητήρας, αλλά κ κακή επιλογή είναι. Πιο κοντές 3η, και ειδικά 4η, 5η κ μια 6η για overdrive, θα έδιναν στο αμάξι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, τόσο σε επιδόσεις όσο κ σε λιγότερη καταπόνηση κινητήρα.

κρίμα π ολοι ασχολούνται με big turbo κ bigger turbo κ biggest turbo, ενώ υπάρχουν κ άλλα πράγματα π μπορούν ν γίνουν....

Arab
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 3695
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 37

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  johnnys Την / Το Τρι Μαϊος 01, 2012 1:02 am

Arab έγραψε:τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ το UG κ πιο συγκεκριμένα έχω δώσει βάση στο load engine, γτ ανέκαθεν τα "είχα" λίγο με το κιβώτιό μας...
ισχυεί το εξής λοιπόν: cruising στην εθνική προσπθώντας να διατηρήσω σταθερή ταχύτητα γύρω στα 150 χλμ/ωρα (φυσικά ισχύει γ ισιο έδαφος, αλλά κ ανηφόρίτσες. οι κατηφόρίτσες εξαιρούνται).
Με 5η, το engine load είναι σταθερά πάνω από 50%, συνήθως 60%-75% κ με στροφές κάτι λιγότερο από 3Κ.
κατέβασμα σε 4η διατηρώντας την ίδια ταχυτητα (150χλμ/'ωρα) και το engine load πέφτει στο μισό (από 25% ως και 40% max)... pale

το engine load με 5η κ ΄διατηρώντας σταθερή ταχύτητα, πέφτει μετά τις 3200 στροφές κ ειδικά πάνω από τις 3,5Κ (πέφτει δλδ σε επίπεδα του 40%).. κάτι το οποίο ενισχύει την άποψή μου ότι από 3η κ πάνω, το αμάξι μας δεν γουστάρει να ρολάρει ή να επιταχύνει με κάτω από 3.000 στροφές . νομίζω ακούγεται αυτό, αλλά κ κάποιος μπορεί να αισθανθεί την "δυσφορία" του αμαξιού μέσω του γκαζιού.
Έχω ακριβώς την ίδια αίσθηση όμως σε χαμηλότερες στροφές, βέβαια στην περίπτωσή μας είναι και η εξάτμιση που σε σπρώχνει να κάνεις καλύτερα κατέβασμα!

Arab έγραψε:θεωρώ λοιπόν ότι το 5άρι π έχουμε κ δουλειά θέλει γ ν μην καταπονείται αδίκως ο κινητήρας, αλλά κ κακή επιλογή είναι. Πιο κοντές 3η, και ειδικά 4η, 5η κ μια 6η για overdrive, θα έδιναν στο αμάξι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, τόσο σε επιδόσεις όσο κ σε λιγότερη καταπόνηση κινητήρα.

κρίμα π ολοι ασχολούνται με big turbo κ bigger turbo κ biggest turbo, ενώ υπάρχουν κ άλλα πράγματα π μπορούν ν γίνουν....
Το big turbo είναι η εύκολη λύση ίσως & η πιο οικονομική... δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια έτοιμη λύση αλλά τα πειράγματα στο κιβώτιο μπορούν να σε φέρουν σε μπελάδες... να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο... & να ψάχνεις το μαμά πάλι...
avatar
johnnys
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 35

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  claus Την / Το Τετ Μαϊος 29, 2013 9:10 pm

Holly Thread Ressurection !!!

Arab έγραψε:όποιος γνωρίζει ίσως μπορεί ν βοηθήσει κ ν πει με ποιο από τα παρακάτω κιβώτια, θεωρητικά, είναι καλύτερες οι επιδόσεις του GT.
όχι φυσικά η τελική, αλλά οι επιταχύνσεις.

1 3,75
2 2,26
3 1,51
4 1,00
5 0,73
R 3,67

ή

1st: 3.01
2nd: 2.07
3rd: 1.43
4th: 1.00
5th: 0.84
6th: 0.57
R: 3.28

ή

1 4,17
2 2,19
3 1,49
4 1,19
5 1,00
6 0,84
R 3,67
Johny26 έγραψε:Α δεν ξερω να στο πω αυτο... παντως στο τριτο απ οτι βλεπω η πρωτη του ειναι σχεδον ανυπαρκτη.. τωρα απο δευτερα μεχρι πεμπτη τις βλεπω καπως πιο ισοποσα μοιρασμενες σε σχεση με τα αλλα κιβωτια... ισως απο πλευρας επιταχυνσης να ναι καλυτερο το τριτο αν το μετρο συγκρισης που υπεθεσα ειναι σωστο...
καλησπερα σε ολους.

οντως αν ολα τα αλλα ειναι ιδια (σχεση διαφορικου κλπ) το 3ο κιβωτιο υπερτερει στις ρεπριζ απο το 2ο.


βασικα αν καποιος εχει ορεξη να ψαξει, αυτο που ψαχνετε ειναι ενα κιβωτιο που

1) ταιριαζει στο αμαξι σχετικα ευκολα,

2) οι 3 πρωτες ταχυτητες ειναι σαν το μαμα και αλλαζουν μονο οι 3 τελευταιες σχεσεις,

3) η 5η να ειναι 1:1 και οχι over (εξ ου και απορριπτεται το 2ο κιβωτιο)

claus
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 50
Join date : 27/05/2013

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  paradisos Την / Το Τετ Μαϊος 29, 2013 9:26 pm

Για μένα υπάρχουν 2 λύσεις...ή αλλάζεις τα γρανάζια που θέλεις...ή αλλάζεις το σχέση διαφορικού

στο προηγούμενο αμάξι.... είχα αλλάξει σε πιο κοντά μόνο τα γρανάζια τις 3-4-5

κάπου έχασα (ταξίδι) κάπου κέρδισα (σε κόντρες)



avatar
paradisos
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 536
Join date : 13/04/2009
Ηλικία : 40

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Gregory Την / Το Τετ Ιαν 15, 2014 7:31 pm

Αν καποιος μπορει να μου πει πως και που και ποσο κοστιζει να μακρυνουμε ενα κιβωτιο θα με βοηθουσε πολυ.
avatar
Gregory
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1299
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 30
Τόπος : Κάντζα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  johnnys Την / Το Παρ Ιαν 17, 2014 5:50 pm

Να μακρύνουμε;;; Πίνεις κάτι;;;
avatar
johnnys
Administrator
Administrator

Αριθμός μηνυμάτων : 2337
Join date : 16/04/2009
Ηλικία : 35

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Beballer Την / Το Παρ Ιαν 17, 2014 10:06 pm

johnnys έγραψε:Να μακρύνουμε;;; Πίνεις κάτι;;;

Το διάβασα μόλις ξύπνησα και ακόμη γελάω  :-()   lol! 

Beballer
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 491
Join date : 17/04/2009
Ηλικία : 28
Τόπος : Νέα Μάκρη Αττικής και Πάτρα!

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Gregory Την / Το Σαβ Ιαν 18, 2014 12:12 am

Δεν μιλαω για το GT ρε παιδια 00000-) 
avatar
Gregory
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1299
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 30
Τόπος : Κάντζα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  Gregory Την / Το Πεμ Ιαν 23, 2014 5:40 am

Κανένας να ξέρει;
avatar
Gregory
poster
poster

Αριθμός μηνυμάτων : 1299
Join date : 16/06/2009
Ηλικία : 30
Τόπος : Κάντζα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Βελτιωση σχεσεων κιβωτιου ταχυτητων

Δημοσίευση  adrianlazlow Την / Το Παρ Ιουλ 11, 2014 5:33 pm

τελικα εχει βρεθει ακρη; Εχω αρχισει να πιστευω οτι το αδικει παρα πολυ το αμαξι το μακρυ σασμαν του! Αν εμπαινε κατι εστο λιγο πιο κοντο θα εσωζε αρκετα την κατασταση!
avatar
adrianlazlow

Αριθμός μηνυμάτων : 28
Join date : 30/05/2014

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 3 από 4 Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης